| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Piercing als Bruut?
 1 2 3 4
26.03.10 17:30
Ellie 
Re: Piercing als Bruut?

seelentänzli, grundsätzlich würde ich auf jeden fall drin lassen, wenn es dir gefällt und du dich so wohl fühlst. da du aber eh schon länger darüber nachdenkst, es rauszunehmen meine ich: weg damit! die hz ist eine gute gelegenheit, altlast loszuwerden und dinge, die man nicht in den neuen lebensabschnitt mitnehmen möchte...

26.03.10 17:40
tinkerbell

nicht registriert

Re: Piercing als Bruut?


aso ech fende ned das es piercing en altlast esch... aber ech dänke, d'entscheidig muesch säuber fälle. du könsch jo mini meinig seeletänzli

lg tink

***3. Juli 2010***

26.03.10 17:45
sheilyn 

Re: Piercing als Bruut?

es piercing oder es tattoo esch halt scho ned en phase, wie velli dänked, es esch ebe chli meh, es ghört zo eim...
ond i han jo mini ebe usegnoh ond i bereues.
wenn öper zwifled.. wörd jedem empfähle denne loh, well mer merkt erscht was mer gha hed, wenns wäg esch. ;)
ond es loch gseht vell wüeschter us als es schöns piercing! :)



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

26.03.10 17:45
Ellie 
Re: Piercing als Bruut?

seeletaenzli:

aber wie gseid, die han i i de teeniejohre gmacht ond han mängmol s'gfühl die send nöm ganz "alterskonform"





26.03.10 17:49
Ellie 
Re: Piercing als Bruut?

ach frauen, seelentänzeli sieht es ja offensichtlich anders als ihr. und nur weil ich ihr jetzt zum rausnehmen geraten habe und ihr heute offenbar aus dem "stürme" nicht rauskommt, muss sie es ja nicht abkriegen.

seelentänzli, mein letztes wort dazu: wenn es dir nicht mehr gefällt und du es eher wegen deinem freund noch drin hast: nimm es raus! früh genug vor der hz. wie gesagt; neue lebensabschnitte sind gute zeitpunkte für überfällige trennungen! nur mut!

26.03.10 17:51
tinkerbell

nicht registriert

Re: Piercing als Bruut?


tja ellie, ech gloube ech "könne" sie etzt afi besser dasi weiss wasi do ehre rote...

ond öbrigens, du störmsch jo ou. sie muess doch die entscheidig säuber fälle, aber ou ned grad höt of morn...

***3. Juli 2010***

26.03.10 17:52
sheilyn 

Re: Piercing als Bruut?

selbstverständlich kann sie machen was sie will. ich spreche einfach aus erfahrung! ;)

ich habe es erst anch meiner jugend gemacht, habe es mir lang und gut überlegt. sie muss das wie gesagt selbst entscheiden und ich denke das wird sie 100% auch. ;) sie wird wohl kaum auf irgendeine mehrheit in diesem forum hören! wiso denn auch, sie ist alt genug! ;)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 26.03.2010

26.03.10 19:32
seeletaenzli 

Re: Piercing als Bruut?

@sheilyn
also fo de piercings wo ech han, wör i nur das bi de lippe usenäh...
han öbrigens früehner au no eis i de zunge, es brustwarze und eis a de lischte ka.. das i de zunge han i damols müesse usenäh... operativ
ond die andere zwöi han i eifach welle usenäh... ond han bes höt kes vo dene bereut...
aber es stemmt, die im gsicht send chli was anders, well mer die wörkli emmer gsehd, ond mer sech sehr dra gwöhnt...
d'tätowierig sell sechtbar si, ohni frog.. das esch för mech au betz was anders, ond die werd i s'läbe lang met mer metträge

@vivala
es loch esch ned wörkli schön, das esch klar. han bes etz aber amig s'gfühl ka, wenn is mol churz usegnoh han, dass es ned so es wahnsenns loch esch. aber das esch scho au das wo mi am ganze am meischte störe wör.

@snowshot
verstoh di uf ken fall falsch... han jo om euchi meinig gfrogt ond ben froh om jedes feedback... vellecht helft mer das ganze chli uf d'spröng.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

26.03.10 19:37
vivala010

nicht registriert

Re: Piercing als Bruut?

also ich hett mühe dämit welli all angst hett, dass mo es loch uf dä fotenä gsehnd... :) -pinkelig - ;) hmm ich weiss jo ned aber ich han ebe seinte chügele vo mim schatz becho und da verbindet halt scho eim... viellicht schenkt dir jo din schatzi e chuglä ufs hochzit wod den dra tue chasch..

26.03.10 19:38
seeletaenzli 

Re: Piercing als Bruut?

@ellie
ech glaub das einte piercing esch i mim fall vellecht wörkli es betz e altlascht... söscht wör i mer wohl au ned scho länger d'gedanke mache, s'piercing useznäh...
ond das met em "neue läbensanbschnett" onderstöz ech voll. dänke au, dass grad so aläss, oder so läbenswandel de rechtig ziitpunkt send för sowas... oder die rechtig "motivation" dezue

@tinkerbell
fend dini meinig au extrem helfrich, grad well du weisch wie s'piercing usgsehd. ond es fallt mer au es betz schwär, mech ohni piercing vorzstelle.


ech glaub am beschte schlof i nomol dröber...
han höt uf em heiwäg mim zuekönftige gseid, dass i s'piercing das weekend för emmer werd entfärne ( ha nor sini reaktion welle teschte) ond er fend au, es köhrt eifach zo mer... aber ech glaub er liebt mech au ohni falls mi degäge entscheide wör.

danke euch allne för die velle biiträg ond die velle meinige. fend das helfriich ond spannend!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 2 3 4
usegnoh   piercings   unkonventionelle   scholtereblätter   verTRAUED   onuffälligschte   Piercing   lebensabschnitte   abenandschniide   selbstverständlich   schlussendlich   schlussändlech   lebensabschnitt   weiss-silber-glitzernd   läbensanbschnett   Schulternblättern   seeletaenzli   provvessioneller   grundsatzfrog   seeletänzli