| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(
 1
25.09.08 18:52
Manuela24

nicht registriert

Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Hoi zämme

Ich steck grad chli in ere blöde Situation. Vor knapp 2 Monat ha ich mis Kleid kauft. Ich bin nur in eim Lade gsi und nach 4 probierte Kleider ha ich gwüsst, das isch es. Es isch zweiteilig, sehr eng aliegend, hät ä kurzi Schleppe und wunderschöni Stickereie. Wo ich das ah gha han, ha ich mich super wohl gfühlt und bin total happy gsi.

Am 6.9. bin ich als Gast an ere Hochziet gsi und sit denn bin ich unsicher. Ihres Kleid hät hät ä riesigi Schleppe gha und isch total uffällig gsi. Also eigentlich s'genaue Gegeteil vo mim. Und jetzt jedesmal wenn öpert da im Forum es Bild vo enem Kleid inne tuet, wird ich total unsicher. Ich ha plötzlich s'Gfühl, dass mis Kleid viel z'schlicht isch und ich gar nöd als Bruut wahr gno wird.

Hät öpert au mal Zwiefel gha? Gönd die wieder weg? Chan ja nöd sie, dass ich jetzt die nächste 8 Monat unsicher bin.

Viellicht chan mich ja öpert chli tröste...

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

25.09.08 19:14
jovia

nicht registriert

Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Hoi Manuela

Es isch schad dass du jetzt unsicher bisch wäg deym Chleid wo dier vor 2 Mönet nu so guet gfalle hed. Lah dich nid vu anderne Brüüt "la verunsichere" - jede Mönsch isch andersch und hed en andere Gschmack. Ganz sicher wirsch du als Bruut wahrgnu, egal wie lang oder churz deyni Schleppe isch oder wie uffällig oder unuffällig s'Chleyd isch!!! D'Hauptsach isch dass es dier gfallt und dass macht's doch nu, oder???

Es isch halt immer schwierig wemmer seys Chleyd so früeh vorem Hochzeyt chauft weil me de nu vill meh Zeyt hed um anderi Chleyder und Brüüt z'gseh. Ich sälber han meys Chleyd ai so 11 Mönet vorem Hochzeyt kauft, aber han effektiv nie Zwiefel gha, egal wievill Chleyder ich gseh han.

Bisch du überzügt vu deym Chleyd? Bisch du sicher dass es das isch wo du willsch? Wenn ja, denn lahn dich nid la verunsichere vu anderne Bilder und Brüüt!!!

Alles, alles Gueti und vill Spass a deym Chleyd


*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul es dvantà ün dubel... :o)

25.09.08 19:32
Tara 

Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Hallo Manuela

Mach dir kei Sorge. Wenn dis Kleid denn überchunsch und wieder dörfsch alege, glaub mirs, denn bisch wieder am strahleI ha mis im Dez 07 bstellt und ha denn 5 Monat muesse druf warte. Ha me ehrlich gseit au de ganz Zyt gfroged ob's mer no gfalle wird etc. Be übrigens au nur i 1 Lade gsi und ha 5 Kleider aprobiert. Ha ebe kei Fotene gmacht gha, nur äs Bild han i gha, und ha nüme so recht gwüsst, wie's mir gstande isch. Und wo's denn endlich cho isch, ha i wieder mega freud gha umso meh wo's nochher fixfertig apasst gsi isch. Als i denn am 2.8. den als fixfertige Braut döt gstande be, da Gfühl isch eifach unglaublich. Wörs am liebschte wieder alege, aber leider hangeds jetzt im Schrank, gang zwar immer wieder go gügsle aber i weiss, dass ich mich fürs richtige schlussendlich entschiede ha trotz de Unsicherheit während de Wartezyt.

Grüssli

25.09.08 22:00
nordliecht 
Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

ich habe auch kein "brautiges" kleid gehabt im stil mit schleppe, schleier und weitem rock. ich hatte kurzzeitig auch zweifel, als ich viel anderen kleider sah, die eben dies hatten. als ich mich jedoch, fertig geschminkt mit der perfekten frisur dazu sah, war ich glücklich mich so entschieden zu haben. die vielen komplimenten zu meinem traumhaften kleid, welches mich widerspiegelte und nicht konventionell war (o-ton gäste), bestätigten mich in meiner wahl.

es gäb so viele kleider die einen gefallen würden, jedoch nur ganz wenige die perfekt zu einem passen. lass dir eine probefrisur machen und das make up dazu und du wirst sehen, dass dein gefühl dich nicht getäuscht hat.

viel spass mit DEINEM kleid!

