| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
mit oder ohni halschetti?
 1 2 3 4 5
07.04.10 14:02
tinkerbell

nicht registriert

mit oder ohni halschetti?


Hallo zäme

Ech ha do mou e frog. Ech öberlegge grad was för schmock das ech sell alegge am hochzig. Ech ha sone 5-saitigi chetti met vereinzelte perle dra. Etzt hani die mou zo mim chleid agha ond ergendwie passts mer eifach ned. Mis chleid esch be de corsage zemli besteckt ond glitzeret scho zemli, de hani als halschetti eher öppis fiins welle wo ned ou so glitzeret ond so. ech träge äbe söscht praktisch nie schmock, dorom fühlts sech velecht ou chli komisch a. etzt hanech es paar fötelis vo andere brüüt agluegt ond gseh das ned alli en chetti agha hend. Dorom öberlegg ech mer etzt ou öb ech deför schöni ohrereng sell zuetue ond deför kei chetti alegge.
Wie möchit ehr das? Ond, hend ehr ergend es armchetteli oder so? normalerwiis hani mini calvin klein uhr a wo usgseht wienes armband, aber förs hochzig passet das gloub ned...

Gruess tink


***3. Juli 2010***

07.04.10 19:19
Ellie 
Re: mit oder ohni halschetti?

hallo, ist inzwischen genug zeit vergangen, dass ich wieder mit dir reden darf ohne gleich angefahren oder beleidigt zu werden? wenn ja: ich werde ebenfalls keine kette tragen, weil mein brautkleid stickereien hat. in den ohren trage ich keinen schmuck. ich bin mit schmuck (und auch sonst mit glimmer und glizer) eher zurückhaltend und habe nach reiflicher überlegung entschlossen, als einzigen schmuck den ehering zu tragen (natürlich nicht von anfang an ). über eine hübsche kette fürs handgelenk hab ich auch schon nachgedacht, aber bisher hat nichts gepasst. wenn ich noch was finden werde - oder etwas geliehen bekommen würde (fehlt mir noch) - wärs was anderes. dann hab ich auch noch schmuck in den haaren (aber keine perlen, weil mir das zu "bieder" ist). wahrscheinlich eine schöne blume oder ein kleines haargesteck, ist noch nicht entschieden. da ich lange und sehr dichte haare mit naturlocken habe, will ich auch die frisur nicht "überschmücken".

insgesamt kommt es stark auf den typ an, also darauf, ob du eher in der natürlich-ecke oder in der weihnachtsbaum-ecke anzusiedeln bist. und auf die frisur, das kleid, die figur, das alter etc.

ich liebe schmuck (und habe einigen ), trage aber immer nur wenig davon auf einmal.

uhr würde ich auf jeden fall weglassen an der hz! passt irgendwie nicht, wenn du mich fragst...
lg, ellie

07.04.10 19:34
seeletaenzli 

Re: mit oder ohni halschetti?

halli hallo

also... ech sälber legge sehr e fiini chetti a... esch eigentlech e silberne "reif" met ere einzelne bronzefarbige perle dra... dezue die passende ohrereng... ond den natürli de ehereng ond ech glaub üse "fröndschafts-verlobigsreng" lohn i au no dra...

do min schmuck aber sehr fiin esch, ond au mis chleid ehner fiin esch, dänk i set das ganze guet passe... han mer sogar scho öberleid obs zu fiin esch...

fends öbrigens teilwiis au sehr schön ohni halschetti... grad wenns zom chleid passt (ond bi dim chan ech mer das guet vorstelle)... was secher no lässig chönnt usgseh a der esch deför chli längeri ohrereng...

e uhr wör i au ned alegge.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 19:45
gab1510 
Re: mit oder ohni halschetti?

hi

also ich werde auch keine halskette anziehen. mein kleid ist schulterfrei und oben mit so ein bisschen bling bling und stickerei beim ausschnitt. die verkäuferin hat gemeint, eine kette würde bei diesem kleid sogar fast stören. werde ein armketteli von swarovski tragen und kleine hängerli ohrringe im gleichen stil wie die armkette. so nach dem motto, weniger ist mehr.

uhr würde ich auch weglassen.

lg

07.04.10 23:57
bettinli 

Re: mit oder ohni halschetti?

also ich gehöre definitiv zur weihnachtsbaumecke.
mein kleid ist bestickt.. mein schleier hat perlen. mein kleines diadem glitzert. und ich werde kette und armband tragen. ohrringe habe ich noch nicht überlegt

