| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Probefrisur
 1 2 3 4 5
08.04.09 08:19
Frangipani 

Probefrisur

Ich ha ja mal gseit, ich tuen eu brichte wenn ich mini Probefrisur gmacht han! Bin also am Samstig zum coiffeur gange, und bin voll z friede gsi!! ich bin soooo erliechteret
han d haar au so halbe offe, nach hinde gno und teilwies chli ufegsteckt. sie hät dänn au so locke driigmacht, hät würkli toll usgseh!
...nume de seich isch, dass es sooo viel haarspray drin hät, dass me d haar vorem is bett gah zwingend no muess wäsche ... und das dänki chönt no es problem werde, wenni dänn nachem hochziit so spat heichume und eigetli todmüed bin und no muess go d haar wäsche... ächz
aber isch scho no speziell gsi, mit sonere frisur ufem chopf
und wasi au no krass gfunde han, d coiffeuse hät mir 120.- für d probefrisur verrechnet! bis jetzt hani immer gmeint, das segi doch inklusive?? hät mi also no viel dunkt!

08.04.09 08:25
sabo 

Re: Probefrisur

Guätä Morge Frangipani

schön, dass z'friide bisch.
ich känn das gfühl, bin bitz misstrauisch zum coiffeur aber schlussändli voll begeischteret gsi.

ich han für mini probefrisur au 90.- franke zahlt - finds okee, d'coifföse hät ja au arbetszyt und material uufgwändet. däfür koschtet mini hochzigsfrisur ebäfalls 90.- franke. findi än ganz fäärä priis.



!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

08.04.09 08:29
Frangipani 

Re: Probefrisur

Morgä sabo
ja das stimmt, ich ha mer das ebe vorher eifach no gar nöd überleit gha.. aber wenn dänn d hochziitsfrisur sälber au 120.- chostet gahts ja no, da häsch du recht
ja du, jetzt hani wenigstens das mit de frisur scho abgäklet vo minere liste, hehe

08.04.09 08:32
sabo 

Re: Probefrisur

aber ich verstahn dich scho au! äs chömmed eifach extrem viel chlini pöschte däzuä und alles koschtet und koschtet und koschtet.....äs summiert sich scho no das ganze!!

hihi, isch doch guät das wieder öppis meh chasch abhägglä

für hawaii scho alles organisiert?

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

08.04.09 08:34
Frangipani 

Re: Probefrisur

ja das isch voll so... jedes detail chosted eifach, mega krass....
ja, für hawaii hämmer sowiit alles! mir wetted dänn no en heliflug mache über d vulkän, aber das tüemmer dänn vor ort organisiere, wenn mir au chli gsehnd wies wetter wird...
und bi dir? bisch sowiit uf kurs? wo hürated ihr eigetli kirchlich?

08.04.09 08:43
sabo 

Re: Probefrisur

äs heliflug uf big island wämer au mache, aber mer luägäd dänn au vor ort - au wänns halt bitz tüürer isch!
für d'flittisch isch sowiit alles organisiert. für d'hochzig wartemer no uf die letschte aamaldige, sobald die au iitroffe sind chömer do d'detailplanig mache. aber momentan hani au bitz än hänger....isch no ä komischs gfühl, wili mi ja eigentli extrem ufs fäscht froie.
mir händ oisi kirchlich trauig in buchberg (sh). ihr?


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

08.04.09 08:48
Frangipani 

Re: Probefrisur

Also dä Heliflug isch im Fall vor Ort überhaupt nöd tüürer! mir händs zerst au übers reisebüro agfrögt, und händ dänn ab dem priis grad chli müesse stuune wo sie eus gseit hät.. sind dänn sälber ufs internet go luege, und also wennds direkt buechsch ischs viel günstiger, oder chunsch für dä glich priis en längere flug über händ mir festgstellt!
wenn händ ihr dänn dä ameldeschluss?
hmm, buchberg känni jetzt nöd... mir hürated in hinwil, s fäscht isch dänn aber in züri.
ja gäll, immer das organisiere! ha irgendwie au chli angst, mir heged dänn doch no öppis vergässe....!

08.04.09 08:54
sabo 

Re: Probefrisur

aha, danke für dä hiiwiis. isch guät zum wüsse! chasch du no än aabieter empfehle? mir würdet gern ab kona flüge, aber das isch dänn glaubs automatisch no bitz tüürer, oder? suscht fahremer mit äm auto in süd-weschte und flüged dänn ab dört. mal gucke.
mer händ dä aamäldeschluss uf dä 20.4. gsetzt. im nachhinein würden früähner setze...aber ebä!! buchberg isch au ganz äs chliises kaff.
sägs nöd, aber mer händ sicher a alles dänkt...

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

08.04.09 09:00
Frangipani 

Re: Probefrisur

Also eus hät s Agebot vo Blue Hawaii Helicopters no guet dunkt (www.bluehawaiian.com), die flüged au ab Waikoloa Helport, das isch ganz ide nöchi vo Kona! Oder au sunshinehelicopters.com dunked mich no guet...
wennds über s internet würsch bueche, chunsch bi de meiste no en chline rabatt über.. aber dänke das gaht dänn eher schlecht wennd dä flug erscht vor ort bueche wotsch?
Ja also mir händ drum dä Ameldeschluss extra früeh gsetzt, will mir ja irgendwenn au mal wennd wüsse wieviel lüt das ungefähr chömed und wie mir müend plane... das isch nöd schlecht gsi eso. die meiste händ sich eh relativ rasch gmolde gha. meh bi de gäst für de apéro hämmer no recht müesse go nafröge!

08.04.09 09:12
sabo 

Re: Probefrisur

supi, mässi viilmal. ich gangs mal go studiere.
vo dä gescht wo as ässä iiglade sind hämer d'aamäldig au relativ schnäll becho, aber ebä die wo as apéro iiglade sind löhnd sich extrem viel zyt....und das verstahn ich ämix nöd so. mer weiss doch ob mer wott cho oder ebä nöd! bi allne gangi glaub nöd go nahfrägä, aber bim eint oder andere scho, vorallem die wo mal gseit händ sie chömed, aber sich doch bis hüt nöd aagmolde händ...


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

 1 2 3 4 5
sunshinehelicopters   Frangipani   Probefrisur   verschiednigi   fotoshootiing   fotoshooting   Stadtrundfahrt   wunschlischte   irgendwie   ameldeschluss   Campgroundsite   hochziitsreis   heliflug   hochziitsfrisur   aamäldeschluss   huushaltssache   vorverschiebe   begeischteret   hotelübernachtige   hochzigsfrisur