| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rhomberg
 1 2 3 4 5 .. 7
11.01.10 16:22
Dee 

Re: Rhomberg

also ich wird de verlobigsring au welle träge, eifach links, und de ehering denn rächts! :o)



www.unsereliebe.ch/klasnja

11.01.10 19:04
calla 
Re: Rhomberg

witzig.. ist mir gerade aufgefallen, dass ihr alle silberfarbene ringe gekauft habt..! wir sind wiedermal die aboluten exoten

oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

11.01.10 19:41
Carmile 

Re: Rhomberg

Guetschi vo 100 Fr. (Rhomberg) und 200 Fr. (Merys Herrenmode) zverschenke!

Hallo ihr Lieben

Als ich gestern den Wedding guide aus dem Hochzeitshaus Bad Ragaz erhielt, kriegte ich einen 100 Fr. Gutschein von Rhomberg. Gültig für Einkauf ab 1000 Fr. bis 20.06.2010 einlösbar.

Falls jemand Interesse hat, soll er sich bei mir melden. Wir bleiben bei unserer Entscheidung für Tiffanys, daher würde er sonst im Abfall landen, was ja schade wär. Also, die Erste kriegt ihn :-)

PS. habe auch noch Gutschein von 200 Fr. für Kauf eines Herren Anzuges im Merys in ZH (gilt nicht für Accessoires und auch nicht für Ballkleider, Brautkleider etc.) Mindestbetrag und Ablaufdatum sind nicht angegeben.


erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

11.01.10 21:06
chiccalina 

Re: Rhomberg

ich find dä no mega schöön, isch üs gad als erst is au gsprunge, mal luage wia denn dä in natur usgseht

http://www.schmuck.ch/8287?calcpagecount...var_find=545693

bin miar etz nöd sicher obi das mitem link richtig gmacht han, süs aifach kopiere dia wos intressiert :-)

abr miar werdet üssi ring sicher au zu 95% bim rhomberg kaufe

11.01.10 21:48
peja 

Re: Rhomberg

@chiccalina
wow dä gfallt mer au guet.. u carbon isch no bitz spezieller.. ha grad äs mail gmacht, ob mer dä ring au breiter cha ha, statt 6mm.. eus gfallet breiteri ebe besser.. oder dä ring us edelstahl mit wiisgold gfallt mer au super guet..

11.01.10 21:57
Carmile 

Re: Rhomberg

hey peja und chiccalina, gellet, wenn er denn vorhend zum ring bi rhomberg kaufe und die beid zeme über 1000 fr. chämet, gibe eu gern min guetschi. immerhin wieder 100 fr. gspart. do chan me sich jo gad no e ketti däfür kaufe:-)

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

11.01.10 22:02
peja 

Re: Rhomberg

carmile, du bisch super! herzliche dank, i han dä guetschi ebe au becho.. aber mersi trotzdem..

12.01.10 19:21
chiccalina 

Re: Rhomberg

@carmile i sägä au no danke abr ich han dä guatschii glaub au :-)

@ peja jo das karbon findi ebe au no speziell, ha no nia öppert gseh mit some ring :-) dä ring giits au no 10mm breit, artikelnummer 545712 d'steinli sind denn aifach "annenand" :-)

abr da miar no nöd agfange hend plane kanns au guat si, dass üs denn no öppis anders gfallt :-)

18.01.10 08:10
peja 

Re: Rhomberg

chiccalina, mer göhnd a dhz mess u lueget det die ring mal ah.. händ aber bi rhomberg suscht no ä favorit.. dänke äs wird carbon, oder dä anderi..

hät öpper erfahrig miteme carbon-ring? oder mit carbon-schmuck allgemein?

19.01.10 15:07
chiccalina 

Re: Rhomberg

ich hans au agluaget in sg und sie hend miar leider nöd eso gfalle :-( bin gad enttüüscht gsi :-(

 1 2 3 4 5 .. 7
verhürotet   wahrscheinlichkeit   standesamtlich   artikel=531024&parent=8970   Rhomberg   kundenfreundlichkeit   Ehering   dwohrschinlichkeit   artikel=537251&parent=9016   prioritäten-setzen   kaufentscheidungen   Verlobigsring   Überromantisierung   artikel=534490&parent=10216   solitär-verlobigsring   kostenführerschaft   Ausstellungsmodell   naturzerstörenden   artikel=529091&parent=8953   schwiizerunternehmä