| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
mit oder ohni halschetti?
 1 2 3 4 5
08.04.10 14:55
Inessa

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

hier ein foto von mir und kleid (ähnlicher ausschnitt) und verlobungskette. ev. hilft dir das was?



*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)*

08.04.10 14:56
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

@tink: yep, es isch sehr schwierig izschätze was zu öppertem passt. ich hets au me vode grössi, vom schnitt her gmeint.

die wod uf ebay kauft häsch gfallt mer au ned schlecht, i find halt eifach dass en herzusschnitt öppis schöns isch und di schöne sache jo sötsch betone. was mer au no gfallt isch sone einzelni perle mit me chline glitzersteinlis obe dra, au Y-förmig. bi sowas würdi no luege dass e ketteli häsch wo en fine verschluss hät. sprich wen dr de di ganz zit füre rutscht und du nöd dra denksch zum en wieder noch hinte verschiebe, passiert mer di ganz zit ,denn ärgerisch di nochher mega ab de fotene. weisch wie?




08.04.10 14:58
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

jo genau so öppis wied inessa ahät, hani gmeint!! :-)

und no zum präzisiere was i mit em verschluss meine. wenn eine häsch wo entweder ide längi chasch verstelle oder öppis schwerers no dra hät, denn rutscht er di ganz zit.


08.04.10 15:01
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

@kati: i würd mer no überlegge ob nöd no nebe chasch es schöns wissgold ketteli herbecho zum döt dra de ahänger hitue. so schön es original ketteli isch, aber es dreht würkli ständig. hans grad jetzt a und bin de ganz morge am umedrehe gsi im kurs :-) v.a. gspürsch es bi dem nöd so wie bi andere. i han mer mol sones wissgold ketteli postet, das passt immer, chasch all mögliche ahänger dra tue und gseht erst no fiiner us.


08.04.10 15:09
Kati7 
Re: mit oder ohni halschetti?

@Carmile: Hey danke für de Input!! Ehrli gseit weiss i nid obs Original Ketteli dra isch oder ned. De Fründ vu minere Trauzügin schafft ja bi Swarovski u drum hät sie das. Aber i muen hüt Abe grad emal nah frage:-) I han es fiins Wiisgoldketteli wo zu mim Hals passt (sorry tönt so komisch doch i han so e dünne Hals, das i mir emal eis gleistet han wo passt). Thanks a lot!

08.04.10 15:10
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


merci @ all. duene mou luege was mini kollegine so för schmock hend ;-) velecht erget sech jo werklech öppis eso... vorallem muessis de mou zom chleid alegge...

***3. Juli 2010***

08.04.10 19:57
Yasi 

Re: mit oder ohni halschetti?

Hoi tinkerbell

ich finde die Chetti wo Du häsch sehr schön. Aber zu Dim Chleid mit dem schöne Dekolleté würi eher eis neh mit eme Ahänger. So wie uf de Inessa ihrem Bild oder so wie's Carmile gschriebe hät.

lg Yasi

08.04.10 20:29
Ellie 
Re: mit oder ohni halschetti?

carmile, wusst ich's doch dass du mir beipflichtest was den halsschmuck für dieses kleid betrifft und wusst ich's doch, dass du mit rat und tat zur seite stehen wirst!!!

08.04.10 21:52
calla 
Re: mit oder ohni halschetti?

ich gibe min senf au no dezue ab!

JA unbedingt e chetti und UNBEDINGT luege, das sie nid zu lang isch. so wies uf de foti würkt bisch du (übrigens wie ich ) nid eländ lang zwüsched bruscht und hals-asatz und da wür ich luege das d'chetti vo de längi her öppe so isch, wie die vo de inessa (sehr chic übrigens).. wänn sie zu lang isch find ich, isches optisch nüme harmonisch und wirkt eher wie:"han öppis welle aber grad nüt anders zur hand gha"... .. ich finde de schmuck sött dich, din typ etc. unterstriiche und nid wie es "geplampel" würke..

uf fotene isches vo de farbächtheit immer schwer zbeurteile aber min favorit für dich wär:

http://shop.thomassabo.com/switzerland/a...566_028_14.html

isch nid überuus tür, und du chöntisch sogar no es eigets chetteli neh (sofern eis hettisch) und die perle dra due. passendi ohrering gits au grad dezue (und es fiins armband)..

übrigens: inessa, tüsch ich mich oder isch dis au vom sabo?

das isch min schmuck - ich liebe perle -
wies a mir - mit mim chleid usgseht, erfahred ihr dänn wänni ghürate bin:



°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

Datei-Anhänge
IMG_0418_edited.jpg IMG_0418_edited.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 580 kB

08.04.10 22:55
peja 

Re: mit oder ohni halschetti?

danke calla, das isch das wo i verzellt ha u diheime ha..

 1 2 3 4 5
schmuck   neckholder-chleid   verlobungskette   perlenohrstecker   neckholder-stehchragä   glitzer-glimmer   endlosdiskussion   weihnachtsbaumecke   longines-dolcevita   glitzersteinlis   fröndschafts-verlobigsreng   ohrering   Temperaturmässig   Swarovski-Steinchen   Neckholder-Kleid   blueme-stickereiä   weihnachtsbaum-ecke   Schulterfreiskleid   halschetti   grundsätzlich