mit oder ohni halschetti? |
|
1 2 3 4 5
|
09.04.10 07:39
Inessanicht registriert
|
Re: mit oder ohni halschetti?
danke fürs kompliment, calla geht runter wie butter. da das ja die kette war die ich zum antrag bekommen habe (statt ring) kann ich dir das gar ncht sagen woher sie ist. mein mann hat sie eigenständig (!) ausgesucht und gekauft, ich wusste von nix soll ich mal fragen?
lg ines
*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*
*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)*
|
|
|
|
|
09.04.10 08:37
tinkerbellnicht registriert
|
Hallo piglet, jo ech werde dhoor halboffe träge, ha afi zemli längi hoor ond die wetti ned verstecke ;-) dorom hani die öberleggig ou eigentlech gha wäge ohni chetti ond deför längere ohrereng. Ech gloub ech muess de bedes mou usprobiere ond de gsehni jo de was besser passet. Aber ech dänke die chetti wohni etzt ha werds zemli secher ned ;-) Falls aso öpper interässi hätt dra, ech wörd si gönschtig wiiterverchoufe...
***3. Juli 2010***
|
|
|
19.04.10 16:13
suesue
|
Hallo zäme
Ich will jetzt au no mi Sänf zu däm Thema abgä.
Ich finds au sehr schwirig z'Entscheide öp mit Ketteli oder ohni. Mi Mami isch jetzt aber ko mit ere Perleketti vom mim Grossmami. Sit däm isch klar was ich wird trage an dr Hochzit. Drzue Stecker in de Ohre und e paar Perle im Hoor (vo dr gliche Farb).
Ich hoff das passt au zum Kleid.
Susnt wär ich eher für grossi, hängendi Ohrering und kei Ketti.
Ich wird wohrsch e Uhr aha. Kas nit vertrage ohni.
Gruess
|
|
|
|
19.04.10 16:53
|
hallo carmile, was esch denn das förne uhr?
ech ha eine vo de ck, esch meh es armband...
lg tink
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
19.04.10 17:13
|
schöni uhr carmile, wörd aber ou eher die näh wo grad am afang vom link chonnt. die metem altmodische zifferblatt fendi fascht echli öberlade met dene römische zahle...
**3. Juli 2010***
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5
|