Krawatte Bräutigam |
|
1
|
19.08.11 09:08
sibelinicht registriert
|
Krawatte Bräutigam
Liebi Brüütlis
Ech beschäftige mech momentan met de Kleidig vom Maa.
Bi eus esches chli speziell, do da Bräutigam sin Azug scho letzt Johr kauft hed. S'Gilet löhnd mer lo nähe usem gliche Stoff wie min Rock. Bis letzt Samstig hed aso norno s'Hemdli ond d'Krawatte gfehlt.
Ech be letzt Samstig chli go shoppe för mech ond be per Zuefall ane super schöni Krawatte änegloffe, wo farblich perfekt zom Gilet passet. Ech ha de natürli ned chönne us em Lade use ohni die z'poste. Be zwar de scho chli unsicher gsi, öb sie ehm au gfallt, aber er esch hell begeisteret gsi vo de Krawatte. Jez hani eifach es Problem wägem Krawatteknopf.
Ech cha gar kei Krawatteknopf ond min GG grad knapp de eifach Knopf, aber au ned wörkli schön. D'Verkäuferin im Lade hed nor gseid, de Bräutigam setti scho de doppleti Krawatteknopf mache.
Was nun? I eusem Bekanntekreis händ mer ebe niemert wo regelmässig Krawatte ahed. Hed öper vo eu en Idee?
|
|
|
|
19.08.11 09:13
Sonynicht registriert
|
Re: Krawatte Bräutigam
liebe sibeli
hab da was gefunden, vielleicht hilft es dir (google.ch sei dank)
http://www.krawattenforum.com/forum/html/3/img/images/kk_dw.jpg
grüässli
|
|
|
19.08.11 09:21
sibelinicht registriert
|
Was es ned alles gehd, es Krawattenforum, hihi, so guet. Danke vellmol
Jez muesi norno wösse, öb d'Verkäuferin met em doppelten Knopf de Doppelter Windsorknoten oder de Doppelknoten (Prince-Albert Knoten) gmeint hed. Obwohl, gmäss Beschrieb uf de Homepage esch de Doppelte Windsorknoten "die Krönung unter den Knoten". De werds wahrschindli scho de sii..
Demfall heisst för mech "ab ans Krawattenbinden" ond üebe üebe üebe...
|
|
|
19.08.11 09:50
Sonynicht registriert
|
so ein Knottendurcheinander
Probiär doch beides us, und luäg, was besser usgseht
lg
|
|
|
|
19.08.11 12:57
livipivinicht registriert
|
ich würd dir de Kopf sofort mache- aber wird echli schwierig Bi üs dihei chan au nur ich Krawatteknöpf. Aber sind eigentlich kei Kunst- mit dere Aleitig und echli üebe schaffed ihr das sicher. Ich würd au beid teste und denn luege welle schöner isch
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
1
|