| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Reifrock unterschiede?
 1 2
11.12.10 19:48
vivala010

nicht registriert

Re: Reifrock unterschiede?

Also i han beides testet ;)

Also wegem reifrock. Chunt druff ah wiä schwer dis chleid isch und wieviel stoff. I han eifoch erfahrig gmacht das da reifrock usem inet ned so stabil isch wiä dä vom gschàft und da mis chleid weg da lange schleppe scho bitz schwero isch mis chleid bim türore beso glege..


02.01.11 22:58
upstream 

Re: Reifrock unterschiede?

Hei

Ich ha usegfundä, dass es Reifröck mit Schleppe git, extra für Kleider mit Schleppe. (Jedoch chunt mer das chum über i dä CH, in D isch es aber nöd so es Problem, muesch mal chli google.) Da wird s Kleid nacher hine viel schönner falle und d Schleppe gheit nöd ständig i sich zäme (was ich gar nöd schön findä).

Ich hans gwagt und jez en Reifrock mit Schleppe bi ricardo kauft, hoffä dä isch gnue stabil ;-) aber so schwer isch mis Kleid zum glück nöd :-)

 1 2
Ring-Unterrock   Taillenberreich   Reifrock   probieren   glueckwunsch   geschriebene   dilorenzo-lingerie   Erfahrungsberichte   Ricardo   durchschimmernd   unterschiede   grundsätzlich   ausführlich   schlussendlich   Accessoirpreise   jupiiiiiiiii   organisieren   Schleppe   aufgebauscht   herausschneiden