| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rhomberg
 1 2 3 4 5 .. 7
11.01.10 14:32
Inessa

nicht registriert

Re: Rhomberg

ja klar - hab ihn gleich gefunden, aber er ist sehr schlicht da wir nicht so auf schmuck stehen:

http://www.schmuck.ch/483?var_artikel=537251&parent=9016

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

11.01.10 14:39
speedy 

Re: Rhomberg

@silver: Darum haben wir uns für Titan entschieden, weil der Ring meines Liebsten eben auch einiges aushalten muss bei der Arbeit. Ein Goldschmied auf einem Weihnachtsmarkt hat uns gesagt, dass wir uns das gut überlegen sollten, weil man Titan ja praktisch nicht anpassen kann, und sich die Finger im Laufe der Jahre halt schon verändern. Aber wir wollen lieber dann halt mal auf ein spezielles Datum (nach 10 Jahren oder so) wieder neue Ringe kaufen und den Bund erneuern.

@Inessa: Euer Ring gefällt mir auch sehr. Er sieht fast so aus wie der meiner Eltern.

11.01.10 14:42
silver83 

Re: Rhomberg

ich findä das au en ganz en schönä! zwichtigstä isch jo au, dass en ring zum träger passt. und warum sich en mega chlotz vu ring zuetue und suscht aber eher schlicht si. drum hen mier üs au für schlichti entschidä. passen jo au zu allem

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

11.01.10 14:45
silver83 

Re: Rhomberg

ich han zerst der falschi link inä tue, mier han au titan (han mi no über priis gwundert)
aber üserä ring gits anschinend in edelstahl und in titan.

min ma hät meh angst, dass er hänge blibt und sich der finger abrupft, isch anschinden au scho vorcho, und den gön mier das risiko nid i. und für mich isch der ring nid so wichtig, er brucht ihn nid immer zträgä. ich freu mi amigs, wen er ihn treit. das fallt mier den au immer gad uf

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

11.01.10 14:48
speedy 

Re: Rhomberg

Jo gäll es git jo au Brüef, wod sowieso gar kein Ring dörfsch azieh. Ich ha mich am Afang scho chli gnärvt, dass min Liebschte de Verlobigsring immer wieder mol abzoge het. Är het sich aber au scho zimmlich an Ring gwöhnt, und ich ha mich dra gwöhnt, dass er en halt scho nid immer ahet. Ich zieh mine nur zum Putze und Abwäsche etc. sowie wenn ich gang go bade ab.

11.01.10 15:04
Inessa

nicht registriert

Re: Rhomberg

zur verlobung hab ihc ja eine kette bekommen, ich hab vorher nie ringe getragen. dann ab der hoczeit war es schon eine grosse umstellung aber eine gewohnheitssache. ich setz meinen nun fast gar nciht mehr ab und er aber zum klettern etc. und manchmal vergisst er ihn auch - aber solange er mich nicht vergisst ..

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

11.01.10 15:05
silver83 

Re: Rhomberg

ja so isch es bi mier au. zum chochä und putzä stört er mi meh.
ich hans scho bim fründschaftsring ufgeh, ihn züberzügä, er söll ihn doch am firobet alegä. isch halt gwohnheitssach und er drült und dreit nä au immer wen er ihn mol a hät...drum feu ich mich umso meh, wen er ihn vu sich us aleit. den dass macht er nu zum mier ä freud zmachä und nid will er ihn gern treit


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

11.01.10 15:14
Dee 

Re: Rhomberg

hey Silver, mir händs au so gmacht, han ihm mal eine zeiget gha im internet au vom rhomberg... isch ganz es bizeli en andere gsi, aberr de woni jetzt han isch genau so schön und fast de glich... ich han ebä keine wele wo so ufestaht, da hett ich immer angst, dass ich würd hangebliibe!
so lustig, eue ehering händ mer au im katalog aglueget, de gfallt eus au uu guet! ich han eifach chli angst bi titan, dass er eus denn mal nümm passt und das fänd i uu schad... min gg vertreit ebä gold nid... denn müessted mer platin näh und die sind eifach so mega tüür.....

www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 15:28
Carmile 

Re: Rhomberg

hey zeme

wow, do isch jo gad e ganz fluet a messages enstande::-) schön zum mol euri ring chönne azluege, finde das immer sehr spannend zu chli gseh wer was für en stil mag.

denn hend die wo vo eu en verlobigsring hend de nochher nümm a, sobalds de ehering hend, oder?

@silver: de eine ring wod inetuesch hesch, wo dr ursprünglich guet gfalle hät chunnt mim wohl am ähnlichste. dä wod jetzt häsch isch aber sicher praktischer, will i mues mit mim au meh ufpasse und min stoht weniger ab und hät 6 statt 4 fassige (bi 4ne und me runde stei isch dwohrschinlichkeit um einiges grösser dass er chönt usegheie). gad wenn i handtäschä umewüälsch blibsch mol hange:-) drum bini denn als rechtshänderin froh wenn en denn vode rechte hand an di link wechsle chan, über de ehering.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

11.01.10 15:48
silver83 

Re: Rhomberg

ich träg min verlobigsring nur ab und zue, zb gad etz . ich wür sägä an 2 bis 3 täg in der wuchä nid. er isch nid so flüssend will er eckli hät und den blib i eher hänge und so. usserdem gfallt mier das, wenn i nur ein ring a han, und das isch natürli der ehering.

ja, praktischer isch do scho en solitär wie ihn dee hät. aber ich han so en silbrigä solitär mit zirkonia und bin immer guet mit ihm zschlag cho. drum hett i do keis problem gsi. ja 6 griff sind scho besser als 4, aber das hebt au guet.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

 1 2 3 4 5 .. 7
wahrscheinlichkeit   kundenfreundlichkeit   Ehering   artikel=529091&parent=8953   artikel=531024&parent=8970   kostenführerschaft   schwiizerunternehmä   dwohrschinlichkeit   naturzerstörenden   standesamtlich   Rhomberg   prioritäten-setzen   verhürotet   Überromantisierung   solitär-verlobigsring   kaufentscheidungen   Verlobigsring   artikel=537251&parent=9016   Ausstellungsmodell   artikel=534490&parent=10216