| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
mit oder ohni halschetti?
 1 2 3 4 5
08.04.10 11:29
haexli75 

Re: mit oder ohni halschetti?

@tinkerbell
yep has dänkt, ha mis au vo dert. und irgendwie gseh mini föteli ähnlech us.

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


08.04.10 14:18
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


also ech be no offe för wiiteri meinige ;-)

***3. Juli 2010***

08.04.10 14:26
bettinli 

Re: mit oder ohni halschetti?

@tinkerbell
also i wür bi dim chleid äs chettäli neh...

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

08.04.10 14:35
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

jetzt hani doch welle afange schaffe. aber wenn i do so threads lese und denn no mit dim bitrag ellie vo wägä schmuckexpert, , denn MUESI natürli antworte :-)

at tink: aa, schöns kleid. hetti sones dekoltee wie du, hetti wohl au es herzförmigs gno vom usschnitt her :-)

ich würd unbedingt es ketteli däzue alegge. han dr was usegsuecht (hehe, bzw. i han sgliche vo mim schatz ufd wiehnachte becho) http://www.swarovski.com/Web_CH/de/18073...sPromotion=true

das betont de schöne usschnitt, isch minre meinig no nöd too much (aber ebe, kenn di jo nöd live) und recht schlicht. so wie i dis foti alueg, schints mer als wär dbestickig uf dim kleid nöd gross silbrig oderso, richtig? denn würd sowas eh ganz guet passe oder natürli au inere dezente farb, z.B. champagnerfarbe.

will wenn nur ohrering nimmsch, möstisch minre meinig no recht langi neh, damit de abstand zwüschet kinn und kleidabschluss nöd zu gross isch und die sind echt schwer zum finde, bin lang däno umegrennt, hans ufgeh.

ich werd au die ohrering alegge wo dr in link tue han, aber e anderi kettle. ufde fotos gsehnd die super us, wills rhodiniert sind gsehnds schön hell us, das wirkt. achtung, jo nöd zerst parfum ufd huut und denn de schmuck alegge, sus wird er dunkel. sglich gilt für wasser.

@speedy: für mi MUES schmuck en grosse emotionale wert ha, sus möcht en gar nöd. würd mer also nöd selber eifach so was poste. wennschon als gschenk becho mit erinnerig, mit liebevollem ussueche etc.



08.04.10 14:45
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

Merci före link carmile. Esch leider ned ganz mi style, werde aber of de homepage mou luege öbi öppis wörd fende.
Ok, demfau doch eher ketti... ech ha eini im ricardo ersteigert (sbild esch im ahang) welli dänkt ha die esch fiin ond passet dezue. Aber do si eher rondlech passets ned so werklech zom härzuschnett, fendi. Demfau eher son Y-ketti.... hm, mou luege öbi öppis fende.

Merci för alli antworte!

Lg tink



***3. Juli 2010***

Datei-Anhänge
kette.jpg kette.jpg (35x)

Mime-Type: image/pjpeg, 22 kB

08.04.10 14:48
seeletaenzli 

Re: mit oder ohni halschetti?

ech fend etz e rondi schöner zo dem chleid, als e y-chetti..
y-chetti fend i ehner was för es neckholder-chleid

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

08.04.10 14:49
seeletaenzli 

Re: mit oder ohni halschetti?

öbrigens... d'chetti im ahang fend i super!
chan mer die zo dim chleid guet vorstelle..

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

08.04.10 14:51
Zerah 
Re: mit oder ohni halschetti?

Ich wird kei Schmuck träge.
Han es Schulterfreiskleid mit Corsage, und Stickereie und chli Bling Bling... Derzue ane han i en ganz es fiins Halstüechli us Tüll mit enere Stickerei (Blueme glaub) wies Kleid. Das ganzi wird links siitwärts treit... gseht no schnittig us, hät mini Trauzügin gmeint.







wir heiraten am 21.08.2010

08.04.10 14:53
Kati7 
Re: mit oder ohni halschetti?

@Carmile: Ich werde genau das selbe Set anhaben:-) Doch wird es ebenfalls wie Speedy von meiner Trauzeugin geliehen sein, da ich sonst nichts geliehenes hätte:-) Ich bin ein absoluter Swarovski Fan! Mein Kleid ist sehr schlicht, d.h. keine Steinchen, Stickereien, etc. nur der Schleier ist am Rand mit Swarovski-Steinchen versehen und dann noch das erwähnte Set, das passt tiptop.

08.04.10 14:53
happyday 

Re: mit oder ohni halschetti?

@tinkerbell: ich bhi au äidütig fürne chetti. de härzusschnitt und au dis dekoltee schreit ja schoh fascht dernah

ganz ehrlich mini mäinig zu de chetti (hoffe bisch mer nid bös) wo schoh hesch: dä verschluss gahd garnid. nimms mer nid übel, das isch zumene sone schöne chläid äifach z`billig gmacht wenni grad so offe darf sih.

en y-form wär sicher optimaler. wär doch noh toll, wenn dis mami, fründin, schwöschter ... öppis hät wo passt. denn hätsch noh grad öppis usglehnts.

Zuletzt bearbeitet am 08.04.2010

 1 2 3 4 5
Swarovski-Steinchen   Neckholder-Kleid   neckholder-chleid   longines-dolcevita   Schulterfreiskleid   fröndschafts-verlobigsreng   schmuck   grundsätzlich   halschetti   perlenohrstecker   glitzer-glimmer   neckholder-stehchragä   ohrering   glitzersteinlis   blueme-stickereiä   endlosdiskussion   Temperaturmässig   weihnachtsbaumecke   verlobungskette   weihnachtsbaum-ecke