Light in the Box |
|
1 .. 7 8 9 10 11 .. 21
|
|
|
26.08.11 10:18
sinna
|
Re: Light in the Box
soooooooooooooooooooo schön.. dir stönd chleido wahnsinnig guet.. ich find nr 2 strahlsch du no viel meh.. isch so richtigi farb für dich ;)
lg
|
|
|
|
26.08.11 10:26
livipivinicht registriert
|
Hi hi Danke Sigport und danke Dia und Sinna! Also finde s bruune au u schön, aber s Pinke isch würklich super, het nie denkt das ich mal es pinkigs kleid azieh. Mit de silbrige Schuhe und Täsche find ichs grad na s Pünktli ufem I und wenn ich denn na gschminkt bin und e Frisur han- uiuiui, freu mich scho
@Dia: Danke wege de Figur bin mega froh das ich mich so veränderet han, fühl mich wieder richtig wohl
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
26.08.11 10:35
|
Ja Nimbini, es lohnt sich echt- mini Schwö het au eis Bstellt und isch au begeistert. D Stöff sind super schön und mit ganz chliine ned perfekte Chlinigkeite chan ich mich für de Pries absolut abfinde. Z.b. isch obe bim Usschnitt bi de einte Bruscht e biz höcher gschnitte- aber irgendwie störts mich ned... ja und d Längi mues ich bi allne drü na echli apasse- s grüeni isch ame dumme Ort fertig (breitesti Teil vo de Wade) und s Pinke isch z lang, da stah ich druf. Aber söss- super!
|
|
|
|
26.08.11 11:10
|
hi hi danke Arwalds Braut- ich brauch amel dazu nicht mal einen Grund, KAUFSUUUCHT
|
|
|
|
26.08.11 11:29
dianicht registriert
|
KAUFSUCHT!
das kenn ich au!!!
....unser Traumtag war am 21.5.2011...