| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Light in the Box
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
12.02.13 15:58
deby90 
Re: Light in the Box

Hallo Ladies
Ich bin auch eine 2013 Braut und habe mich getraut mein weiss (-rotes) Kleid bei LITB zu bestellen. Gestern ist es endlich angekommen und ich bin mehr als nur begeistert.

Die Machart, Stickereien und Grösse sind perfekt. Ich habe meines Massgeschneidert bestellt und es sitzt wie angegossen. Der Reifrock ist bereits integriert und auch die Schalen für die Brüste und die Stäbchen sitzen grandios.

Kann euch die Seite also nur weiterempfehlen.

Liebe Grüsse
Deby90

12.02.13 16:02
elea 

Re: Light in the Box

hey deby!

cool! das motiviert eim doch zom au chli chleider zbstelle bi LitB ;)

hesch e link zo dim chleid?

12.02.13 16:38
deby90 
Re: Light in the Box

elea:
hey deby!

cool! das motiviert eim doch zom au chli chleider zbstelle bi LitB ;)

hesch e link zo dim chleid?

Cha de Link leider nid Poste... s nännt sich A-line Strapless Chapel Train Wedding Dress und i han's in Ivory und Bordeaux bstellt...

12.02.13 16:52
elea 

Re: Light in the Box

wow dasch cool met dem farb isatz! mega speziell! fende das eh toll wens no e chline farbtopfer het!
be gspannt wass denn seisch zom chleid wenns bechonsch ;)

12.02.13 16:59
deby90 
Re: Light in the Box

elea:
wow dasch cool met dem farb isatz! mega speziell! fende das eh toll wens no e chline farbtopfer het!
be gspannt wass denn seisch zom chleid wenns bechonsch ;)

has gester bereits becho und es isch eifach de TRAUM ;-)

13.02.13 11:24
zibesa

nicht registriert

Re: Light in the Box

gits öper wo grad was bi LITB bstellt wo ich mich döfd dra hänge?

liebi grües

18.02.13 11:43
sachira 
Re: Light in the Box

Hallo ir liebe!

Het nebert erfahrig mit de Zollköschte? i wör mir gera as Kleid bstelle,aber i han kai Ahnig was für Zollköste bimenem normale ca. 140.- türem Kleid uf mi zuechunt...
Danke für euri antworte!

18.02.13 11:47
sachira 
Re: Light in the Box

zibesa:
gits öper wo grad was bi LITB bstellt wo ich mich döfd dra hänge?

liebi grües

wenn i weg dr zollköschte weis den würi was bstelle ;)

18.02.13 13:38
schmetterling84 

Re: Light in the Box

Hallo Sachira

Ig ha bi Light in the box Schuh für 179.- und öbis für id Hoor 8.- bstellt ha denn Zoll vo Fr. 34.- zahlt denk öbbe Fr. 20.- si Gebühre und d MWST chasch dr jo selber usrechne. Ig find es rendiert sehr dört z bstelle.

Hoff ha dr Chönne helfe!

07.05.13 22:51
LucyLu 
Re: Light in the Box

Hallo Zäme

Has wieder gmacht, ha namal zwei mal bi LitB bstellt: für mich Zivilchleid und es Chleid für ad HZ vonere Kollegin, zwei Chleider für Mini TZ (es churzes und es langs) und namal eis für ä Kollegin, däzue drü Stolas, ä Halschetti, Haarschmuck und zwei Jäggli. Alles hät tip Top klappet. Alles isch innerhalb vo zwei Wuche glieferet worde und Super verarbeitet, alles isch massgschniederet und passt. Also ich bin total z'friede. Ha grad hüt namal eis bstellt für mis Mami

Grüessli
LucyLu

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
Sendungsverfolgungsnummer   Kleider   optimistisch-zufrieden   Verheiratet   Traumtag   chleider   soooooooooooooooooooo   einfach   eigentlich   bestellt   lightinthebox   Tiffany-Girl   Verlobt   Bstellt   denkaufwahnsinnindenaugen   WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH   richtig   lightinthebox-com-onlineshop-416   bestellen   Livipivi