| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rhomberg
 1 2 3 4 5 .. 7
05.01.10 19:48
Dee 

Rhomberg

Hallo ihr liebe Brütlis

Also en Tip vo mir: Rhomberg!!! Ich find de echt super! Min Verlobigsring isch vo det, de Lade z Züri isch mega schön und d Bedienig mega fründlich!
Denn han i Tickets bstellt für d Hochziitsmäss, han die umgehend übercho und dezue ane no en Guetschii vo 10%, wo bisch im Juni gültisch isch!
Vor es paar Täg han ich denn no uf em Internet e Broschure bstellt, weiss gar nümm gnau für was, han ich doch hüt es Päckli übercho! :o) Det drin zerst mal es grosses Buech mit Ring vom Rhomberg, denn au no en Katalog mit Bruutschmuck, es Buech, mit uu schönem iiband mit Checkliste, Informationen und tuusige vo Adressene rund um d Hochzyt! Dezue no en Guetschii vom Merys für 200.- bim chauf vomene Herreazug und namal en Guetschii vo Rhomberg für 100.-!
Das nenn ich mal Service! Also mir wärded eusi Ring sowieso det go chaufe, wil d Priise sind super und die händ echt mega schöni Sache!

Ganz viel Spass bim uussueche!

www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 10:03
speedy 

Re: Rhomberg

Hallo Dee
Jo, ich bi au begeischteret vom Rhomberg. Mir händ au üsi Verlobigsring vo dört gha, und sind vo Afang a sicher gsi, dass mer d Ehering denn au vom Rhomberg wänd. Ich ha im Dezämber mol aglütte und gfrogt, wie lang dass eigentlich d Lieferfrischte vo de Ring so siged (im Stil vo "müemer ächt scho pressiere für d Hochzit mitti April...) Do het si gmeint, mir sölled doch grad ade Hochzitsmäss cho luege und ich söll über ihri Homepage zwei Tickets bstelle.
Gescht simmer jetzt z Züri gsi und händ am Stand vo Rhomberg au üsi Ehering usgsuecht.
Ich bi froh, dass mer öppis gfunde händ, wo beidne gfallt. Das isch mer scho chli uf em Mage gläge, aber jetz isch alles guet.
Liebs Grüessli
Speedy

11.01.10 10:37
Inessa

nicht registriert

Re: Rhomberg

unsere ringe sind auch von rhomberg

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

11.01.10 12:28
Dee 

Re: Rhomberg

Hi Speedy

Ich war auch an der Messe, allerdings ohne GG... darum hab ich gar nicht erst geschaut... wir weden dann so ende Februar mal vorbei gehen.... da wir im Juni zivil heiraten, wird das reichen, sie hat mir bei Rhomberg gesagt, man solle ca. 6 Wochen vorher kommen. Aber mein Schatz musste bei Rhomberg geschlagene 16 Wochen auf meinen Verlobungsring warten, das war sehr lange und dementsprechend musste ich auch lange auf den Antrag warten! :o))

www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 12:31
Dee 

Re: Rhomberg

@Inessa, hast du ein Bild von euren Ringen? *gwunder*

www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 12:33
Carmile 

Re: Rhomberg

Hi Dee
Hast du einen Link zu deinem Verlobungsring:-)? Würde mich wunder nehmen was er dir schönes ausgesucht hat.

grüessli

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

11.01.10 12:37
Dee 

Re: Rhomberg

http://www.schmuck.ch/483?var_artikel=53...mp;parent=12282

das ist mein Verlobungsring!


www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 14:20
silver83 

Re: Rhomberg

üseri ehering sind au vum rhomberg
www.schmuck.ch/483?var_artikel=529091&parent=8953
der herräring hät eifach kei stei.

der verlobigsring vu mier, het jo nid müessä si... isch aber schön, da er einä kauft hät
www.schmuck.ch/483?var_artikel=527162&am...var_kollektion=



hey dee, mier gfallt din verlobigsring u guet ich han ebä mol gseid ka, dass ich gern so en solitär-verlobigsring het. isch aber scho lang här, und bi mim gg isch wohl nu no verlobigsring in erinnerig blibä.

www.schmuck.ch/483?var_artikel=534490&parent=10216
mier het der sehr guet gfallä, und den hett i nu no en ganz schlichätä goldring derzue wöllä ohni stei und der vornädra am finger trägä.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag


Zuletzt bearbeitet am 11.01.2010

11.01.10 14:25
speedy 

Re: Rhomberg

Hey Silver83
Din Ehering hätt mir au sehr gfalle. Aber mir händ denn ebe de Herrering grad echli zu schlicht gfunde. Händ üs jetz für dä entschiede:
http://www.schmuck.ch/483?var_artikel=531024&parent=8970
Do het au de Männerring eifach keini Stei, aber die Schlitz het er ebe glich.
Grüessli
Speedy

11.01.10 14:32
silver83 

Re: Rhomberg

der isch au u schön! min ma treit sin ring ebä eigentli gar nid. nu wen mer furt gön. für zum schaffä ischs ihm zgföhrlich und au zunbequem mit emnä ring. drum hen mier bi sinem gar nid gross druf glueget wie er usgsied, er hät nu wöllä, dass der ring zu minem passt.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1 2 3 4 5 .. 7
dwohrschinlichkeit   wahrscheinlichkeit   artikel=531024&parent=8970   Überromantisierung   kostenführerschaft   Verlobigsring   solitär-verlobigsring   schwiizerunternehmä   artikel=537251&parent=9016   verhürotet   artikel=529091&parent=8953   standesamtlich   kundenfreundlichkeit   prioritäten-setzen   Ausstellungsmodell   artikel=534490&parent=10216   Ehering   Rhomberg   kaufentscheidungen   naturzerstörenden