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

08.04.10 00:34
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

smiiile. bin demfall au de wiehnachtsbaum, aber mit stil bitte :-)

i werd sichr kei uhr aha, gseht finer us ohni und v.a. sus fangi no a organisiere und plane :-) han e schöns armketteli passend zur halsketti (10 silchfädä mit vielne perlelis und glitzersteinlis). zwor isch mis kleid au scho bestickt, es gseht aber nöd noch too much us. han däfür nöd no gross es stola oder handschueh oder sowas a. ohrering werdi mini fine swarovskis alegge (nöd hängendi), evtl. no es diadem oder sus was id hoor. das mues mer no überlegge, will i eigentlich sehr gern schmuck han (ähm, lieb :-)), aber nöd zviel ufs mol.

mini persönlich regle und die vo vielne stilberoter isch immer..entweder hängendi längeri ohrering und kei kettle oder kettle und chlini ohrering, sofern me hät. wenn also es kleid sehr bestickt isch, würdi grundsätzlich di lange ohrering und passende armschmuck wähle. bi mim kleid isch es jetzt e usnahm, do hät dkettle eifach passt bzw. i han die scho sit johre welle kaufe und han so gad e schöni glegeheit gfunde.

find aber au wied ellie, dass es ufde typ druff achunt. ganz ohni schmuck gangi nie usem huus, nöd mol ohni ohrering is fitness :-) es mues eifach passe.

tink: wie wärs mit me schlichte ketteli mit einere perle im V? oder me glitzerding? gieng das vom usschnitt her?


08.04.10 06:52
haexli75 

Re: mit oder ohni halschetti?

ig wirde schmuck träge und zwar nid grad fine.

min papi und ig hei churz vor sim tod no es collier zeichnet. das ha ig jetz vom goldschmied mit de passende ohrring und em fingerring la afertige. mis brutchleid isch eher schlicht in silber (ganz wenig stickerei ohni bling bling) und i de haar wird ig ke schmuck träge. für mi isch gäng klar gsi, das ig dä schmuck wirde träge am hochzyt und ha de versuecht alles chli ufenang amstimme. und bir aprob ha ig müesse säge - passt.

und ig dänke genau so muess es si. dir müesst nech wohlfüehle und es mues nech gfalle und de chas eigentli gar nümme schief go.


** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


08.04.10 07:23
happyday 

Re: mit oder ohni halschetti?

interessanti biiträg!!!

ich bih grundsätzlich au en schmuck trägeri: ohni fühli mi wie nackt --> das gids auso nur wenni schlafe:->

ich ha mi für die variante entschide:
. rächt grossi ohreringi und defür äbe ke halschetti
. am arm es armchetteli und mit tüll zwöi, drüh mal ums handgänk ume und en schläife drih mache evt. noh ganz es fiind blüemli drihbinde wo dnen au im bruutstruus inne isch
. ganz sicher ke uhr - das isch für mich es no go

ja thats it!

08.04.10 07:46
Inessa

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

ich würd auf alle fälle dass machen mit dem du dich am meisten wohl fühlst, manchmal ist wie du schon andeutest weniger einfach mehr. ich hatte meine verlobungskette um die relativ schlicht war. dazu schlichte perlenohrstecker. mein kleid war auch mit stickereien und tüll und alles andere fand ich einfach zu viel. an den armen hatte ich nihcts.


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)*

08.04.10 08:02
Soefeli82

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

ig finde, dass der schmuck eifach zum chleid u zum typ wo me isch, söll passe. ig wirdä ä Y-Chötti trage u ohrstecker. mini Chötti besteit us durchsichtige Perle u dert wos zämächunnt isch ä Bluämä. Bi mir passt diä chötti super, will mis chlied nid sooooo vil glitzer-glimmer het. mis chleid het uf der rächte site blueme-stickereiä mit durchsitegi perlene drinne, derzuä hani no ä neckholder-stehchragä. (chame sech das vorstellä)

äs armchötteli wirde ig ke anne ha, da ig ja no der struus ha u de natürlech der ehering

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 2 3 4 5
schmuck   Schulterfreiskleid   grundsätzlich   blueme-stickereiä   Swarovski-Steinchen   fröndschafts-verlobigsreng   halschetti   Temperaturmässig   longines-dolcevita   neckholder-stehchragä   weihnachtsbaumecke   ohrering   weihnachtsbaum-ecke   glitzer-glimmer   endlosdiskussion   neckholder-chleid   perlenohrstecker   glitzersteinlis   verlobungskette   Neckholder-Kleid