| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben
 1 2 3
26.04.13 09:30
elea 

Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben

zwar vell z spot aber entli hani es beld vo denne gfonde woni vo afang a gmeint ha:

fende die ronde gsend no bez besser us as die viereggige!

Datei-Anhänge
heel-stoppers-on-grass-1.jpg heel-stoppers-on-grass-1.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 249 kB

26.04.13 17:51
Prisi87 

Merci!
Ha di eckige bstellt und dä Zweck erfüllets!
Underem Rock gsehtmers eh nöd

27.04.13 12:04
Lula 

@elea: Wo hesch denn die gfunde?

27.04.13 16:02
elea 

lula i ha ebe nor s beld bi google gfonde... weiss ebenöm of welere HP me die cha chaufe.. hasi aber mol gseh imene HZ onlineshop... mussnomol luege obisned fende.....

28.04.13 16:21
Kate82 

Prisi87:
Merci viel mal rbss

Händ ihr am Abig glich na Ballerinas debi?

Hey Prisi
Ich ha Ballerinas debi gha, aber zobe kei Sekunde Zyt gha zum ad Füess dänke

28.04.13 20:09
Lula 

@elea: Jöö, isch mega lieb vo Dir.
Aber nume kei Stress, muesch aso wäge mir nit äxtra ga sueche

28.04.13 21:39
soraya1 

Hey ihr Liebe
Mini Erfahrige zum Thema Fuessschmerze sie da chli anders.
I ha fürs Hochsig mini Hochsigsschue gha, zuesätzlich Tanzschue u für notfäll noTanzschlarpe (so öpis wie en halbe Balletschue wo nach hine gspannt wird). Alli 3 sie guet igloffe gsi.

I ha ke einzigi Blatere gha. Aber mini Füess he also höllisch weh ta, nach so viel Stund uf dr Bei mit Fotoshooting und allem.
I ha treit:
Vo 11.30 Uhr -17.00 Uhr mini Hochsigsschue
Vo 17.00 Uhr - 1.00Uhr am morgen mini bequeme Tanzschue. Zu mim erstune he mini Füess de am 1 eifach nümm möge. Also ab i di bequeme Tanzschlarpe.
Vo 1.00Uhr - 4.30 Uhr i de Tanzschlarpe.

I bi so froh gsi, han i all das drbi gha (guet versteckt, unter de Stuelhusse vo mim Stuel, sodass i spontan ha chönne wechsle ohni weg z müsse).
Wan i no mu sege. Blattere hani also ke einzigi gha.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HeelStopper sind e tolli Sach. I bruch die viel für Aläss, wen i nid weiss ob i immer feste Bode wird unter de füess ha. Nimmt ja fast ke Platz ir Handtäsche weg u isch schnell versorgt.
I ha mini us England. Prettypinktoes. Wichtig isch es t Grössi z beachte, drmit sie den au am Absatz hebe.

29.04.13 07:32
elea 

danke förd tipps soraya!!!
da muess au genau grad die site si woni das mol gseh ha, well s beld esch vo dere HP
http://www.prettypinktoes.co.uk/Pages/cleanheels.aspx

apropo ersatzschueh, hami gfrogt obi öberhaupt sell metneh ad HZ, well jo bi eus eigentli ned tanzet werd, ond i denke i werde vorallem hocke oder so
do dezue no e frog, wenn me jo de schueh aleit ohni absatz de esch jo de s chleid vell zlang. tschallpet me de ned di ganz zit druf?

29.04.13 07:42
sonne13 

hmm elea, ich frog mi s gliiche au grad... ich ha dänkt ich legg eifach die ganz ziit mini hochziitsschueh aa, will das grad passt wäg de längi vom chleid und die jo eigentli sehr bequem sind... ha mer jetzt grad überleid ob ich no en plan B bruuche, falls mer d füess weh mached?!? irgend es par schläppli, aber ebe, de trampi jo ufem rock ume... hmmm... tanze tüned mer au ned, isch emu ned planet

29.04.13 09:54
elea 

i werde secher scho vorher mini füess met pflaschter itape. ond de nemi eifach so dorchsechtigi gel-pflaschter met ond due die druf... well ebe i wet ned ofs chleid trampe wege de tüüfe schueh

1 2 3
stecken   Hochsigsschue   bleiben   hauptsächlich   Prettypinktoes   hochzeitsshop   Schuhabsatz   HeelStopper   noTanzschlarpe   Fuessschmerze   Hochsigschleid   bleischtiftabsatz   Abiglocation   dorchsechtigi   gel-pflaschter   Tanzschlarpe   Hochzitsschue   Ballerinas   brautschmuck-online   hochziitsschueh