| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Make-up am grossen Tag
 1 2 3 4 5 6
17.03.10 22:50
lunalei 
Re: Make-up am grossen Tag

liebe bräute

macht unbedingt einen probetermin bei der visagistin, ihr wollt euch ja noch kennen und vor allem euren männer nicht als fremde erscheinen! etwas mehr darf es doch sein als normal das musste auch ich einsehen und vor allem sollte das make-up und die frisur auch halten ...... ich kann euch da nur patricia zimmermann empfehlen sie ist in bern zuhause und kommt auch zu euch nach hause!

16.05.10 17:52
sheilyn 

Re: Make-up am grossen Tag

@thread hervorkram ^^

han grad s probemake up gmacht.

s gfallt mer tip top, s esch chli heller als ech mech söscht schmenke ond das esch au guet so. ;) s esch jo es (mis) hochzit, doh channi mi ned so gruftimässig schmenke wie söscht. ;)

mis normale make up (wenn ech mech mole schmenke):



ond mis vorrusechtleche hochzits make up:





ech han dänkt evt t augebraue no chli dönkler, dases no besser zo de schwarz(blaue) lange hoor passt??
ond denn wetti denn no osse ade wempere verdechtig ond verlängerig met 1-2 könschtleche wemperli... :)

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 16.05.2010

16.05.10 19:16
minzentee76 

Re: Make-up am grossen Tag

@AndreaW80:
ech cha der d jasmin eigen (eigenArt) nor bestens empfähle. sie esch in spiegel bi bärn dehei. si esch im dezember bi mer gsi cho vorbespräche, im april cho probeschminke ond im juni chonnt si sogar mit zu üser fotolokation cho schminke ond frisiere. sie esch sehr sympathisch, schminkt sehr natürlich ond typgrächt ond vorallem cha mer ehre ou säge wenns eim ned gfallt.

för fotobispiel oder d homepage schrieb mer eifach...

grüessli
minzentee




16.05.10 20:55
Carmile 

Re: Make-up am grossen Tag

hey sheilyn

danke für dini bilder. i würd fürs hochzit au di dezenter variante wähle. isch no schwierig zgseh wies denn in live usgseht, aber i persönlich hett glaub no es bitz me violett und lila gwählt (ufem foti gsehts me noch blau-violett us). das würd sgrüän vo dine auge no me betone. daugebraue würdi grad so lo, au wenns chli heller sind als dini hoor, findes schön so :-)

lg carmile


17.05.10 07:54
andreaW80 

Re: Make-up am grossen Tag

Besten Dank für eure Tipps.

Ich war in der Zwischenzeit bei Patricia Zimmermann, sie ist sehr sympathisch und kommt an unserem "grossen" Tag direkt an meinen Wunschort, das ist super.

lg
AndreaW80

17.05.10 08:12
Edelwiss 

Re: Make-up am grossen Tag

Hallo Sheilyn
Schöne Fotos! Ich finde deine Augen kommen so (in der dezenteren Variante) viel schöner zur Geltung und wirken grösser, als bei deinem Alltagsmakeup. Die Augenbrauen würde ich auch so lassen, finde die oben zu schwarz... Für mich wäre es immer noch etwas viel schwarz am Lidstrich, aber es muss ja dir gefallen

17.05.10 08:40
Soefeli82

nicht registriert

Re: Make-up am grossen Tag

Hey Sheilyn

Ich schliesse mich der Mehrheit an. Mir gfallt bi dine Ouge ds Hochzyts Make-up besser. Da chöme o dinner Wimpere vil schöner zur gältig. D Ougsbraue würdi o so lasi. Äs gseht so würklech superschön us.

lg

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

17.05.10 11:07
seeletaenzli 

Re: Make-up am grossen Tag

@sheylin

ech persönlech wör mi am hochziit ned anderscht schmenke als söscht... also au genau so donkel...
schliesslech besch du das.. ond du schmenksch dech so...

ech han au die heller variante usprobiert als i mi söscht schmenke (schmenk mi au sehr starch) han den aber müesse säge... nei... das ben ned ech.. es werkt mer zu anderscht, als ech mech söscht schmenke...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.05.10 12:18
sheilyn 

Re: Make-up am grossen Tag

merci för euchi feedbacks!

ok t augebraue lohni demfall so :)

hesch rächt carmile, eigentlech setz meh ist violett goh, also en tatsch chliii meh rot. also das es es rechtigs violett ged.
also ich werde schon die hochzeitsvariante nehmen, man kann es ja immernoch leicht abändern, aber weniger schwarz (liedschtrich und aussen am auge) wird es ganz sicher nicht werden, sonst ist es mir ZU lasch. ;)

@seeletänzli
weisch i schmenke mi eber ned jede tag so! eher sälte, also ebe WENN ech mech mole schmenke, denn so. söscht beni ebe total natürlech, das send scho wälte ;) ond s hochzit esch öpis zwöschet enne. :) da pässlet mer ebe no...
aber ebe, heller wettis scho ned!


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

17.05.10 13:26
seeletaenzli 

Re: Make-up am grossen Tag

@sheilyn

ah okay, demfall han is falsch verstande. ech ha gmeint du schmenksch dech täglech eso...
ond den wör ech persönlechs wechtig fende, mech am hochziit ned gross anderscht z'schmenke...

demfall wör i au s'ondere näh...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 2 3 4 5 6
bearbeitet   Make-up   Hochsteckfrisur   probegeschminkt   projectweddingseiten   Hochzeitsstyling   schminkutensiliä   Probeschminken   grossen   Visagistin   geschminkt   Nicht-Schminker   schminke   Makeup-Grundierung   Kosmetikerin   hochzeitsvariante   schminken   Kollegenpäärchen   schmenke   Praktischerweise