| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Modeberatig ;-) (Accessoires)
 1
20.01.11 15:29
Doesli 

Modeberatig ;-) (Accessoires)

Sälü zäme

I due öich jz mau aus Modeberaterinne in Sache Accessoires afrage

I ha das Chleid bstellt u chas am nägste Zischti ga aprobiere:



Der buschig Chrage chunnt aber ab u es git när am V-Usschnitt us däm öpe e 1-2 cm breite Spitze-Rand. (Chöit der nech öpe vorstelle, wie?)


I wett de am Zischti, weni gange ga probiere, o no grad luege wäge Accessoires. Aber wiviu bruchts äch überhoupt? I ha normalerwiis eifach e Uhr u es dünns Goldchetteli mitemne Ahängerli anne u när het sechs u i due mi ou chuum schminke. I wett aso de nid überhänkt si.

Es Chetteli wär äuä no schön im V-Usschnitt.
Was süsch no? Armbändeli, Ohrsteckerli, Haarschmuck, Huet?
Was geit u was isch zvil?

Mis Chleid isch Ivory. Was passt farblech? passt Gold? passt Silber? E Farb?

Was i mer nid so cha vorstelle si Schleier u Händsche.

I bi gspannt uf öii Idee!
Liebi Grüess
Dösli

Zuletzt bearbeitet am 22.03.2011

Datei-Anhänge
DSC_2976.jpg DSC_2976.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 972 kB

5907_swh_sp_s_f_c_01.jpg 5907_swh_sp_s_f_c_01.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 56 kB

5907_swh_sp_s_f_03.jpg 5907_swh_sp_s_f_03.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 42 kB

20.01.11 15:41
sheilyn 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

also i weiss wie du das meinsch met ehm chrage, da wörd mer denn au sehr guet gfalle! super schöns chleid hesch du der doh usgsuecht!

i säge weniger ist emhr.
aber wenn du grad chasch bim probiere assecoires ahlegge, denn gsehsch es schnell (oder dini begleiterinne, oder t verchäuferin) was passt ond was tu mutch esch.

bimene neckholder leit mer kei chetteli ah! i han das lang au ned glaubt ond han mer zo mim neckholderchleid es chetteli ond schöni ohrreng kauft ond 1 tag vorem hochzit, hani mole s chleid ond de schmock ahgha... ond.... es hed scheisse usgseh, es hed absolut ned passt es chetteli, mer hend das velli gseid, aber i han gmeint i weiss es besser. war nicht der fall. JETZT weiss echs besser! ;)
i wörd deför echli "uffälligeri" ohrereng ahlegge ond wennt wotsch no es armchetteli. meh secher ned. aso en hoorschmock wördi auno.

met de farb beni mole ruhig, det beni schlächt. ^^
aber söscht wördi was der gfallt! öb denn met häntsche, doer ohni heut. teschte im gschäft ond was der gfallt chaufe. ^^ oder loh siih loh. ^^


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

20.01.11 16:15
soraya1 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Hallo Doesli
I wür zumene V-Usschnitt e Y-Ketti azie. (vilich eini wo ganz schlicht isch, entweder nur z unterst ei oder 2 Zirkonia oder Perle, oder no eini ir mitti)
Alternativ fänd i e Chetti wo de Ahänger chli nach abe ziet, also das t Chetti au e V-Form animmt. Aber nur e chline ahänger oder eine wo chli nach abe hanget.
Schlussendli isch es de Gschmacksach. I wür mer jetzt imene V-Usschnitt eher nackt vorcho ohni chetti (i has nid so gern we mer zusehr uf t Brüst starrt, das isch bi ere grössere oberwiti u V-Usschintt no oft drfall (sicher aber au Typ u Chleidindividuell)), da wür i versueche de Blick nach obe z zie.
Wie wärs wen du mal nach eme T-Shirt mit em selbe usschnitt luegsch u so chetteli ustestisch. Es isch sicher nid s glich, aber den gsesch zumindest wie dus gern wetisch ha.

