Piercing als Bruut? |
|
1 2 3 4
|
|
|
26.03.10 17:40
tinkerbellnicht registriert
|
Re: Piercing als Bruut?
aso ech fende ned das es piercing en altlast esch... aber ech dänke, d'entscheidig muesch säuber fälle. du könsch jo mini meinig seeletänzli
lg tink
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
|
|
26.03.10 17:51
tinkerbellnicht registriert
|
tja ellie, ech gloube ech "könne" sie etzt afi besser dasi weiss wasi do ehre rote...
ond öbrigens, du störmsch jo ou. sie muess doch die entscheidig säuber fälle, aber ou ned grad höt of morn...
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
26.03.10 19:32
seeletaenzli
|
@sheilyn also fo de piercings wo ech han, wör i nur das bi de lippe usenäh... han öbrigens früehner au no eis i de zunge, es brustwarze und eis a de lischte ka.. das i de zunge han i damols müesse usenäh... operativ ond die andere zwöi han i eifach welle usenäh... ond han bes höt kes vo dene bereut... aber es stemmt, die im gsicht send chli was anders, well mer die wörkli emmer gsehd, ond mer sech sehr dra gwöhnt... d'tätowierig sell sechtbar si, ohni frog.. das esch för mech au betz was anders, ond die werd i s'läbe lang met mer metträge
@vivala es loch esch ned wörkli schön, das esch klar. han bes etz aber amig s'gfühl ka, wenn is mol churz usegnoh han, dass es ned so es wahnsenns loch esch. aber das esch scho au das wo mi am ganze am meischte störe wör.
@snowshot verstoh di uf ken fall falsch... han jo om euchi meinig gfrogt ond ben froh om jedes feedback... vellecht helft mer das ganze chli uf d'spröng.
-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --
|
|
|
26.03.10 19:37
vivala010nicht registriert
|
also ich hett mühe dämit welli all angst hett, dass mo es loch uf dä fotenä gsehnd... :) -pinkelig - ;) hmm ich weiss jo ned aber ich han ebe seinte chügele vo mim schatz becho und da verbindet halt scho eim... viellicht schenkt dir jo din schatzi e chuglä ufs hochzit wod den dra tue chasch..
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|