| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Make-Up
 1 2
15.07.09 05:10
filu 
Make-Up

hoi zäme,

ich bin letscht wuche go s probeschminke mache und überhaupt nöd z friede gsi!
ich han usgseh wie e puppe!!! es isch au nöd würkli es dezents make-up gsi. bimene hochzit isch mer doch aber eher dezent gschminkt oder?!!

ich muen dezue säge, ich schmink mich au nöd würkli vill. eigentli nur wimpertusche, aber das het schrecklich usgseh!!

hend ihr irgendwelchi gueti bilder wo ich chönti usdrucke und mitneh zum zeige was ich mir so vorstell?

ich han grad nomal s föteli ufem natel aglueget woni nachem probeschminke gmacht han. schrecklich!!!!!

ich han ihre das au gseit, und sie meint das seg will ich mich sus nöd so vill schmink und ich mich no muen dra gwöhne.

aber das isches ja!! es chan ja nöd si dass ich id chile lauf und all lüüt denked, wer isch das?!

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

15.07.09 07:31
Schoseli 

Re: Make-Up

Hi Filu

ich bin euch ein Typ der eigentlich nur Wimperntusche braucht, und ab und zu noch einen Lidstrich unten...

also ech fertig war mit dem Probe-Make up habe ich mich auch betrachtet und gedacht
das sied ja schlimm aus, wie ein Clown. aber ich denke das ist wirklich so, dass ich es nicht gewohnt bin mich mit Make-Up zu sehen.
Sie hat mir dann gesagt auch für die Fotos ist es wichtig das man nicht glänzt.
auch der ganz feine hell rosa Lippenstift war mir schon fast zu viel...aber eigentlich war das gar nicht im gegensatz wie andere zum Teil sich schminken!

ich werde mich daran gewöhnen müssen, denn ich mit einer schönen Frisur und dem Kleid
wird es auch ganz anders wirken..

LG

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

15.07.09 07:34
Piglet 

Re: Make-Up

Auso ganz ehrlech: du muesch di wohl fühle, egau was dini Visagistin seit! Gloube ned dass es dra lit, dass du de muesch dra gwöhne. Wenn guet gschmenkt besch, denn gfausch der so wies esch, ou wenn di söscht nie schminksch.
Eg be ou öper wo sech seeehr säute schminkt em Alltag.
Make-up-Bispöu usdrucke fendi no schwerig... Velech fendsch emne Heftli es guet Böudli oder so?
Ond em Notfall haut zonere andere Visagistin go, wo verstot was du meinsch.
E be ou dr Meinig, dass me sech am Hochzit eher dezänt lot lo schminke. Vor auem en gueti Grondierig, dass me en schöne Teint het. Ond denn nochli fine Lidschatte ond Wimperetuschi ond en neutrale Lippestif/Gloss. Chont aber scho nochli ofe Typ drofa.
Wörd of jede Fau nomau go es Probe-make-up mache, ned dass es denn am Hochzitstag schief usechont, das wär schad.

15.07.09 07:43
Inessa

nicht registriert

Re: Make-Up

nach meinem probemake-up sah ich auch aus wie der batman-joker habs ihm gesagt dass es mir gar nicht gefällt und ihm genau erklärt was ich suche. am besten googlest du mal unter google bilder "make up dezent" oder so etwas, da findest du sicher was.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

15.07.09 07:51
Schoseli 

Re: Make-Up

aso mis Make-up esch sehr dezent gsi, meh goht fascht nöme, aber esch glich no
ungwohnt gsi...

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

15.07.09 07:56
sunny80 

Re: Make-Up

Hallo Filu

Also ich war ja im letzten Jahr Trauzeugin bei meiner Freundin. Wir haben bei Probeschminken gesagt, dass wir uns sonst nie schmicken und auch am Hochzeit nicht rumlatschen möchten als wäre Fasnacht.
Sie hat uns also sehr dezent geschminkt, mein Schatz hat nicht mal gesehen, dass ich noch geschminkt bin. Aber er hat gemerkt, dass irgendwas anders ist - nur was?

