| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Probefrisur
 1 2 3 4 5
08.04.09 09:17
Frangipani 

Re: Probefrisur

Ja gäll, das hät mi genau au chli gnervt! Vor allem mir händ no es paar Apéro-Gäst gha, wo sich zerst agmolde händ, und plötzlich händs sich wieder abgmolde wills dänn ide ferie sind. finde das au chli schräg.. vor allem händs d ferie erst nachher buechet. klar, i gwüssne fäll chasch d ferie ja nöd wähle.. aber das hetteds eus ja au scho vo afang a chöne säge.. hm janu!
..mir händ au no es pärli, die händ sich immer nonig gmolde, obwohl mir scho 3x nagfröget händ. das findi au chli frech irgendwie...

08.04.09 09:21
Cindy 

Re: Probefrisur

hey ihr 2

isch schön das dr d'frisur gfalle hätt frangipani. isch halt scho wichtig das mr sich dänn au wohlfühlt.. ich han min probetermin eich scho gha, abr sie hätts mr nid ufegsteckt sondrn nu chli erchlärt und zeieget wies usxeht.. ich hoffe das isch nid unnormal, abr ha däfür au nix zahlt.. muäss morn umbedingt mal go fröge wie tüür dänn das ganze chunt.. es isch scho so, alli chlinigkeite choschtet und mer zahlt und zahlt und zahlt.. ich ha eich nid soviel gäld und mir sind immr am luege obs langet =)

mir machet au en heliflug i dä flitti, über las vegas by night, wird sichr meeega lässig =) froi mi scho druff! froi mi allgemein voll ufd flittis!!

@sabo, buchberg? die chile hämmr au aagluegt isch sooo schön mit dä räbberge näbedra.. abr fü ois isches dänn scho bitz z'wiit xi und händ abxeit.. det hämmr au kä location gfunde wo zu ois passt hett.. naja..

nüm lang, nuna 1 monet und 1 tag


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

08.04.09 09:25
Frangipani 

Re: Probefrisur

Hoi Cindy
Also mir hät d coiffeuse eimal woni eifach bi go d haare schniide au eifach chli erklärt und zeigt wie sie d frisur öppe dänkt, das hät dänn au nüt kostet. aber ich has dänn doch no chli gnauer welle wüsse und ha drum nomal en termin abgmacht. die erst frisur hät mir au nöd so guet gfalle. für mich ischs ebe au wichtig gsi, dass ich die echti frisur mal a mir gsehne, und nöd eifach nume so ungefähr..
ui ja, en heliflug über vegas by night isch ja dä hammer!! sooo schön!

08.04.09 09:31
Cindy 

Re: Probefrisur

ah oke, dämfall bini nid die einzig, phuu =)
dänn machi doch au namal en termin ab, wür ebä scho au gern wüsse wies usxeht.. aso ich hamrs zwar genau so vorgstellt gha wie sies mir zeiget hätt, abr ebä.. vermuetli gahni glich namal, au wänni s'gäld eich nid han..

jo voll, mi händ dä flug uf oisi wunschlischte tah und isch gad s'erschtä wo gschänkt worde isch =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

08.04.09 09:33
Frangipani 

Re: Probefrisur

Ja das isch cool, isch ebe au würkli öppis bsunders zum schänke! Meega lässig! Dem fall isch eui wunschliste au d hochziitsreis? ..isch bi eus au eso
Ja gäll, also ich wür au nomal en termin abmache wäg de frisur, schliesslich wotsch ja dänn nöd no am hochzitstag en stress ha und merke dass dier die frisur doch nöd so gfallt...! das isch mir s geld definitiv wert gsi!

08.04.09 09:41
sabo 

Re: Probefrisur

das isch doch irgendwie au nöd aaständig, wännd anes Hochzig iiglade bisch und eifach nüt dägliche tuäsch. aber mer händ da halt bitz anderi Aasichte als anderi Persone.

ja genau die Chile zmitzt i dä Rebbärge ich finds traumhaft schön dört.

kuhl, ich wirde Las Vegas by night wahrschindli nur vo dä Strasse us chönne bestuhne.

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

08.04.09 09:43
Cindy 

Re: Probefrisur

ja undr anderem au d'reis.. aso mi händs uf oisere page und dänn chasch sache uswähle.. und mer händ au huushaltssache etc. halt alles wo ois in sinn cho isch, womr na bruchet und ebä au hotelübernachtige odr verschiednigi iitritt i dä flittis.. joo so chunt scho na einiges zämme..

säg nüt, ich han scho en stress so wies etz isch.. ich han dä termin am morge am 7ni a dä hochziit und ja.. sie hätt mal 3 stund grächnet.. abr ich muäss am 10ni wiedr dihei sii.. wird eng, muessen na vorverschiebe wänns gaht..

ich gah glaub wüki na, dänn weissi au wie langs öpe gaht =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

08.04.09 09:46
Frangipani 

Re: Probefrisur

..bi grad die chile in buchberg go aluege ufem internet. isch ja würkli meega schön!!! tüend ihr dänn nachher au grad det fiire, oder gönd ihr no wiiter? ..buchberg isch ja doch eher es kaff..
ja gäll, das hämmer au dänkt, also ich ha immer uu freud wenn ich anes hochziit iglade wirde, au wenns "nume" an apéro isch... aber ebe, anderi lüüt, anderi asichte...

08.04.09 09:47
Frangipani 

Re: Probefrisur

@ cindy
WAAAS, 3 stund fürd hochziitsfrisur!? du aber was macht die dänn alles??? bi mir rechnet sie mit enere guete stund..

08.04.09 09:48
sabo 

Re: Probefrisur

mir händ oisi Wunschlischte ganz ufs d'Flittis usgrichtet. für Ässä, Automieti, Motorhome-KM, Heliflug, Campgroundsite, Stadtrundfahrt, Las Vegas, usw.

hui, 3 Stund!!!! häsch dänn du so langi Haar? ich han au knapp 3h bin aber dävo 1h under dä Hube.


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

 1 2 3 4 5
verschiednigi   fotoshootiing   wunschlischte   aamäldeschluss   begeischteret   vorverschiebe   heliflug   ameldeschluss   sunshinehelicopters   huushaltssache   hochzigsfrisur   hochziitsfrisur   Campgroundsite   irgendwie   Frangipani   fotoshooting   hotelübernachtige   Stadtrundfahrt   hochziitsreis   Probefrisur