Glg
Soraya

20.01.11 16:52
Eleni07 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Hoi Doesli,

Bim Chetteli wär mir jetzt spontan in Sinn cho, sones transparents chetteli mit einerä Perlä i dä mitti, isch dänn nöd eifach nüt und äs wär bestimmt au nöd too much. Obs jetzt zum Neckholder würkli nöd passt, muesch halt usprobiere.
Bi dä Ohrering chönti mir im gliche Stil vorstelle, schlichti Perleohrstecker.
wägem Chopfschmuck findis grad chli schwiriger, mir persönlich gfallet Hüet sehr, weiss jetzt aber nöd, wiäs zu dir passt. Meischtens händs ja im Bruutgschäft au ume i verschiedene Forme und Grösse, würdi det grad probiere, falls der das würd gfalle. Spontan hett ich jetzt eher zu nei tendiert. Haarschmuck würdi, falls überhaupt, sehr sparsam isetze bi dinere Churzhaarfrisur. Wäg dä Farbe, Ivory isch ja en warme Farbton, drum eher Gold oder halt anderi Sache mit emene warme Farbton.
Grüessli Eleni07

20.01.11 17:54
Franziska

nicht registriert

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

hallo, wie Sheilyn schon schrieb, auch ich meinte mit Neckholder noch eine schlichte Kette. Hab mich aber auch im letzten moment für weniger ist mehr entschieden.
Ich habe nur Ohrschmuck angehabt.
Bei den Haaren, würden dir sicher so Blinggs steinchen wie ich sie im Haar hatte gut stehen.

http://www.brautmode-shop.com/Kollektion...ngs-blinks.html

ich habe in den Fransen 5 Stück gehabt, auch hier weniger war mehr. haben verschiedene Variationen beim Coiffeur versucht. Lg Franziska

PS; ich hatte "horror" vor der Kosmetikerin, da ich mich auch nie schminke. Ich hoffe für dich dass du auch so glück hast wie ich, habe eine tolle Kosmetikerin gefunden die mich wirklich sehr dezent geschminkt hat, war total begeistert....

26. Juni 2010, unser schönster tag....



Zuletzt bearbeitet am 20.01.2011

21.01.11 16:17
upstream 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Hi Dösli

Wie bereits die andere gseit händ, am beschte luegsch im Brutgschäft sälber, was passt oder was z viel isch. Muesch es ja nöd dört kaufe, aber wend weisch i welli richtig isch das schomal guet. (I Schmuckgschäfter wüssed die aber meistens au chli uf was dasmer muen luegä, wenn dört es Föteli vom Kleid mitnimmsch, hälfed sie dir au.)

Wäge dä Farb, es chunt extrem uf din Farbtyp (also Summer, Herbst, Winter, Frühligstyp) und nöd ufs Kleid drufa wo du a häsch... s Kleid wird bzw. söt sowieso i dere Farb si wo dir guet chunt und dänn passt au dä Schmuck dezue. Mir als Wintertyp staht z.B. nume alles Silber / Wiisgold.

lg

21.01.11 22:37
Doesli 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Wow - Merci viu mau für öichi Rückmäudige!!

Wäge der Chetti: das hani mer gar nie überleit, dassi ev. keni chönnt näh... I ha eigentlech zGfühl, i chume mer chli nackt vor mitemne V-Usschnitt ohni Chetti - aber i ha ja de o no dSpitze. Das muessi de umbedingt probiere.
Wenn e Chetti, de scho ender e "hängendi" und nid e "rundi", aso mit emene Ahänger wo abezieht.

Wahrschiinlech wärs no schön, öpis ade Arme zha, süsch si die chli blutt.

Wie dir säget: wahrschinlech muessi s eifach im Brutgschäft luege.
I hätt äbe gester e Termin gha, aber wüu mis Mami chrank isch u doch so gärn derbi wär, hei mers ufe Zischtig verschobe.