Wenn du mir mal deine Mail sendest, dann kann ich dir ein Bild meiner Freundin und mir mailen.

Ich find's wichtig, dass du dich damit wohl fühlst! Lass dir nichts aufschwatzen, es ist dein Tag!

15.07.09 08:20
Muus2 
Re: Make-Up

Hallo filu

Das verstohni voll und ganz, wörd ich mich au ned wohl fühle.
Bilder zom zeige sind glaub au ned soooo optimal.. will uf de Bilder gsesch du ganz andersch us als in Natura. En Fründin vo mir duet schminke und het mal a mir güebt för es Fotomakeup! Ich bin gschockt gsi woni i Spiegel gluegt ha, hätsch mich chönne spachtle aber uf em Föteil hets ganz andersch usgseh..
Ich würd ehre eifach säge wie s du gnau wetsch ha, zb. e dünne Lidstrich obe und onderem Aug, ev. ned grad in Schwarz und hellrosa Lidschatte. So gsehsch emmer no natürlich us aber doch chli usepotzt :-)



15.07.09 08:40
silver83 

Re: Make-Up

hoi filu, wo ich trauzügin gsi bin, hät mä mich au ganz schlimm gschminkt. ich schminkä mich eingentli jedä tag es chli. aber das isch echt krass gsi. viel zviel glitzer und schimmer überall, nur dhut isch matt gsi. sie hät den gseid das es uf dä föteli so viel besser zur gältig chund und ich han ihrä glaub. uf dä fotnä han i immerno überschminkt usgseh

nuja, etz bin jo gschider und lon nüt mit glitzer und so druftue, und wens nid usgseht, mach is halt selber.
den wen di dä ganz tag unwohl fühlsch isch das au nid so guet. ich han min glitzerlidschattä am hochzyt vergässä ka, han mi gfühlt wie immer, hät anders an das mä den denkt

machsch nomol es prope make-up, am bestä no bi öpert anderem. vilicht isch das eifach ihrä still.


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

15.07.09 10:32
Nadine123 

Re: Make-Up

I denk au, dass du selber merksch ob es dir stoht oder nöd... Und wenn sie die no sooo super gschminkt hät, isch es glich doof, wennt du die nöd wohl fühlsch und da au usstrahlsch.

Du häsch jo jetzt ä Föteli gmacht.... Wa meinid denn dini engste Vertraute?

Weisch, i schmink mi jo eigentli nöd umbedingt dezent... Aber i wör mi au nöd wohl fühle, wenn me bi mir uf Lippe got und da machid 99% vu dä Profis... Well i so grooosiii ha wiä än WOLF Nei, scherz auf Seite... Du muesch di wohl fühle alles andere isch Pips und wär jo schlimm, wenn din Man die am Hochzitstag nöd erkennt

15.07.09 12:44
filu 
Re: Make-Up

danke vill mal für euri antworte!

ich glaub ich wierde nomal en termin mache mit ihre und nimm denn eifach mal mis ganze schminkzüg mit.

hans bis jetzt no niemertem chöne zeige und am fründ wettis eigentli au nöd zeige...
sie het halt de lidschatte au mega wiit ufezoge miteme violett wo recht dunkel isch. (fascht zu de augebraue ufe).
und das mit de föteli het sie scho au gseit. dass mer echli meh mües schminke will mer sus ufem foti gar nüt gseht devo.
aber wenn ich mich im spiegel alueg wetti nöd de ganz tag denke: ouuuuuuuu neeeeeiiiii!!!!


mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

 1 2
Probeschminken   glitzerlidschattä   schminke   Wimperntusche   Wimperetusch   Hochzitstag   kirchlich   probeschminke   Make-Up   gschminkt   schrecklich   Probe-make-up   Lidschatte   fotitauglich   schminkzüg   wimperetusche   aufschwatzen   Wimperetuschi   Make-up-Bispöu   Schlussändlich