| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Parfum: Euer Hochzeitsduft???
 1 2 3 4 5
01.09.10 21:50
elchalten 

Parfum: Euer Hochzeitsduft???

hallo:
ich moecht mal in die runde werfen, welchen duft ihr denn an eurer hochzeit getragen habt/oder tragen werdet?
euer every-day-scent oder wars doch etwas ganz spezielles extra fuer die hochzeit? war natuerlich schon, wenn ihr auch noch den namen verraten wuerdet :-)

bin gespannt, ob es einen klaren gewinner gibt :-)
lg

01.09.10 22:11
Dee 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

Sali Elchalten

Ich han mir das au überleit gha im Vorfeld. Ich han mer en neue Duft zuegleit, han en jetzt aber scho es paar mal treit, dass er mir denn am grosse Tag nid zu Fremd isch! Mim Maa gfallt das Parfum extrem guet, es isch s Eau Premiere vo Chanel N°5

LG Dee

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

01.09.10 22:46
Belle85

nicht registriert

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

Ech werde äuä vo Gucci "me" träge. Ond was i au sehr gärn ha esch vo Clinique s "Happy" das esch sehr frisch ond glich ned so sportlech.

lg Belle


Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011

02.09.10 08:19
Soefeli82

nicht registriert

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

Hallo zusammen

Ich bin schon die ganze Zeit am überlegen, ob ich Parfum angemacht hatte oder nicht. Ich war so in einer Hektik am Morgen.... hmmmmm

Also ich hatte den Duft von Leona Lewis dabei... Das ist mein tägliches Parfum. Wenn ich ein anderes genommen hätte, wäre ich mir ev. fremd vorgekommen! Und das wollte ich nicht. Ausserdem ist mein Schatz ganz begeistert von diesem Duft!

LG Soefeli

** Es war einfach GIGANTISCH SCHÖN!!**
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

11.09.10 15:38
vanilla2012 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

Es wird J'adore von Dior werden!

09.05.2008 & 11.6.2010 & 11.6.2011

11.09.10 16:00
chloro 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

Ich hatte kein Parfüm

11.09.10 17:33
Carmile 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

hey elchalten

i han mer do gar nöd so gedanke gmafcht und frog mi nöd welles i gno han. entweder isch es sdiamond vo armani gsi oder sgrüäne dkny, säpfelparfum. oder echt doch sred vo hugo boss? :-) weiss es würkli nümm. es mues eis vo dene gsi si, tue jede tag parfum druff und i het sicher nöd extra es neus postet fürs hochzit. ussert er het mer das no irgendwie dävor gschenkt. zum eine will i nöd öppis ungewohnts han welle und zum zweite will i find me chan sich au ide details verlüre, da machsch di nur wahnsinnig mit minere meinig no.

grüesslis

11.09.10 18:20
sheilyn 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

i han mer es neus parfumes fläschli ca. 9 mönet vor de hochzit weder mösse chaufe ond han gwösst, das woni denn chaufe, länged bis öbers hochzit.

i chaufe NIE 2x s gliche parfume.
mer länged es grosses fläschli so ca 1 johr, i ben ned so de parfumes freak, wo jede tag parfumes brucht. deo -> JO... parfumes eher för speziell, ned zom worke. ;) passt ned i mi job, wenn noch parfumes schmöcksch. ;p hehe

i han au ned so wärt ufs parfume am hochzit gleid, häts sogar fascht vergässe.
ech Glaube i han das mol es fläschli vo estee lauder kauft, white coral heds gheisse genau. ;)
mer hed das det grad zuegseid. das bruchi bis es fertig esch, ond denn gets weder es total anders. :)





.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 11.09.2010

11.09.10 18:20
elchalten 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

carmile, da geb ich dir recht- der duft ist wirklich ein detail ;-)

mir gehts darum, dass ich demnächst eh ein neues kaufen muss und da dachte ich mir, ich könnte ja einmal etwas neues ausprobieren und gleich was spezielles fuer die hochzeit kaufen.

ich dachte, vielleicht gibts hier unter euch freuen DAS parfum, das man unbedingt mal probieren sollte ;-)

mach dir keine sorgen, dass ich mich zu fest im detail verliere... wir sind immer noch auf dem "schlicht-gemütlich und ohne viel schnickschnack" kurs ;-)

liebs gruessli


verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

11.09.10 18:48
Carmile 

Re: Parfum: Euer Hochzeitsduft???

hey elchalten

denn isch jo guet ;-) de kommentar isch nur gsi will i teils sgfühl han viel machet sich do würkli über zviel gedanke und sorge. wie wer luegsch jetzt a bim ja-wort usw. und so fort. das ergit sich doch alles. oder wie skleid hebe ufem klo und wenns regnet und und und. mi würd das wahnsinnig mache all die gedanke :-) i bin perfektionistisch im plane vode abläuf vo events und deko und so. aber denn hät sichs. nochdem de plan fürd helfer gmacht isch überloh i de rest gern em zuefall und vertrau druff dass es klappt, dass i mi ide situation denn scho so verhalt wie me söt oder wie is gern het usw.

i hans no schön gfunde wo nochher min beste kolleg gseit hät. er heb denkt es gäb viel me e show hochzit. so im stil vo fürwerk und so, alles chli übertribe und ufdreht, will mer üs lang und breit mit de vorbereitige beschäftigt sind. aber es isch so cho wie is immer han wölle. zwor viel liebevolli details, alles guet organisiert, aber e total lockeri atmosphäre mti vielne schöne, besinnlcihe und glichzitig vielne lustige moment wo total ungezwunge gsi sind. das kompliment vo ihm hät mi denn natürli umso me gfreut, dass ers au so wohrgnoh hät. und i glaub das liegt ebe au dra, dass mer beid so relaxt druff gsi sind, gäst sind teils nervöser und hypperiger gsi uund eifach gluegt hend wies chunt.

ui, lange comment zumene kommentar wägem parfum worde.

demfall wünsch der viel vergnüäge bim parfum kaufe. i glaub das parfum an sich gits eh nöd, schmeckt jo uf jedere huut anders und zu dir passt wohl es anders besser wie zu mir. glichzitig. i wähl msi parfum am morge au noch stimmig und kleider us. hehe. das isch min tick. i lieb zb. armani, das goldige hohe fläschli (name gad vergesse) zumene wisse kuschlige wollepulli im winter, im sommer hani aber lieber was frischs, zumene schwarze kleidli gern sarmani usw.

liebe gruess über de kontinent, carmile

 1 2 3 4 5
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   Tomorrow   Oktober   livipivi   perfektionistisch   Lieblingsdurft   Forever   Hochzeitsduft   Lieblingsduft   Arbeitskollege   Lieblingsparfüm   badezimmerschränkli   schlicht-gemütlich   Lieblingsprfüms   every-day-scent   schlussendlich   parfum-kauf-verbot   Badezimmerschrank   zusammengekommen   Lieblingsparfum