| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rembo Styling Preise?
 1 2
11.08.13 23:07
lilmonkeyme 

Rembo Styling Preise?

Hallo zusammen,

ich habe mich in die Rembo Styling 2013 Kollektion verliebt und habe mitte September bei chez Janine einen Termin um Brautkleider anzuschauen. Nun wollte ich fragen ob irgendjemand weiss wieviel so ein Rembo Styling Kleid kostet? Ich möchte mir gerne einen Schock (und enttäuschung) sparen. Ich habe ein Budget von Fr.3000 und habe gehört, dass es Kleider gibt, welche extrem teurer sind.

Ich habe versucht die Preise zu Googlen aber nichts wirkliches gefunden.

danke für die Hilfe

12.08.13 17:26
Chriesi 
Re: Rembo Styling Preise?

Frag doch nach ere Priisliste. Hani bis jetzt au immer so gmacht.

13.08.13 07:55
elea 

Re: Rembo Styling Preise?

hey lilmonkeyme

i ha mol es rembo Styling chleid aprobiert. das esch priislech glaub ni öpe 1900 gsi. aber esch eher es sehr shclichts gsi. aso i denke met dim Budget vo 3000 wersch es wundervolls chleid fende!!! klar geht's secher au rembo chleider wo türer send. aber dasch klar, je opulenter und ufwendiger s chleid, je türer werds ;)
aber wi scho gseit, met dim Budget wersch der dis traumchleid secher chöne leischte do musch der gleb ke sorge mache ;)

13.08.13 10:21
lilmonkeyme 

Re: Rembo Styling Preise?

@ Chriesi, das isch echt e super Idee. Ha gar nö gwüsst, das mer das chan bzw. dörf.

@ elea, danke viel Mal für die info. Das beruehigt mi scho grad chli. Ich wet ansich eher es schlichts chleid & ha wie scho gseit ghört das 3000 nö es sehr grosses budget isch.

13.08.13 10:36
elea 

Re: Rembo Styling Preise?

@lil
was wer het der denn gseit dass 3000.- NED es grosse sbudget esch?
aso för 3000.- chonsch scho es hammer pronovias chleid öber ond die send jo wörki bombe!!!!
aber ebe wenn du ehner was schlichts suechsch denn chonsch met dim Budget LOCKER dorre das versprich der (ossert du wetsch es Vera Wang oder so )
ebe ond för 3000.- chonsch es super rembo öber... ;)
mer hend die au so super gfalle aber leider hets mer denn a mer agleit absolut gar ned gfalle

was för en stil suechsch denn gnau?

13.08.13 11:48
lilmonkeyme 

Re: Rembo Styling Preise?

Es paar Kolleginne vo mir. Eine het gmeint ihres heggi 1900.- kostet und das segi es günstigs gsi. Ha drum s'Budget ufe gschrubet. Eigentlich hets sölle 3000.- plus accessoires und schue und allem sii.

Ich denke ich wet eigentlich nöd meh als 2500 usgeh fürs Kleid.

Danke viel Mal Elea :)

13.08.13 11:55
lilmonkeyme 

Re: Rembo Styling Preise?

Ou und s'Gota gfallt mir am beste, aber es gfallet mir fast alli Chleider vo inne. Ich hoffe es staht mir au eis ;)

Da es föteli vom Gota

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (48x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

13.08.13 12:14
Chriesi 
Re: Rembo Styling Preise?

Wow!!! Das isch ja wunderschön! Hesch scho usegfunde wie viel a chosted?! Wenn hüratusch du?

13.08.13 13:42
elea 

Re: Rembo Styling Preise?

wow dase sch es wonderschöns hesch e tolle gschmack ;)
wod halt no musch secher Geld irechne send förd änderig (zwösche 200.- bis 300.-)
ond bide accessoirs chunt halt bez druf a. wend no e schleier wetsch OND handsche OND es chrönli ond ond nd, de summiert sech das mega. aber i geb der de tipp, d accessoirs ned onbedengt im brutlade zchaufe. det send extrem tüür hani gmerkt. lueg lieber online oder soscht neumet. ebe ond i ha zb ke accesssoirs, ha nomen schueh brucht, so chunts natürli au günstiger ;) (gute dasch es extrems bispel )
ond i fende s chleid för 1900 ned gönstig! di meiste chleider send zwösche 1500 und 2500... aso ebe do besch met dim budet super denn! seisch am beste au grad em lade was du wetsch usge förs chleid. ond schüssisch det velecht ehner bez onde ine (seisch zb ned me as 2300.-) so hesch emmerno spatzig förd accessoirs und hesch au no bez luft geg ufe. me het si zb gar end nach mim Budget gfrogt,da het mi en nochinein bez gnervt... :/

be scho mega gspannt ob de schlossentli s rembo dis chleid wird! ;) weisch scho wend wersch go chleider aprobiere ond wohe das wetsch go?

13.08.13 14:05
elea 

Re: Rembo Styling Preise?

ui was mer au no i senn cho esch...

http://www.heiraten.ch/brautkleider/brau...mp;x=26&y=6

do bide Occasion chleider schribes au Emmer d neu-priise ine. do chasch au mol no dorre güggsle wie tür so die rembo chleider sind! ;)

 1 2
lilmonkeyme   wunderschön   Brautkleider   traumchleid   wundervolls   irgendjemand   Kollektion   enttäuschung   anzuschauen   schlossentli   accessoirs   schlichts   accessoires   Priisliste   wonderschöns   chleider   Styling   garantiere   Eigentlich   accesssoirs