Linea Raffelli |
|
1
|
01.10.10 11:24
Bride2011nicht registriert
|
Linea Raffelli
Hallo zusammen!
Gibt es hier eine Braut, welche im Kleid B10 40 von Linea Raffaelli geheiratet hat? Habe dies gestern in einem Magazin gesehen und finde es Hammer!
|
|
|
|
|
01.10.10 12:42
vivala010nicht registriert
|
Re: Linea Raffelli
@ happyday ich find dis chleid unglaublich schön hett gad zuepackt aber i han mis scho gfundä ;)
|
|
|
01.10.10 12:56
happyday
|
hei viva: danke ganz vill mal fürs komplimänt *wirdegradrot* - ja es isch würkli sozäge liebi uf de erschti blick gsih. ich ha aber immer gwüsst, dasi kes wiises/elfebäi/ivory farbigs chläid wet. isch e farb woni süscht im alltag nie und nimmer aha. ich säge immer: ich träge es fröhlichs schwarz und das hani denn au a üsem grosse tag so durezoge.
auso mi gg isch begäischtered gsih und ich ha villi ganz liebi komplimänt bechoh. aber glaube, alli mönsche vo mer nöch stönd und mich kenned, hend gwüsst, das ich ganz sicher nie im läbe miteme wiise chläid würd hürate. was jetzt aber nid häisst, das mer die chläider nid gfalle. bi nämli minnere sister z`lieb au i x vo de klassiche bruutchläider gstige und ha äifach immer gfunde, die person im spiegel bih nid ich!
hesch luscht dis chläid au z`zeige? *gwundrigbin* oder findi dä hiwiis schoh imene andere thread? hesch au es linea raffaelli?
Zuletzt bearbeitet am 01.10.2010
|
|
|
|
|
01.10.10 15:16
|
Da ich über 1.80 bin werde ich auch ein neues Kleid kaufen, welches noch nicht gekürzt wurde. Und hey ich steckte gerade in diesem roten Traum von Linea und es geht sogar knapp vor Länge her.
|
|
|
|
01.10.10 16:15
|
Ich habe es reservieren lassen, da ich eigentlich ein kurzes Kleid wollte. Aber werde garantiert nicht in weiss heiraten. Kann es mir bis nächste Woche überlegen.
|
|
|
|
1
|