| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr
 1 2 3
18.02.14 15:19
Pfingstrose 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

Littlefoot: Chan dir zwar nöd nahfülle aber vielicht genau us dem Grund will ich garnöd zviel han welle aprobiere. Ich han nur 6 Chleider wo alli ziemlich unterschiedlich gsi sind aprobiert. ich find dis aber WUNDERSCHÖN!!! Es gseht sehr fiin und romantisch us... Wünsche dir dass du dich mit em Chleid "versöhnsch". Isch ja sicher ganz es doofs Gfühl! Aber ich glaub d Elea hät da würklich gueti Sache gschriebe. Chli d Gedanke uf d Siite schiebe! Oder würklich nomal go aprobiere und dich den fötele. Will ich find mis Chleid a dem Model wos treit eifach nume hässlich... Aber a mir nöd.

18.02.14 15:35
littlefoot 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

jö pfingstrose, danke vilmal das isch herzig.

dis chleid staht der aber au uh guet findi. (ha au es ähnlichs probiert und das staht mir ebe gnau nöd )

ihr hend rächt. warte etz no, cha ja no bis zu zwei mönet ga bis es im lade isch

19.02.14 12:29
saerli 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

Hi Littlefoot

Ich habe jetzt nicht alle Kommentare gelesen... Bin im Büro am arbeiten und daher fehlt mir die Zeit. Da ich aus dieser Branche komme, kann ich dir folgendes sagen (nat. ist es in jedem Laden anders, darum mit Vorbehalt):

Wenn es ein Kleid ist, dass sie gut verkaufen können (es gibt ja Modelle die sind der Renner und andere eher weniger), dann nehmen sie es zurück, sofern du dein zweites Kleid auch bei ihnen bestellst.
Fraglich ist, wie viel Zeit dir noch bleibt und ob sie ein Modell haben, in dem du dich 100% wohl fühlst.

Aber vielleicht ist es ja gar nicht nötig, ein anderes Kleid zu kaufen?
Von mir und meinem Kleid gab es kein Foto und im Internet gab es auch keins!! Der Lieferant stellt die Modelle erst an Saisonende ins Internet, weil er nicht möchte, dass sie kopiert werden. Das war Pech, so musste ich 5 Montae warten, bis mein Kleid endlich ankam und ich es anprobieren durfte. In der Zwischenzeit kamen mir viele Zweifel und da Brautkleider sowieso mein Hobby sind, habe ich immer wieder Modelle gesehen, welche mir noch besser gefallen hätten.
Als ich dann mein Kleid endlich anziehen konnte, waren alle Zweifel weg. Es war und ist mein Kleid! Ich würde zwar noch viele andere Kleider finden, die MEIN Kleid sein könnten, aber man muss sich ja entscheiden
Ein schöneres Kleid findet man IMMER, wenn man danach sucht. Deshalb empfehle ich allen, die ihr Kleid haben, schaut und vergleicht nicht weiter. Sobald ihr euer Kleid wieder anziehen könnt, fühlt ihr wieder dieses unbeschreibliche "wow ich bin eine schöne Braut" Gefühl.

Reissen alle Stricke und dieses Gefühl kommt leider nicht, dann könnt ihr euer Kleid ja immer noch verkaufen und euch ein neues suchen. Vielleicht macht ihr finanziell dann rückwärts, aber immerhin fühlt ihr euch dann wohl.
Bei Elea war es ja ähnlich und am Schluss hatte sie ein wunderschönes Kleid, welches perfekt zu ihr gepasst hat

19.02.14 17:12
elea 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

wow littlefoot dis chleid esch wonder wonderschön!!!! wörkli en traum!!!
bes s chleid em lade esch, und dus weder chasch aprobiere, chasch jo eh ned vell anders mache... :) wörd eifach wörkli das bez loh ruhe und ofd site due! das chont secher guet! ebe und wied saerli seit, em schlemmschte fall machsch es wie ich und chaufsch der es neus es geht Emmer en gueti lösig wersch gseh! aber ebe bes dis chleid weder chasch alegge, wördi das jez bez ofd site schiebe und di halt bez de andere tolle Sache die hochzitsvorbereitig wedme ;)
musch luege, das chont secher guet!!!!!!!

19.02.14 17:35
weddingbee85 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

@ littlefoot: du hesch dir es traumhafts chleid usgsuecht!! ich würd mir nöd zviel gedanke mache und s chleid eifach nomal probiere wenn "dis" chleid in lade chunnt! ich glaub fescht dra das es guet chunnt. bi mir isch es ja s gliche gsi und ich bin soooo happy mit mim chleid

@pfingstrose: dörft ich ächt dis chleid au gseh? bin sooooo e neugierigi

19.02.14 17:46
saerli 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

Ez hanis au no gseh!
De Vorgänger vo dem Kleid esch damals en Favorit gsi vo mer!
Es esch es wonderschöns Kleid ond i cha mer ned vorstelle, dass der das nöm gfallt. I kenne de jo ned, daher chani das ned so beurteile. ABER: Das esch ned es 0815 Kleid, sondern ganz es speziells ond sowas suecht mer sech ned eifach so us. I fendes sehr schön! Wart ab bes weder chasch dri schlüfe. Denn hesch au no di rechtig Grössi a :)

19.02.14 17:54
littlefoot 

Re: Mein Brautkleid gefällt mir nicht mehr

Ihr sind ja so sweet .) danke für a die liebä kommentär.
Mir gahts jetzt scho chli besser, mit dem abwarte chani mi guet abfinde momentan

 1 2 3
entschieden   reinschlüpfen   Irgendwie   anprobieren   Schlussendlich   Littlefoot   Kleider   Brautkleid   gefallen   hochzitsvorbereitig   unterschiedlich   vorher-recherche   Schneiderin   unbeschreibliche   gekauft   dementsprechend   gefällt   Stilrichtungen   vielleicht   hochzeitskleid