| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
probefrisur
 1 2 3 4
18.03.10 10:24
Franziska

nicht registriert

Re: probefrisur

:-))

26. Juni 2010

18.03.10 10:59
gab1510 

hmm, ich gang erst drü wuchä vorher verbii wäg dä probefrisur und sie tuet dänn verschiedeni frisure usprobiere. sie händ mir das so empfohle und ich finds eigentlich ganz ok. sie sind ja profis und werdeds scho wüsse. sie tüegi dänn fötele und alles ufschriebe wies sies gmacht hät damit sies dänn au wieder glich anebringt. und wenn ich zwei mönet vorher würd gah würd ich s glaub eh wieder vergässe wie d frisur gnau gsi isch... bin vor vier wuchä gsi go s chleid poschte und weiss jetzt scho nüme gnau wie alles usgseht...:-)

18.03.10 11:17
Carmile 

i möcht so bald wie möglich zum coiffeur um zwüsse obi würkli nöd en andere no möst sueche (und die isnd jo immer all so schnell usbuecht hani möse merke) und wills mer eifach spass macht, i mi druff freue zgseh wies usechunt. und i han dvorbereitigsmeilestei lieber chli ufteilt, statt denn alles im juni. das isch mini begründig für warum früher :-)

18.03.10 11:38
schusseli 

Ich bin au scho gsi und sie het mir 2 verschiedeni Frisure gmacht, well ich scho chli Vorstellige devo gha han. Ich finde aber fast es isch chli z früeh gsi, well ez denki die ganz Ziit drüber nah, öb's würki die Frisur isch, wo ich möcht. Ähnlich wiä die Phase, wo ich mich gfröged han, öb ich s richtige Chleid gno han, obwohls perfekt gsi isch! Ich denk amis, wenn mer eher echli unsicher isch, sött mer nöd z früeh gah, sust chunt mer immer wieder is umestudiere...

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

18.03.10 11:38
calla 

mir gahts au so, ich will es höögli meh uf minere lischte - ich gang morn go schminke/haare stecke und bi gspanne wie es chlises chind, wie das usechunt!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

18.03.10 12:17
peja 

dä wünsch der dä ä schöne abig.. :-) söttsch ja dä grad öppis speziells mache, wänn grad alles so passt.. :-)

18.03.10 12:48
calla 

ja das stimmt, han aber nüt planed - ussert das mini TZ no verbi chunt go luege hi,hi..! ich wirde sicher viel fotene mache.
aber was ich no vieeeeel besser finde isch, dass ich hüt abig i mis chleid ineschlüfe (es isch no im brutgschäft, aber die meischtä änderige sind gmacht) mit chopfschmuck und allem und ich dänke mir, das ich mir nachem morgige tag es guets bild chan mache, wie das alles mitenand dänn ufsgseht.

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

18.03.10 13:16
Carmile 

au calla. so schön, i will au scho chönne i mis kleid schlüfe:-) i chan mer au vorstelle dass di wie es chlises chind uf morn freusch. so frisur und make-up mache loh isch jo e spannendi sach. und i chan mer di genau vorstelle wied wersch ugseh ab dem wo üs in winti verzellt häsch. machsch fötelis? es würd mi mega wunder neh. wenn mer eis würds schicke per mail?

18.03.10 15:31
Snowshot 

Also, ich gebe nun auch noch kurz meinen Senf dazu. Ich war früher Coiffeur, war 9 Jahre lang selbständig. Ich habe auch etliche Frisuren gemacht. Ob für Streetparade, Hochzeiten oder bei Frisurenshows.

Ich bin der Meinung, man sollte es so machen wie es für einen am besten stimmt. Ich war immer froh, wenn ich meine Kundin und ihre Haare eh schon kannte. Also wenn ihr einen fixen Coiffeur habt, solltet ihr ihm vertrauen (insofern er auch aufstecken kann ) Und dann finde ich es auch nicht nötig 2 Monat vorher eine Probefrisur zu machen.

Wenn ihr keinen festen Coiffeur habt wo ihr immer geht, dann wäre es sicher sinnvoll sich genügend früh um Termine bei versch. Geschäften zu geben. Und danach entscheiden, wo ihr es def. machen möchtet. Dann wäre es sicher gut, wenn ihr vielleicht auch einmal nur für Waschen und Föhnen vorbei geht, damit er euere Haare und euch als Typ kennenlernen kann. Wobei ich auch sagen muss, ein guter Coiffeur kann sich intert minuten in euch reinversetzen und auch in euer Haar.

Gut zu wissen ist es für den Coiffeur, welches Kleid ihr anhabt. Falls es Rückenfrei ist, kann es nämlich auch super aussehen, wenn Ihr die Haare nicht ganz hochsteckt, sondern noch ein paar runter fallen lässt, dann muss einfach darauf geachtet werden, dass die Locken auch einen Taglang halten und nicht plötzlich zusammenfallen.

Wenn ihr kurze Haar habt kann es schön sein, wenn man feine details einklebt. Kleiner Tip: Mit Heissleim geht das wunderbar ! Ansonsten ist auch ein Hut eine tolle Sache

18.03.10 15:42
Snowshot 

Achja und übrigens: Noch ein kleiner Tipp, wenns irgendwie geht, verwendet das Wort Brautfrisur nicht beim Coiffeur.....es kommt grad doppelt so teuer
Ich fand es immer so unverschämt, sobald das Wort Hochzeit oder änliches benutzt wird, kostet es grad mehr! Meistens auf jedenfall!
Ich hatte das nie so gemacht, bei mir kostete eine Aufsteckfrisur immer gleich viel, ob es nun für ein Geburi-Fest war oder für eine Hochzeit. Schliesslich ist der Aufwand für den Coiffeur nicht unbedingt mehr!
Grüessli von der Winterbraut...

1 2 3 4
dvorbereitigsmeilestei   sehrwarscheinldich   probefrisur   hochsteckfrisure   hürotet   probefrisieren   probefrisur-thermin   spezialisiert   coiffeuse   hochsteckfrisuren   coiffeur   ufesteckfriisene   aufsteckfrisuren   Aufsteckfrisur   hochzeitsfrisöse   Hochzeitsausstellung   hochsteckfrisur   Auslandsaufenthalt   hochzeit   probefrisierten