| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
mit oder ohni halschetti?
 1 2 3 4 5
08.04.10 08:19
speedy 

Re: mit oder ohni halschetti?

Vilicht fall ich do jetz mol chli us de Reihe. Bi zwor grundsätzlich klar eurer Meinig, dass es eifach zum Typ mues passe. Und natürlich zum Chleid. Bi mir isch es jetz aber so, dass ich d Chetti und Ohrering vonere sehr guete Fründin gliehe grieg. Und obwohl ich süscht gar nid so bi: In däm Fall isch es mer ächt egal, öbs passt. Wobi die wo mich würklich kenned au wüssed: Mir isch au bi so mänge Gägeständ d Bedütig und de Sinn dehinter wichtiger als d Üsserlichkeit.

08.04.10 08:20
peja 

Re: mit oder ohni halschetti?

i wird sicher ke uhr ha, suscht han i sgfühl i muess immer luege wie mer im "ziitplan" si u fang a organisiere..

i wird sicher chlini perleohrringli träge, u ha curlies passendi däzue..

äs chettelli weiss i ebe nonig, wänn dänn äs fiins miteme perleli, wo i scho ha.. oder ob i eifach chli vom glitzerspray/creme sött träge.. das entscheid i dä sponti..

wichtig isch, das du di wohl fühlsch! chasch ja mal ä "modeschau" mache,eifach so für di, u dä chasch mal luege was würd passe oder ob doch lieber nix möchtisch..

08.04.10 08:35
Edelwiss 

Re: mit oder ohni halschetti?

Ich werde keine Kette tragen, dafür Ohrringe (Hänger) und Schmuck am Handgelenk. Zu meinem Neckholder-Kleid passt keine Kette, finde ich. Ich bin sowieso nicht so der Schmucktyp, trage auch sonst nicht viel Schmuck und so passt es einfach...


08.04.10 08:52
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

Hallo zäme

Merci för euchi antworte.

Carmile, danke, genau das esch mi gedanke gseh. Äntwäder chetti ond ohrstecker oder längi ohrereng ond ke chetti.

Ech ha äbe bem chleid probiere e chetti scho emmer störend gfonde. Ha eifach eini agleit welli sgfühl gha ha es ghöri doch dezue. Aber wohl hani mi eigentlech nie gfühlt. Ech be jo ou söscht ned de schmockträger. Ond do mis chleid werklech scho veli steckerei hett fendis zvell no en chetti. Ech be geschter no be minere coiffeuse gseh ond de hemmer mou chli gluegt was förne frisur dases geht. Ech werde etzt dhoor halb offe ha. Ech ha zemli längi hoor im momänt ond do ech es scholterfreis chleid ha fendis no passend. Ond esches äbe ou grad schön wend ke chetti hesch. Deför werdi mer de längeri ohrereng poschte, velecht no es passends armband dasi am arm ou öppis ha. Wett drom ke händschli oder so.

Ha euch im ahang mou es foti vo mer ond mim chleid, aso eifach de oberi teil. Mis chleid esch eifach de ned wiis sondern ivory ond e grössi chliner dases de perfekt sitzt ;-)

Lg tink

@ellie: jo klar chansch du mer antworte ;-) ech ha ke problem ;-) ond öbrigens, i has werklech loschtig gha det a dem besagte friitig ;-)


***3. Juli 2010***

Datei-Anhänge
kleid.JPG kleid.JPG (76x)

Mime-Type: image/pjpeg, 233 kB

08.04.10 09:03
speedy 

Re: mit oder ohni halschetti?

Schöns Chleid, Tink! Mis isch ganz ähnlich, aber e bitzli weniger bestickt.
Beträffend Armchetteli: Chunnt bi mir nid in Frog, will ich nöchscht Wuche hürot und Temperaturmässig dänkt ha, ich bi sicher froh um Händsche. Die hani jetz au, gönd e bitz über d Ellböge, und über de Händsche fänd i denn es Chetteli effektiv unpassend. Wenns denn würklich chüel isch, hani no es Bolero gmietet, denn ziehni d Händsche nätürlich ab. Aber mer hoffed jo jetz mol eifach, dass es das Bolero nid würklich brucht.

08.04.10 09:21
Ellie 
Re: mit oder ohni halschetti?

@alle weihnachtsbäume : versteht mich bloss nicht falsch; ich liebe schmuck auch!! mag es nur nicht, wenn zuviel zusammenkommt, jedenfalls nicht an mir. es gibt auch frauen, da passt das viel besser.
@speedy: doch doch, ich kenne das - auch gerade bei schmuck - dass die bedeutung dahinter wichtig ist (siehe meine meinung zur endlosdiskussion über die preise von eheringen...). und gerade beim hz hat man (frau) gerne dinge "auf sich", die ihr viel bedeuten.
@tink: danke fürs foto. das ändert alles. bei dem kleid mit diesem tollen ausschnitt würde ich unbedingt eine passende kette tragen, dafür nur stecker in den ohren und nichts an den handgelenken.
schön, dass du's so lustig hattest. ich fand es nicht lustig. ich nehme solche dinge einfach nicht persönlich, aber das ist etwas anderes.

Zuletzt bearbeitet am 08.04.2010

08.04.10 11:08
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


öh ellie, das irritiert mech etzt. ech hätt etzt äbe genau wäge usschnett ond wells äbe so besteckt esch ke halschetti agleit...

***3. Juli 2010***

08.04.10 11:10
Ellie 
Re: mit oder ohni halschetti?

sorry tink! ich finde den ausschnitt (und dein dekoltée) sehr schön und er schreit doch fast nach dem passenden schmuck. was sagen denn die profis dazu? carmile?

08.04.10 11:23
haexli75 

Re: mit oder ohni halschetti?


@tinkerbell
bi däm chleid würd ig äuä au e chetti trage zum betone vom decoltée, aber wi d'elli seit, nur ohrstecker. aber es muess dir wohl si.
isch übrigens es ganz es schöns chleid. irgendwie chunnt mers gschäft bekannt vor.. ha mis vermuetli au vo dert.

liebe gruess

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


08.04.10 11:27
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


häxli: esch bem minder in huttwil ;-)

***3. Juli 2010***

 1 2 3 4 5
glitzersteinlis   neckholder-stehchragä   verlobungskette   weihnachtsbaum-ecke   Temperaturmässig   Schulterfreiskleid   perlenohrstecker   fröndschafts-verlobigsreng   neckholder-chleid   blueme-stickereiä   Swarovski-Steinchen   ohrering   Neckholder-Kleid   schmuck   endlosdiskussion   glitzer-glimmer   halschetti   weihnachtsbaumecke   longines-dolcevita   grundsätzlich