@Franziska: Wie genau funktioniert das mit dene Blinggs-Steinli? Wie häbe die ide Haar? U wo bechunnt me die här?
Mitem schminke hani gloub Glück. I ha e Studiekollegin, wo e riisige Chaschte voll tüürs Schminkzüüg het u guet druschunnt. Sie fragi o geng um Rat, weni e kritischi Stimm in Stil-Frage wott ghöre. I ha de nägst Wuche mau e Froue-Abe bi ihre, wo mer mau wei usprobiere, was mir guet chönnt cho. Vilech hiuft si mir ja de o grad am Hochzyt

21.01.11 23:22
sheilyn 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

i han denn au en grosse V usschnett ahgha ond han glich dänkt wie du!!!
ond i han onzverrecke en chetti welle, obwohl mer alli defoh abgrote hend. das guete stöck (au hängend gäg abe met eim schöne ahhänger met zyrkonia) esch no relativ tür gsi. i häts soo gärn welle ahlegge, aber han mer mösse ihgestoh, dass die andere rächt gha hend ond shclossändli beni mer imfall garned nackt vorcho! din chrage (körzt) ged jo glich au nochli öpis häre!

es chetteli oms handglänk (hesch keis täschli?) ond ohrreng! meusch leuge i han rächt.
aber probier ruhig no chetteli zom chleid ah... denn gsehsch es diräckt!
wie scho öper gseid hed, du chasch's eifach probiere ond muesch jo (no) nüd chaufe!

i fende t curlz för it hoor au no lässig, weiss aber ned wie guet die bi chorze hoor send?
aber die steindli dänki send super! nor hani au kei ahnig wie die fonktioniered! ^^

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

26.01.11 11:35
Eleni07 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Hoi Doesli, bisch jetzt scho gsi gos Chleid aprobiere? Häsch dänn au d'Möglichkeit ka zum diversi Accesoires z'teste? Nimmt mi wunder, für was alles du dich entscheide wirsch!

Grüessli Eleni

22.03.11 17:25
Doesli 

Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)

Huui jz isches scho es Zytli här - u i bi mittlerwile fündig worde!

Der Chrage chunnt würklech sehr eifach u würkt de ou schlicht, d Rose chöme ad Hüft (dert häre, wod Falte aföh). Drum vertreits sehr guet es Chetteli u es gfallt mer o sehr guet so.

I ha es eifachs gschwerzts Silber-Blüemli-Ahängerli (vo mire Schwigermueter becho ) u die passende Ohresteckerli mitem gliiche Blüemli chliner (vo mim GG becho ) - die wetti sowieso scho lang! S passende Armchetteli chani vo mire Schwiegermueter uslehne.

Id Haar hani zersch Strass-Blüemli gchouft gha - aber irgendwie düechts mi, es passt nid so rächt zäme... s gschwerzte Silber u s Ivory vom Chleid si warmi u natürlechi Farbe u s Strass chaut u glänzend. Das isch irgendwie chli e Frömdkörper.
Silbrigs hani nüt passends gfunde. Piesse äch ganz fiiiini wissi Stoffröseli? Die würde d Rose vom Chleid ufnäh.
Eifach im Struss hani u wotti keni Rose (es git so viu schöneri Blueme!). Dert hani Margrite, lila Flieder u e lila Pfingstrose - mini Lieblingsblueme!!!

Öpe so:



Geit das trotzdäm mit de Röseli im Haar?

Merci nomau für öii Beratig!

Zuletzt bearbeitet am 22.03.2011

Datei-Anhänge
344176_T.JPG 344176_T.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 20 kB

 1
Modeberatig   Schmuckgschäfter   Silber-Blüemli-Ahängerli   wahrschinlech   Accessoires   Modeberaterinne   V-Usschnitt   Studiekollegin   Chetteli   Wahrschiinlech   Churzhaarfrisur   Lieblingsblueme   brautmode-shop   neckholderchleid   Strass-Blüemli   Blinggs-Steinli   Schwigermueter   Schwiegermueter   Perleohrstecker   Chleidindividuell