| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Make-up am grossen Tag
 1 2 3 4 5 6
17.05.10 14:01
seeletaenzli 

Re: Make-up am grossen Tag

ech dänke ech werd mi in etwa eso schmenke...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

Datei-Anhänge
schminke02.jpg schminke02.jpg (81x)

Mime-Type: image/jpeg, 186 kB

schminke05.jpg schminke05.jpg (77x)

Mime-Type: image/jpeg, 82 kB

17.05.10 16:01
sheilyn 

Re: Make-up am grossen Tag

nei, nei, ned täglech, has chli versteckt gschrebe det bi de fötteli ;).
nor WENN ech mech EMOLE schmenke, denn so. aber das esch ca all 2-3 woche 1x! ^^ (inzwösche) ;)

ech dänke das zwöschet enne esch scho ok, wobi donkel gfallt mer scho heure guet ^^aber s esch besser chli dezänter.

dini fötteli gfalled mer sehr! also besch du das? alltags make up?


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

17.05.10 16:22
seeletaenzli 

Re: Make-up am grossen Tag

gugus sheilyn

danke!

jo so werd i mi schmenke am hochziit... esch fascht identisch met mim alltagsmakeup...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.05.10 16:29
sheilyn 

Re: Make-up am grossen Tag

es esch so fiin ond glich so betonend ussagechräftig. schön! schmenksch di demfall sälber?

das goldige brun passt zo de brune auge fendi :)
was onderscheidets denn vom alltags make up?


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

17.05.10 16:37
seeletaenzli 

Re: Make-up am grossen Tag

merci...
es esch äbe so bronze-farbig... ond min schmock au... wäg dem dänk i passts guet dezue... uf em föteli werkts e chli fiiner, als es esch... (han i zomendest s'gfühl)...
han voräne grad müesse schmonzle... de ontersched esch nämli, dass i meistens (ned emmer) en schwarze liidstrech obe ond onde mache han grad voräne gmerkt dass i mer sälber wedersproche ha wo ech gschrebe ha, dass i mi so wie emmer schmenke wör

jo noch langem hin ond här han i mi entschede, mech sälber z'schmenke... min (neu) coiffeur hets zwor sehr im greff, aber es esch eifach zu extrem anderscht... fühl mi den ned echs älber... ond mini produkt send ned schlächter als die vom coiffeur, d.h. han es tüürs makeup wo de ganz tag hebt, e grondierig för onder de liidschatte, damet dä hebt... ond au de kajal esch wasserfescht... warte scho die ganz ziit das i ändli mol brüele chan, zom luege öbs wörkli hebt ben die ganze legschte täg emotional gsi... ond etz wo echs wör welle teschte, ben is logischerwies nömme

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

17.05.10 16:45
Jenny78

nicht registriert

Re: Make-up am grossen Tag

Wenn ihr grad am diskutierä vom Makeup sind, misch ich mich doch au no churz i Ich suäch ja immer no en Coiffeur/Visagistin i dä Ostschwiz bzw. im TG wo mich a eusem Hochzitstag chönt stylä. Also wenn öpper no en Tipp hett, ich wär mega froh Das dezentä Makeup vo dä Sheilyn gfallt mir sehr guät! So öpis i die Richtig stell ich mir au für mich vor. Aber ich glaub ich bin a dem Tag viiil z'nervös zum mich selber schminkä.

Liebs Grüessli
Jenny

17.05.10 20:51
sheilyn 

Re: Make-up am grossen Tagjavascript:add(':rock:');

jo so esches, uf de fötteli sgehts ebe garned so starch us, das wersch denn ebe au bi de hochzitsfötteli schlossändli gseh ;) könns vom shooting här söscht, es schlöckt so vell farb...
mech heds donkt in live gseht mis au chli anderscht us..


muesch die halt zom lache brenge bis brüehlsch? ^^

jo, da channi verstoh, ben uh froh channi mi uf mini schwö verloh, sie machts genau wie ech wott ond wies guet usgseht!

das töhnt guet! schint mer so als wärsch guet usgröschtet! mini schwö hed mer au so öpis uf's auge lied doh, so es komisches halb kläbrigs cremigs zügs, wo macht dass de liedschatte ned id liedfalte lauft... hed super ghebt, muessi säge!
au s camouflage, da hebt ond hebt ond hebt, doh chönnt en atombombe ihschloh.
han au es spezielle make up entfärner voh ehrere visa zügs mole kauft. hey dä hammer!!!!
einisch dröber wösche ond dä ganzi schmenke kakke esch wäg! ohni robble! hey met anderem brächtisch ned t hälfti wäg met robble!.

ben uh froh hani dä, obwohl er schweine teuer gsi esch! 45.- fendi SEHR vell, i gebe söscht för so züg nie vell gäld ond ongärn gäld us! aber dä esch hammer! ^^
dä channi au nor öber ehri visa dengs bezieh...


@jenny78
leider könni mi ide ostschwiiz ganz ond garned us...
hender en bodyshop? ^^ mini schwö esch au imene bodyshop visagistin, die möched all woche witerbeldig etc. (näb de grondusbeldig wos hend mösse mache) wössed vell lüt ned, dass det doch einigi gönd go hochzitmake up mache etc make up...
aso ech has ned gwösst, bevor mini schwö det ahgfange hed schaffe...



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 17.05.2010

09.06.10 13:45
tonie 
Re: Make-up am grossen Tag

wie viel Zeit investiert ihr fürs Make-up?
Ich hab keine Lust zu viel Zeit in Make-up und Haare (nur friesieren, kurze Haare) zu investieren. Zumal mich das Rumfahren schon sicher ne Stunde kostet.
Übermässig schminken will ich mich nicht, dass mach ich sonst auch nie.
Kann ich der Kosmetikerin ein Zeitlimit von 30 Minuten setzen?

09.06.10 13:55
Soefeli82

nicht registriert

Re: Make-up am grossen Tag

Hallo Tonie

Ich habe das Glück, dass die Coiffeuse und die Kosmetikerin am Hochzeit nach Hause kommen. Zusammen haben sie 1.5 Stunden Zeit, danach muss ich mich anziehen und zur Fotolocation fahren. Meine Kosmetikerin hat gesagt, dass sie ca. 45 Minuten hat fürs schminken und meine Coiffeure spricht von ca. 60 Minuten (habe Schulterlange Haare). Eine der beiden muss sich halt spurten...

Ich würde die Kosmetikerin mal fragen, wie sie es sieht von der Zeit her, ob das überhaupt machbar ist.

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

09.06.10 14:41
Ellie 
Re: Make-up am grossen Tag

@tonie: auch meine kosmetikerin braucht ca. 40-45min fürs schminken und ich will es ganz schlicht und natürlich haben. schenk dir diese zeit; auf diese 10min kommt es nicht an, oder? ich versteh dich aber, anfangs sagten meine coiffeuse und kosmetikerin, sie bräuchten 3h, dann habe ich ihnen ein maximum von 2h gesetzt. länger will ich da nicht sitzen.

 1 2 3 4 5 6
Make-up   schminkutensiliä   Hochsteckfrisur   geschminkt   probegeschminkt   schminke   Visagistin   schmenke   bearbeitet   Kollegenpäärchen   hochzeitsvariante   Kosmetikerin   Hochzeitsstyling   Praktischerweise   Makeup-Grundierung   Probeschminken   grossen   schminken   projectweddingseiten   Nicht-Schminker