| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Make-up und Haarstayling im Raum Basel
 1 2 3
21.02.12 07:50
angiyves 

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

stephansbride:
Dr Vorschlag vo dr dia isch au e Möglichkeit. Frog doch sie mol. Die hei jo unterenander no "Connections"

Aber wennd niemer findsch wer das bim Coiffeur direkt alege sicher e gueti Alternative.

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

Jo, ich glaub, es blibt mir nüt Anders übrig!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

21.02.12 12:44
livipivi

nicht registriert

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Hey angiyves- wetsch dich ned selber Schminke? Also sorry wenn ich frage- ich mues ebe sägä- mich schafft eifach nie öper so richtig schön z schminke- ich finde immer ich mach das selber am beste und schönste *bluff*
und au am Hochziit- sie hets sicher guet gmacht- aber es bin eifach ned ich gsi.

Denn würdsch nur na öper für d Frisä bruche und chöntsch Ziit spare. Falls du dich selber guet schminke chasch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.02.12 12:56
angiyves 

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

livipivi:
Hey angiyves- wetsch dich ned selber Schminke? Also sorry wenn ich frage- ich mues ebe sägä- mich schafft eifach nie öper so richtig schön z schminke- ich finde immer ich mach das selber am beste und schönste *bluff*
und au am Hochziit- sie hets sicher guet gmacht- aber es bin eifach ned ich gsi.

Denn würdsch nur na öper für d Frisä bruche und chöntsch Ziit spare. Falls du dich selber guet schminke chasch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ich und mi Trauizügin könne nümm vor lache!!!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

21.02.12 12:59
livipivi

nicht registriert

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Wiesooooooo???????????????????

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.02.12 13:00
angiyves 

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

weisch wielang ich scho brucht ha, bis ich mir d Auge inne ka schwarz amole??? Ich ha mi süscht nonie gschminkt¨!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

21.02.12 16:38
livipivi

nicht registriert

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

okeeee das erklärt einiges na wenn du so e natürlichi Schönheit bisch- isch ja Hammer- ich schmink mich sit ich 12-i gsi bin (ha blondi Wimpere- brrrrrrrr )

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.02.12 17:02
angiyves 

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Hihi, Du sehsch gar nit nach blonde Winpere us
Jo ich ka das nit und ich bi ehh immer so sportlich, skatermässig leger azoge... das würd nit passe. Wött eigentli e Steinli uf mim Ring aber das passt nit zu mir, da ich au mol gärn e Kaputzepulli aha...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

22.02.12 12:13
livipivi

nicht registriert

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Wieso sött das ned passe? also für mich chan mer das doch au echli kombiniere? Ich träge dihei au viel Kapuzepulli - wege dem würd ich ned uf mini 7 Steinli verzichte
Und au s Schminke - solangs jetzt ned mega agmalt usgseht, echli wimperetuschi und en Strich- why not?
Aber weisch ich bin ja eigentlich au Aschblond- aber scho sit 18-i nüme Drum die blonde Wimpere

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

26.02.12 16:48
Nikita09 
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Hallöchen!

Ich bin Dipl. Visagistin. Wenn Du noch eine brauchst schreib mir einfach.

alexandra.gromaz@gmail.com

https://plus.google.com/u/0/photos/10991...32719892/albums

LG Alexandra)))

26.02.12 20:10
angiyves 

Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel

Nikita09:
Hallöchen!

Ich bin Dipl. Visagistin. Wenn Du noch eine brauchst schreib mir einfach.

alexandra.gromaz@gmail.com

https://plus.google.com/u/0/photos/10991...32719892/albums

LG Alexandra)))

Hab Dir geschrieben

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

 1 2 3
wimperetuschi   stephansbride   Visagistin   Standesamt   Make-up   Haarstayling   hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha   beauty-hairstyling   heiraten   verliebt   unterenander   Kaputzepulli   Alternative   skatermässig   interessieren   Möglichkeit   Hochzeitsmesse   Connections   probeschminke-frisiere   Schminke