| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
probefrisur
 1 2 3 4
18.03.10 17:12
sheilyn 

Re: probefrisur

hey snowshot

mir gehts eben so, dass ich NICHT zu meinem normalen coiffeur kann, da der keine wirklich guten aufsteckfrisuren kann.
deshalb werde ich jetzt mal am 25. märz du einer gehen, die das TOP drauf hat und sehr viele brautfrisuren macht!
ich werde wie du sagst einfach mal normal zu ihr gehen und meine haare so machen, wie ich sonst auch bei meinem anderen coiffeur mache und dannw erde ich ziehmlich sicher einen probefrisur-thermin abmachen und damit möchte ich nicht all zu lange warten, denn was wenn ich mit ihr nicht zufrieden bin? (was ich zwar nicht glaube und nicht hoffe)

die sind echt evrdammt schnell ausgebucht am frühen samstag morgen!

ich werde meine haare eh halb offen lassen, das passt zu mir, das bin ich.
und locken werde ich auf keinen fall haben. denn bei mir gehen sogar professionell gemachte locken innert 30 minuten kaputt!


die meisten lassen ihre haare für die hochzeit wachsen, ich schneide meine ...


die coiffeuse die ich ausgesucht habe, hat keine extra preise für brautfrisuren, bei ihr ist aufsteckfrisur, auch aufsteckfrisur. :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

25.03.10 19:23
sheilyn 

Re: probefrisur

soo :) war heute bei meiner hochzeitsfrisöse :p

sie ist suuuper nett, hat geschickte hände und top fachwissen.
wir haben uns XXX frisueren angesehen in büchern, sie konnte meine haare kennenlernen und hat 2-3 sachen getestet wie meine haare reagieren und ja :)
sie macht echt viele hochsteck frisuren, hab ein super gefühl bei ihr!

nun werde ich am 27. april zum probefrisieren gehen! :)
freu mich schon riisig!

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

26.03.10 09:17
nicarina1985 

Re: probefrisur

i han dä Termin no vor mir mir werdet da im April machä, do ich erst das wuchäend mis Chleid noch sehr langer zit wieder gseh und dänn gad au wott dä Schmuck endlich chaufä und das für dHoor. Isch nämli no recht schwirig.. i wott nöd zviel drin ha aber au nöd eifach nünt..

aber jetzt no e anderi frog.. für Probefrisure muess mer do was zahle? oder wiä lauft das bi eu amol so??

26.03.10 09:50
Carmile 

Re: probefrisur

hey nicarina

bi mir isch es so, dass i 250 chf zahl für make- up und frisur am hochzit selber und fürd prob. isch aber en günstige pris, wenn i so vergliche, bsundrigs wenns richtig züri goht.

gratis mache goht wohrschilnich höchstens wenns bi dinere eignige coiffeus machsch und wenn es speziells verhältnis zu ihre häsch. will sus würdi das als coiffeur natürli au nöd gratis abüte. isch jo arbetszit.

grüessli

ps. zu wellem coiffeur gosch du? weisch es scho? i han mine für standesamtlich do in wil, bin döt aber no nie gsi, und de fürs kirchlich in bad ragaz. kenni aber au nöd:-)


26.03.10 10:18
nicarina1985 

Re: probefrisur

@Carmile

i gang vorussichtlich zu minere Friseurin.. Sie hät bis jetzt immer super mini hoore gschnitte und darum lohni mol sie ane.. und diä isch in Goldach aber es gäbt au no en guete anschinend in Rorschach diä isch au spezialisiert uf brutfrisure, da wär mini alternativ lösig wobi i dänk dasi diä nöd bruch. bin aber scho mega gspannt was do zauberet wird mit mine hoor. has nämli extra nochli wachse loh. uf dä Homepage gsehsch jo dasi döt no dHoor über dä Schultere gha han also ufem Titelbild.. und jetzt sinds chli länger wott ebe scho biz ufestecke..

26.03.10 11:12
schusseli 

Re: probefrisur

Carmile: Min Fründ chunt au vo Wil und wo mini Zuekünftigi Schwögerin letscht Jahr ghürate het, simmer alli zum Coiffeur Rohner z Wil gange. Ich han die dete no guet gfunde und recht professionell. Mini isch zwar e Katastrophe gsi, aber die vo de Schwögerin würki guet. Wennt wetsch, chan ich sie mal fröge, wiä sie gheisse het.


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

26.03.10 16:55
sheilyn 

Re: probefrisur

mini neu coiffeuse verlangt pro hochsteckfrisur eifach 40.-
egal öb test, oder devfinitivi hochzitsfrisur.
eigentli rächt gönschtig!!!
ond sie macht super hochsteckfrisure ... sie esch spezialisiert druf ond alli wo sie mer empfohle hend, hend hauptsächlech gseid, wäg ehrne schöne ufesteckfriisene :).
werdes denn am 27. april gseh :) juhu ^^

s make up wördi 30.- choschte, das machi aber gratis vo minnere visagestinne schwö.



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

27.04.10 08:16
sheilyn 

Re: probefrisur

sooo :)
höt innere guete stond gangi go probefrisiere :) nemmt mi jo wonder, ben uh gspannt!

es heds jetzt grad so breicht, dassi denn grad met de friise au no gange go s chleid hole höt.. :)
esch aber zuefall gsi meh oder weniger :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

21.05.10 22:28
BBS 
Re: probefrisur

Hallo zusammen, bin hier ganz neue!
Ich heirate mich am 3 Juli und habe noch nicht ein Coiffeuse! Kann jemanden mir eine empfehlen?
Danke!

22.05.10 08:28
sheilyn 

Re: probefrisur

schön dass du dich heiratest ;) ne quatsch.
schön dass du heiratest! ;) und herzlich willkommen im forum!

von wo bist du denn? du möchtest ja bestimmt nicht ans andere ende der schweiz reisen, wegen einer guten coiffeuse?


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 22.05.2010

 1 2 3 4
Aufsteckfrisur   probefrisieren   probefrisur-thermin   hochsteckfrisure   probefrisur   probefrisierten   ufesteckfriisene   hürotet   hochzeitsfrisöse   aufsteckfrisuren   coiffeuse   coiffeur   Hochzeitsausstellung   spezialisiert   sehrwarscheinldich   Auslandsaufenthalt   dvorbereitigsmeilestei   hochsteckfrisuren   hochsteckfrisur   hochzeit