Rhomberg |
|
1 2 3 4 5 .. 7
|
05.01.10 19:48
Dee
|
Rhomberg
Hallo ihr liebe Brütlis
Also en Tip vo mir: Rhomberg!!! Ich find de echt super! Min Verlobigsring isch vo det, de Lade z Züri isch mega schön und d Bedienig mega fründlich! Denn han i Tickets bstellt für d Hochziitsmäss, han die umgehend übercho und dezue ane no en Guetschii vo 10%, wo bisch im Juni gültisch isch! Vor es paar Täg han ich denn no uf em Internet e Broschure bstellt, weiss gar nümm gnau für was, han ich doch hüt es Päckli übercho! :o) Det drin zerst mal es grosses Buech mit Ring vom Rhomberg, denn au no en Katalog mit Bruutschmuck, es Buech, mit uu schönem iiband mit Checkliste, Informationen und tuusige vo Adressene rund um d Hochzyt! Dezue no en Guetschii vom Merys für 200.- bim chauf vomene Herreazug und namal en Guetschii vo Rhomberg für 100.-! Das nenn ich mal Service! Also mir wärded eusi Ring sowieso det go chaufe, wil d Priise sind super und die händ echt mega schöni Sache!
Ganz viel Spass bim uussueche!
www.unsereliebe.ch/klasnja
|
|
|
|
|
11.01.10 10:37
Inessanicht registriert
|
Re: Rhomberg
unsere ringe sind auch von rhomberg
*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*
*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 7