| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
mit oder ohni halschetti?
 1 2 3 4 5
09.04.10 07:39
Inessa

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?

danke fürs kompliment, calla geht runter wie butter. da das ja die kette war die ich zum antrag bekommen habe (statt ring) kann ich dir das gar ncht sagen woher sie ist. mein mann hat sie eigenständig (!) ausgesucht und gekauft, ich wusste von nix soll ich mal fragen?

lg ines

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)*

09.04.10 08:06
Piglet 

Re: mit oder ohni halschetti?

Hallo tinkerbell

Also wenn du die Haar halboffen trägst denke ich haut es gut hin ohne Kette und mit längeren Ohrringen. Bei strengen hochgesteckten Haaren und schulterfreien Kleidern finde ich jedoch eine Kette meist schöner, da es sonst so nackt aussieht (v.a. wenn dann auch kein Schleier oder Haarschmuck da ist).
Ich selbst habe auch auf ein Halskette verzichtet, weil mein Kleid vorne relativ hoch hinauf kam und es komisch ausgesehen hätte (Ich hätte nämlich eher ein Halsband als eine Kette anziehen müssen) Dafür hab ich Ohrstecker und ein dazu passendes Armband getragen, aber keine Uhr (obwohl ich sonst immer eine trage). Ich hab sie aber überhaupt nicht vermisst und den Tag einfach "zeitlos" genosssen!

09.04.10 08:37
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


Hallo piglet, jo ech werde dhoor halboffe träge, ha afi zemli längi hoor ond die wetti ned verstecke ;-) dorom hani die öberleggig ou eigentlech gha wäge ohni chetti ond deför längere ohrereng. Ech gloub ech muess de bedes mou usprobiere ond de gsehni jo de was besser passet. Aber ech dänke die chetti wohni etzt ha werds zemli secher ned ;-)
Falls aso öpper interässi hätt dra, ech wörd si gönschtig wiiterverchoufe...


***3. Juli 2010***

19.04.10 16:13
suesue 
Re: mit oder ohni halschetti?


Hallo zäme

Ich will jetzt au no mi Sänf zu däm Thema abgä.

Ich finds au sehr schwirig z'Entscheide öp mit Ketteli oder ohni. Mi Mami isch jetzt aber ko mit ere Perleketti vom mim Grossmami. Sit däm isch klar was ich wird trage an dr Hochzit. Drzue Stecker in de Ohre und e paar Perle im Hoor (vo dr gliche Farb).

Ich hoff das passt au zum Kleid.

Susnt wär ich eher für grossi, hängendi Ohrering und kei Ketti.

Ich wird wohrsch e Uhr aha. Kas nit vertrage ohni.

Gruess

19.04.10 16:37
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

das mit e uhr findi sone sach. i finds fast lieblicher ohni und möcht wie gseit nöd immer druff luege. aber i chum ebe vo mine eltre no e uhr ufs hochzit gschenkt über, drum binis mer würkli am überlegge.hjmmmmmmm :-) freu mi scho druff zum sie mit ihne go poste, es isch sit 5 johr mini lieblingsuhr und ich han mich soo gfreut wo i ghört han dass sie mir die schenke möchtet, eifach so als adenke a sie und a de grosse tag.

19.04.10 16:53
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


hallo carmile, was esch denn das förne uhr?

ech ha eine vo de ck, esch meh es armband...

lg tink

***3. Juli 2010***

19.04.10 17:01
Carmile 

Re: mit oder ohni halschetti?

hey tink

es wär di folgende vo longines. find sie sooo schön :-) bin mer nonig ganz sicher ob i mi söll für die entscheide oder für die mit em altmodische ziffereblatt (di 6. vo links), wobi i eher zu dere mit em schneewisse ziffereblatt tendier, will i sehr oft schneewiss ahan. http://www.longines.com/watches/longines-dolcevita

han natürli scho gluegt ob sie au zum ehe- und verlobigsring passt ;-) und es gseht suuuper us. han zerst bedenke gha dass es zviel bling bling isch, will das gafllt mer denn au nöd. aber dbrillis sind recht fin, drum gohts zeme mit de ring. aber viel me schmuck wie z.B. no ohrering dörfi denn nümm aha, sus isch zviel. au guet für min schatz :-))

grüesslis


19.04.10 17:13
tinkerbell

nicht registriert

Re: mit oder ohni halschetti?


schöni uhr carmile, wörd aber ou eher die näh wo grad am afang vom link chonnt. die metem altmodische zifferblatt fendi fascht echli öberlade met dene römische zahle...

**3. Juli 2010***

19.04.10 18:18
peja 

Re: mit oder ohni halschetti?

jep, i würd au die erscht wähle.. i find die alt schrift zwar no schön, aber i glaube äs würd mer verleide..

 1 2 3 4 5
neckholder-stehchragä   perlenohrstecker   grundsätzlich   verlobungskette   ohrering   fröndschafts-verlobigsreng   Schulterfreiskleid   endlosdiskussion   Neckholder-Kleid   weihnachtsbaumecke   halschetti   blueme-stickereiä   glitzersteinlis   Swarovski-Steinchen   weihnachtsbaum-ecke   glitzer-glimmer   neckholder-chleid   Temperaturmässig   longines-dolcevita   schmuck