| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's
 1
23.07.10 12:55
nimbini 

Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's

Hi all

Hat sich jemand bei Mery's ein Brautkleid schneidern lassen? Falls ja, wie waren die Qualität und die Ausführungen?

Danke und es Grüessli

23.07.10 13:54
mond26 
Re: Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's

hallo nimbini, meine freundin hat sich vor drei jahren ein kleid im merys anfertigen lassen. war sehr, sehr teuer und sie würde es nicht mehr machen. man hat nicht den stoff genommen, den sie wollte und auch bezahlt hat und sie hatte viel ärger... würde dir eher eine schneiderin empfehlen, ist mit sicherheit billiger und du kannst auch mehr mitbestimmen! hoffe, dass du eine gute lösung finden wirst!

23.07.10 21:57
nimbini 

Re: Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's

danke für deinen input mond26,macht mir leider nicht gerade hoffnung! kennst du denn eine gute schneiderin?

hat jemand noch ein aktuelleres feedback von diesem jahr oder letztem?

24.07.10 11:04
happyday 

Re: Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's

hoi nimbini,

läider chani der e ke inputs zu merys gäh - chammer aber sehr guet vorstelle, das es rüde tüür chund, will dehinder halt au en lade stahd, wo sich en guete und vorallem schwiizwiit bekannt name gmacht hed. denn chasch äifach grad noh meh "höische", will äifach merys bisch

bi üs ide zentralschwiiz (ich wäis halt nid wohär du chunsch) gid es supi atelier wo au bruutchläider macht: http://www.atelierschnittpunkt.ch

en kollegin vo mer heds au det lah mache und es isch en traum gsih. läider wäisi aber de priis vom chläid nid. dah müestisch mal alüte, i wellem beräich inne das sich sone massafertigung ipändled.

darfi frage wieso du denn en massafertigung wetsch? finsch ab de stange äifach nüd wo der gfallt oder isch das äifach en traum vo der wo du der ufs hochziit wetsch gönne?

lg,
happyday

24.07.10 11:30
nimbini 

Re: Massgeschneidertes Brautkleid von Mery's

hey happyday

danke für dini antwort und de link! bin us de region züri, drum isch mer das atelier chli z'wiit weg

es isch ebe so, ich han jetzt scho 5 bruutgschäfter abklapperet und keis vo dene chleider hät mich zu 100% überzügt! im chez janine hani es chleid vo agora gseh, wo mer immer no im chopf umeschwirrt, aber irgendöppis fehlt und drum überzügts mich nur zu öppe 90%! dezue ane chunnt, dass ich im merys no de 25% guetschii han, mit dem guetschii würdi mich es massgschniderets chleid glich viel choste wie das agora-chleid vom chez janine! evtl sogar no es bitzli günstiger, wil d'änderige det im priis scho drin sind.... defür hett ich dänn aber zu 100% MIS chleid, es wär einzigartig und ich chönnt mine wünsch freie lauf lah.... zumal ich gern chli es usgfallnigs chleid möchti und nöd so 08/15 wie halt i de schwiz eifach irgendwie 70% vo de chleider sind.... aber ich finds au chli en heisse, wänni nöd vorher is chleid chan inestiege und das a mir gsehn, hm!

und wils ebe doch en rächte batze isch, hani dänkt, ich tschegg mal ab, wie d'erfahrige so sind mit massgschniderete chleider.... sunsing wär ja sicher au no e alternative, aber det haltet sich die guete und schlächte erfahrige eifach irgendwie d'stange und wänns dänn ebe nöd so isch, wie ich das gern hetti, würd mich s'geld glich wieder reue.....

lg

 1
aktuelleres   umeschwirrt   mitbestimmen   Massgeschneidertes   usgfallnigs   schwiizwiit   irgendöppis   massgschniderete   agora-chleid   bruutgschäfter   Ausführungen   zentralschwiiz   schneiderin   abklapperet   Brautkleid   massafertigung   massgschniderets   bruutchläider   atelierschnittpunkt   einzigartig