Modeberatig ;-) (Accessoires) |
|
1
|
|
|
|
|
20.01.11 16:52
Eleni07
|
Re: Modeberatig ;-) (Accessoires)
Hoi Doesli,
Bim Chetteli wär mir jetzt spontan in Sinn cho, sones transparents chetteli mit einerä Perlä i dä mitti, isch dänn nöd eifach nüt und äs wär bestimmt au nöd too much. Obs jetzt zum Neckholder würkli nöd passt, muesch halt usprobiere. Bi dä Ohrering chönti mir im gliche Stil vorstelle, schlichti Perleohrstecker. wägem Chopfschmuck findis grad chli schwiriger, mir persönlich gfallet Hüet sehr, weiss jetzt aber nöd, wiäs zu dir passt. Meischtens händs ja im Bruutgschäft au ume i verschiedene Forme und Grösse, würdi det grad probiere, falls der das würd gfalle. Spontan hett ich jetzt eher zu nei tendiert. Haarschmuck würdi, falls überhaupt, sehr sparsam isetze bi dinere Churzhaarfrisur. Wäg dä Farbe, Ivory isch ja en warme Farbton, drum eher Gold oder halt anderi Sache mit emene warme Farbton. Grüessli Eleni07
|
|
|
20.01.11 17:54
Franziskanicht registriert
|
hallo, wie Sheilyn schon schrieb, auch ich meinte mit Neckholder noch eine schlichte Kette. Hab mich aber auch im letzten moment für weniger ist mehr entschieden. Ich habe nur Ohrschmuck angehabt. Bei den Haaren, würden dir sicher so Blinggs steinchen wie ich sie im Haar hatte gut stehen.
http://www.brautmode-shop.com/Kollektion...ngs-blinks.html
ich habe in den Fransen 5 Stück gehabt, auch hier weniger war mehr. haben verschiedene Variationen beim Coiffeur versucht. Lg Franziska
PS; ich hatte "horror" vor der Kosmetikerin, da ich mich auch nie schminke. Ich hoffe für dich dass du auch so glück hast wie ich, habe eine tolle Kosmetikerin gefunden die mich wirklich sehr dezent geschminkt hat, war total begeistert....
26. Juni 2010, unser schönster tag....
Zuletzt bearbeitet am 20.01.2011
|
|
|
21.01.11 16:17
upstream
|
Hi Dösli
Wie bereits die andere gseit händ, am beschte luegsch im Brutgschäft sälber, was passt oder was z viel isch. Muesch es ja nöd dört kaufe, aber wend weisch i welli richtig isch das schomal guet. (I Schmuckgschäfter wüssed die aber meistens au chli uf was dasmer muen luegä, wenn dört es Föteli vom Kleid mitnimmsch, hälfed sie dir au.)
Wäge dä Farb, es chunt extrem uf din Farbtyp (also Summer, Herbst, Winter, Frühligstyp) und nöd ufs Kleid drufa wo du a häsch... s Kleid wird bzw. söt sowieso i dere Farb si wo dir guet chunt und dänn passt au dä Schmuck dezue. Mir als Wintertyp staht z.B. nume alles Silber / Wiisgold.
lg
|
|
|
21.01.11 22:37
Doesli
|
Wow - Merci viu mau für öichi Rückmäudige!!
Wäge der Chetti: das hani mer gar nie überleit, dassi ev. keni chönnt näh... I ha eigentlech zGfühl, i chume mer chli nackt vor mitemne V-Usschnitt ohni Chetti - aber i ha ja de o no dSpitze. Das muessi de umbedingt probiere. Wenn e Chetti, de scho ender e "hängendi" und nid e "rundi", aso mit emene Ahänger wo abezieht.
Wahrschiinlech wärs no schön, öpis ade Arme zha, süsch si die chli blutt.
Wie dir säget: wahrschinlech muessi s eifach im Brutgschäft luege. I hätt äbe gester e Termin gha, aber wüu mis Mami chrank isch u doch so gärn derbi wär, hei mers ufe Zischtig verschobe.
@Franziska: Wie genau funktioniert das mit dene Blinggs-Steinli? Wie häbe die ide Haar? U wo bechunnt me die här? Mitem schminke hani gloub Glück. I ha e Studiekollegin, wo e riisige Chaschte voll tüürs Schminkzüüg het u guet druschunnt. Sie fragi o geng um Rat, weni e kritischi Stimm in Stil-Frage wott ghöre. I ha de nägst Wuche mau e Froue-Abe bi ihre, wo mer mau wei usprobiere, was mir guet chönnt cho. Vilech hiuft si mir ja de o grad am Hochzyt
|
|
|
|
26.01.11 11:35
Eleni07
|
Hoi Doesli, bisch jetzt scho gsi gos Chleid aprobiere? Häsch dänn au d'Möglichkeit ka zum diversi Accesoires z'teste? Nimmt mi wunder, für was alles du dich entscheide wirsch!
Grüessli Eleni
|
|
|
|
|
1
|