| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Piercing als Bruut?
 1 2 3 4
26.03.10 09:46
Carmile 

Re: Piercing als Bruut?

hey seeletänzli

i han zwor kei piercings, aber i glaub i würds au nöd useneh a dinre stell. wachset die nöd au schneller zue wie ade ohrläppli? han so stories ghört, dass noch es paar tag zue seget. i würds drin loh und dezenti steinli dri tue, will uf nochufnahme ufem foti gsehsch jo au wenns löchli sind. aber das isch natürli dini entscheidig. grüessli

26.03.10 12:11
Franziska

nicht registriert

Re: Piercing als Bruut?

@seeletaenzli, wenn du dir nicht mehr sicher bist, dann würd ich es auch wie silver sagt, jetzt schon rausnehmen.
Ich ging davon aus, das du davon überzeugt bist und einfach wegen der Hochzeit unsicher bist.
Ich würds mir gut überlegen, da dein Mann ja auch findet, es gehöre zu dir.
Mein Mann ist froh, hat ers drinn gelassen, denn heute ist es kein Thema mehr, denn es gehört zu ihm.

Bin gespannt, wie du dich entscheidest

26.03.10 12:41
seeletaenzli 

Re: Piercing als Bruut?

@carmile
do ech mis piercing sed 7 johr han, set das ned allzu schnell zuewachse... also es weekend müesstis eigentli öberstoh...

@franziska
nei nei, es hed ned nur met de hochziit z'tue... wörs uf ken fall nur wäg de hochziit usenäh, wenn ech mech ned söscht scho paar mol demet befasst hät s'piercing useznäh...
min zuekönftig esch eigenltech bes etz au emmer chli de astupps gsi, dass is noni usegnoh ha...

sooo, ech glaub ech werds wörkli eifach es weekend mol usprobiere... ond den mol luege, wies för mech ond au för min maa werkt.
es esch natürli au enorm es dra gwöhne ohni...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

26.03.10 13:46
schusseli 

Re: Piercing als Bruut?

Hallo zäme

Ich bin zwar nur noch am Bauchnabel gepierct, das man ja eh nicht sieht. Aber eines meiner Tattoo's ist zwischen den Schulternblättern und recht gross. Ich habe mir zuerst auch mal überlegt ob ich das Tattoo mit Camouflage überschminken soll, aber ich finde auch, es gehört zu mir und zwar auch als Braut. Dann bin ich halt eine etwas rockige und unkonventionelle Braut

Seeletaenzli: Ich würd drum d Piercings dinne lah, usert natürlich wiä du seisch, du segsch dir eh scho lang am überlege die usezneh. Denn würis würki mal es Wucheend probiere, wiä dich denn fühlsch debi. Ich han es Steinli bi de Oberlippe gha und irgendwenn hets mich eifach gstört und ich hans usegno und bin ez froh drum. Leider gseht mer aber das Löchli immer nochli und das isch ez scho meh wiä 1 1/2 Jahr her! Es wachst eifach nüme so guet zue....drum würs mer überlege öb dich vo dene würki no vor de HZ möchtsch trenne....gseht ja denn au nöd so schön us mit dem Loch...


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

26.03.10 13:57
bettinli 

Re: Piercing als Bruut?

also wenn ich di wär würi d'piercing drin lo. würd eifach dezenti ringo oder stecker dri duä.
susch wärs jo chli verchleide und da wär schad. du söllsch jo immer no du bliebä.

i han numä än nasestecker - suech mir den aber au no än schönä fürs hz


********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

26.03.10 14:27
seeletaenzli 

Re: Piercing als Bruut?

@schusseli
e tätowierig zwösche de scholtereblätter han i au... aber das stört mi ganz und gar ned... ond ben wäg dem au ned veronsecheret... das köhrt zo mer... ohni frog...

eigentlech d'piercings jo au... aber wie gseid, die han i i de teeniejohre gmacht ond han mängmol s'gfühl die send nöm ganz "alterskonform"
das im buch lohn i... gsehd mer jo au ned... ond die 2 i de nase fend i au völlig harmlos... es god wörkli nur om das a de lippe...

ohje... werd wohl wörkli ned zo mene definitive z'fredebrengede entscheid cho

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

26.03.10 15:06
Snowshot 

Re: Piercing als Bruut?

Ich bin absolut unbestochen und untätowiert. Meine Meinung aber, lass es drin! Ich finde es sollte andere Gründe geben es rauszunehmen, als ein Hochzeit. an der Hz sollte man es so machen wie man es immer hat.

Mein Freund hat auch tatoos und hatte auch pircings, diese hat er aber irgendwann rausgenommen, vielleicht auch ein bisschen wegen mir Seine Tatoos gehören zu ihm, mir ists egal, die HAuptsache ist immer : ich muss mich nicht verstechen lassen!

Aber ich finde einfach man sollte doch dazu stehen, auch am Hochzeit.

Anscheinend weisst Du nicht so recht, ob du es wie machen sollst, von da her verstehe mich nicht falsch, es ist meine Meinung, aber Du musst das schlussendlich selber entscheiden, das ist ja klar

26.03.10 15:18
calla 
Re: Piercing als Bruut?

verzeiht mir, wenn die idee schon mal kam, habe keine zeit alles nachzulesen aber,...

meine kollegin hat ihr tatoo von der kosmetikerin mit glitzer nachziehen lassen... sprich... das tatoo war anschliessend nicht mehr schwarz sondern weiss-silber-glitzernd und es sah echt suuuuper aus!!!

so als kleine anregung sollte das tatoo nicht zum outfit passen

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

26.03.10 17:15
vivala010

nicht registriert

Re: Piercing als Bruut?

also ich han au es labert (unter dä lippe) und wür mini piercing niääääää usähneh wells eifoch zu mir kört und sust bin ned ich das... usserdem findi es piercing überschminke... (sloch) eifoch total hässlich da gseht moh...

also han da gad lest denkt wo eusi miss schweiz diä neu bademode prsentiert hett und sogar uf dä fotis hetts mos erkennt

26.03.10 17:30
sheilyn 

Re: Piercing als Bruut?

i han mini piercings vor ca 2 johr leider usegnoh. bereues ergendwie :( vorallem s zonge, das fählt mer...

i hätt ond wörd sie denne loh! wells ebe eifach zo eim ghört...
ech wörd evt es passenders steindli ine tue.

ech ben au vo vellne uf mis tattoo ahgsproche worde. mer channs jo höt zo tags ohni problem met chli provvessioneller helf onsechtbar mache loh (för s hochzit). metere so en camouflage oder so.
das wott ech aber secher ned! mis tattoo ghört zo mer, es gfallt mer ond ech stoh zo dem ond mer werds am hochzit gseh. ;)
s esch secher chli usbleichter als am ahfang, i han mer vorgester öberleid öbis sell go nochestäche loh, dass s schwarz weder knalliger esch, aber i lohnes glaub.


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

 1 2 3 4
abenandschniide   verTRAUED   onuffälligschte   provvessioneller   selbstverständlich   piercings   schlussendlich   schlussändlech   weiss-silber-glitzernd   seeletaenzli   grundsatzfrog   läbensanbschnett   seeletänzli   lebensabschnitte   Schulternblättern   scholtereblätter   usegnoh   lebensabschnitt   Piercing   unkonventionelle