nordliecht

weil du es bist & weil es liebe ist
verhiiratet sit em 6. Septämbär 2008

25.09.08 22:35
chickpea 

Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(


Hallo Manuela

Ich han mis Chleid im Juli das Johr kauft und hürote erst im September nächst Johr. Ha au bits e komischs Gfühl gha, s Chleid so früe z chaufe. Aber denn han ich dänkt dass mir in der Regel alli mini Chleider au nach eme Johr no guet gfalle und mini Lieblingsstück han ich scho sit Johre, wieso sölls denn mit em Hochzitskleid andersch si? Bi mir isch es sogar s erschti Chleid gsi won ich agha han. Mini Fründine hend mich no in anderi Läde gschleppt damit ich no anderi Chleider aprobiere. Ich ha sither erscht zwei Chleider gseh won ich denkt ha, wow das wär au no öppis, aber eigentlich bin ich überzügt dass ich die richtigi Wahl troffe ha. Das Cleid passt zu mir. Es isch au nid pompös es isch eher schlicht, aber irgendwie edel. Ich han au no keis gfunde won irgdendwie glich usgseht. Ich würd mich nid mit andere Brüt vergliche, a jedem gseht es Chleid wieder andersch us und ich bi überzügt, du gsesch in dim ganz bezaubernd us, sunscht hättsch es nämlig nid gno.

Gruss Chickpea

26.09.08 07:27
fonzi 
Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Ich habe auch ein sehr schlichtes und schmales Kleid gehabt. Es war wie gemacht für mich.
War dieses Jahr an 3 Hochzeiten, und sorry, die Bräute sahen alle gleich aus.
Alle mit brautigen weiten Kleidern.
Gratuliere, dass Du Dich von der Masse abhebst. Du hast bestimmt das perfekte Kleid, das zu Dir passt. Und Du wirst bei Deinen Gästen sicher unvergesslich bleiben.

Allerdings hatte ich auch ne Krise, aber nur weil ich Angsta hatte dass es meinem Schatz nicht gefallen könnte. Das war aber nur ein vorübergehender Zustand. So das übliche Nervenflatter ein paar Tage vorher.

26.09.08 09:51
Inessa

nicht registriert

Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Ich möchte definitv ein schlichtes kleid dass auch zu mir und meinen charakter passt: ich bin ein sehr natürlicher mensch. es darf dich nicht interessieren was andere tun oder denken: es ist DEIN tag und DU musst dich wohlfühlen .. ich finde man sieht es menschen an wenn es nciht ihr stil ist.. also kopf hoch, du siehst sich fantastisch aus


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

Editiert 26.09.08

26.09.08 17:18
Manuela24

nicht registriert

Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(

Hoi zämme

Ich bin eu mega dankbar für eui Antworte! Mini Krise isch scho wieder überwunde. Ihr händ recht, ich därf mich ruhig vo dä Masse abhebe. Vor allem fühl ich mich in dem Kleid wohl und das wird ich denn sicher au usstrahle.

Was mich zuesätzlich no beruhigt: Ich ha min Schatz gfräget, wie ihm das Kleid vo dere Bruut vom 6.9. gfalle hät. Er hät denn gseit, ihm segs viel z'wuchtig gsi. Det heg mer ja gar nöd gwüsst, ob dä Brütigam s'Kleid oder d'Frau ghürate hät.

Viele Dank nomal allne & es wunderschöns Weekend wünsch ich eu!

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09

26.09.08 18:51
Nora 
Re: Plötzlich unsicher wegem Kleid :-(


Hallo Manuela

Ich wollte mich auch noch kurz melden und mich meinen Vorgängerinnen anschliessen. Obwohl ich dich ja nicht kenne bin ich überzeugt, dass DEIN Kleid hervorragend zu dir passt und du eine strahlende, extravagante und wunderschöne Braut sein wirst! Ich kann dir gut nachfühlen, denn ich war vor ein paar Tagen auch plötzlich leicht verunsichert als ich die Hochzeitsfotos von Bekannten gesehenh habe auf welchen die Braut eine riesige und pompöse Schleppe hatte. Meine Mam konnte mich dann wieder etwas besänftigen und nun bin ich mir ganz sicher, dass ich mit meinem Brautkleid, welches sich eindeutig von der Masse abhebt, die richtige Wahl getroffen habe. Die Beratung im Mery's Bad Ragaz ist meiner Meinung nach professinell und ehrlich - ich bin überzeugt, dass du ein exklusives Kleid, welches ideal zu dir passt, gefunden hast!
Zerbrich dir also nicht den Kopf darüber und geniess weiterhin die Vorbereitungen!
Allen ein wunderschöns und sonniges Week-end!
Nora
Wir freuen uns riesig auf den 8. August 2009

 1
Deutsch-Schweizer   Lieblingsstück   Nervenflatter   schlussendlich   anschliessen   interessieren   Hochzeitsfotos   vorübergehender   Vorgängerinnen   Hochzitskleid   unsicher   komplimenten   konventionell   verunsichere   widerspiegelte   Vorbereitungen   wunderschöns   unvergesslich   Plötzlich   Schleppe