Light in the Box |
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21
|
23.02.12 22:27
livipivinicht registriert
|
Re: Light in the Box
Sieht doch schon mal super aus- freu mich auf bilder mit dir drin:-) ah so schön- 1woche! Ich will auch nochmaaaal:-)))
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
|
|
24.02.12 08:14
dianicht registriert
|
@sweets Oh wow, mega schöns kleid!!! Jep, mir hürote genau am erste hz daag nomol in las vegas. Freu mi scho zum nomol "yes" z sage. Oder seit me "i do"???? Ups, weiss es gar nid..
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
|
24.02.12 12:48
dianicht registriert
|
Danke! Darum gits jo au die "i do" sticker... Hihihi sunst hätte sie jo "yes" gheisse... Jetzt ka ich richtig antworte, danke mini liebe...
Lg, dia
|
|
|
26.03.12 13:57
dianicht registriert
|
@all
Ich ha hüt mis Pinkige Kleid beko! Ich bi positiv überrascht, es seht super schön us. Es isch au guet verarbeitet. Bi mol so schnäll dri gschlofe, passe duets au. Aber ich muess es deheim so richtig vorem Spiegel beguetachte... Ha no es pinkigs Täschli drzue, passt super! S einizige wo mi chli störrt isch d Farb. Es isch nid genau DAS pink wo ich mir vorgstellt han und au ufem Bild gsi isch. S Pink goht chli ins Violett. Aber es seht au toll us! Ha nid emol müesse Zoll zahle... Und nid ganz in 4 Wuche isch es scho do gsi. Also ich kas nume witter empfähle!
Lg, dia
|
|
|
|
26.03.12 14:34
dianicht registriert
|
@sweets Ich has au Massschniedere loh. Also die 30 dollar mehr zahle lohnt sich uf jedefall! Mir isch s Kleid au chli z lang, aber es het e kleini Schleppe, muess es no mit Schueh probiere! Es isch e zweiteiligs und d Corsage isch mir e chli z gross. Evt ha ich doch no chli abgno sit em mass näh, denn um e Buch find ich s au e chli z gross. Oder mi GG het mi nid richtig abgmässe...
|
|
|
|
1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21
|