| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Light in the Box
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21
23.02.12 22:27
livipivi

nicht registriert

Re: Light in the Box

Sieht doch schon mal super aus- freu mich auf bilder mit dir drin:-) ah so schön- 1woche! Ich will auch nochmaaaal:-)))

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

24.02.12 07:00
angiyves 

Re: Light in the Box

sweets:

Ich han's gescht leider nüme gschafft, es föteli ufezlade - aber da isch na mis Chleid - scho kürzt... gseht chli komisch us, aber hans irgendwie grad nöd besser chönne fötele - lade denn in 1 Wuche gern na es Föteli "in action" vo üsere Ziviltrauig ufe.... Woah - hüt in einere Wuche bini um die Ziit scho verhüratet..... chas gar nanig richtig glaube....

lg sweets

****************************************************************
Verliebt: 01.03.2003 - Verlobt: 04.06.2011 - Verheiratet: 01.03.12 & 12.05.12

Es isch sooooooo schön!!! ich mag so kurzi Kleider!!! Freu mi uf Bilder

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

24.02.12 07:36
Leanda 

Re: Light in the Box

Mega schön sweets Freu mi au uf Bilder

*** 30.06.2012 ***

24.02.12 08:14
dia

nicht registriert

Re: Light in the Box

@sweets
Oh wow, mega schöns kleid!!!
Jep, mir hürote genau am erste hz daag nomol in las vegas. Freu mi scho zum nomol "yes" z sage. Oder seit me "i do"???? Ups, weiss es gar nid..

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

24.02.12 08:45
Leanda 

Re: Light in the Box

I do!!!! :)

Jööö Dia das isch öpis ganz schöns

*** 30.06.2012 ***

24.02.12 10:08
sweets 

Re: Light in the Box

hihihi - ja, d'leanda het recht! I do.... So cool! Genau das hämmer au vor! Am erste HZ-Tag! Mer müend aber na luege, ob das terminlich vo de Ferie her passt - und suscht sägemer halt chli früehner "I do"... aber ich freu mich au scho mega da druf! Aber zerscht sägemer denn mal "ja" da ide Schwiiz....

****************************************************************
Verliebt: 01.03.2003 - Verlobt: 04.06.2011 - Verheiratet: 01.03.12 & 12.05.12

24.02.12 12:48
dia

nicht registriert

Re: Light in the Box

Danke!
Darum gits jo au die "i do" sticker... Hihihi sunst hätte sie jo "yes" gheisse...
Jetzt ka ich richtig antworte, danke mini liebe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.03.12 13:57
dia

nicht registriert

Re: Light in the Box

@all

Ich ha hüt mis Pinkige Kleid beko!
Ich bi positiv überrascht, es seht super schön us. Es isch au guet verarbeitet. Bi mol so schnäll dri gschlofe, passe duets au. Aber ich muess es deheim so richtig vorem Spiegel beguetachte...
Ha no es pinkigs Täschli drzue, passt super! S einizige wo mi chli störrt isch d Farb. Es isch nid genau DAS pink wo ich mir vorgstellt han und au ufem Bild gsi isch. S Pink goht chli ins Violett. Aber es seht au toll us!
Ha nid emol müesse Zoll zahle... Und nid ganz in 4 Wuche isch es scho do gsi.
Also ich kas nume witter empfähle!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

26.03.12 14:26
sweets 

Re: Light in the Box

@dia: ohhhh, schön, dass du dis Chleid überchoo hesch.

han hüt au grad zwei Chleider vo lightinthebox übercho - die beide Chleider vo minere TZ sind aachoo! s'einte isch wunderschön - eifach perfekt! s'andere isch au mega schön, aber s'einte gfallt mir eifach viel besser

Jetzt müemer denn eifach nöchts Samstig luege, öbs ihre au gönd - söttet aber scho, mir hends ja massschniedere lah... evt sinds echli lang - also mir chunnts wenigstens so vor... aber das chamer ja schnäll ändere.

Jetzt warti nur na uf d'Chleider vo mine Bridesmaids - aber das gaht na öppe drü wuche (mitti April)....


Fazit bis jetzt: total empfehlenswärt

****************************************************************
Verliebt: 01.03.2003 - Verlobt: 04.06.2011 - Verheiratet: 01.03.12 & 12.05.12

26.03.12 14:34
dia

nicht registriert

Re: Light in the Box

@sweets
Ich has au Massschniedere loh. Also die 30 dollar mehr zahle lohnt sich uf jedefall! Mir isch s Kleid au chli z lang, aber es het e kleini Schleppe, muess es no mit Schueh probiere! Es isch e zweiteiligs und d Corsage isch mir e chli z gross. Evt ha ich doch no chli abgno sit em mass näh, denn um e Buch find ich s au e chli z gross. Oder mi GG het mi nid richtig abgmässe...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 21
Kleider   Tiffany-Girl   Sendungsverfolgungsnummer   optimistisch-zufrieden   richtig   WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH   Verlobt   denkaufwahnsinnindenaugen   chleider   eigentlich   soooooooooooooooooooo   lightinthebox-com-onlineshop-416   Verheiratet   einfach   Traumtag   Livipivi   Bstellt   bestellen   bestellt   lightinthebox