| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rhomberg
 1 2 3 4 5 6 7
19.01.10 15:43
peja 

Re: Rhomberg

oww nei, echt? was isch nid schön gsi? dfarb.. hmm, mer göhnd extra nomal a dmess zum die go aluege, händ sie erscht diheime im prospekt gseh.. hoff äs lohnt sich.. gib der dä bscheid..

19.01.10 18:50
chiccalina 

Re: Rhomberg

im prospekt hends so schöön glänzt und in natür sinds ganz matt und so dünn (het im katalog au anders usgseh)

sie hend au nu ei grössi dötte gha wo miar zgross gsi isch, villicht het di richtig grössi au besser usgseh am finger :-) aber wemmer denn würkli wege dä ring gönd go luage kömmers jo nomal aluage :-)

19.01.10 20:02
peja 

Re: Rhomberg

priise vo rhomberg sind natürli top.. u dring ja eigendli au.. aber mit em service han i chli müeh, muess i ehrli säge.. dä händs ä neue katalog, aber wänn mer i dfiliale alütet u nach div.ring fragt, händs die nid bis endi feb./afangs märz.. sie seget all a dä mess usgstellt u drum gäbs zur ziit i dä filiale viel weniger ring zur uswahl.. aber wie du gschriebe häsch, wänn mer a dmess gaht stimmt uuu viel grössi nid u dä chan mer sich das au nid vorstelle.. chunt mer amigs so vor, wie wänns pro ring nume 1 exemplar hät.. isch chli komisch, aber vilicht händ mer was das agaht halt au eifach pech gah.. als tipp chan der nume no säge, dass i würd dä filiale tel., wänn ihr ä bestimmte ring wänd aluege.. dä chönds nä organisiere.. viel spass!

19.01.10 20:18
calla 
Re: Rhomberg

kleine anmerkung - auch bei anderen juwelieren werdet ihr immer nur eine grösse pro ring (nat. 1x damenring/1x herrenring) vorfinden und so gross wie diese ringe sind hat kaum jemand finger... ist also nicht nur bei rhomberg so

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°


Zuletzt bearbeitet am 19.01.2010

19.01.10 21:28
Carmile 

Re: Rhomberg

hey peja

do stimmi dr calla zue. pro ring werdet bide übliche juwelier nur ei grössi bstellt und z.b. eine mit drü diamante. wenn jetzt eine mit 5 wötsch oder 21 umde ganz ring, denn muesch dr das selber chönne vorstelle.

dä einzig wo mer ifallt wo de ring usgstellt gsehsch und gad mitnimmsch, isch tiffanys. bidene ring wos chönd apasse vode grössi nimmsch eine wo der einigermasse goht und denn werd de igsendet und verklineret. für ring wo rundum diamante hend wo müänd passe lönds en cho.das isch öppis wo i echt vorteilhaft find, de ring gseh, alegge, wenn er eim gfallt sich däfür entscheide. i mag das nöd mit mer vorstelle wies echt chönt usgseh wenn er x,y und z anderst hät. nöd wenns sonen grosse entscheid isch.

Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

19.01.10 21:55
peja 

Re: Rhomberg

das gaht mer ebe au so.. das chauft mer ja nid alltag, da wett i das scho au mal ganz real gseh u mer nid no müesse vorstelle..
dgrössi isch ja no s'einte;aber i han ebe bi rhomberg fascht sgfühl sie heget ein ring nume einisch, abgseh vo dä grössi.. suscht chönt mer ja jetzt ine filiale gah u det die ring aluege,oder zerscht tel. u dä chönd sie sie bstelle.. aber ebe, das gaht au nid, will die ring all a dä hzmess si.. das verstah i nid ganz.. das isch bi meischter, kurz ect. ebe andersch.. det hät mer trotz hz-mess die ganz, oder die meischte zur uswahl.. wüsset mer was i meine? wie au immer, wie gschriebe, vilicht händ mer halt au nur pech gah.. jetzt göhnd mer a hz-mess u hoffet mer wärdet fündig..

19.01.10 21:56
peja 

Re: Rhomberg

@chiccalina mer chan übrigens äs paar carbon-ring au breiter ha.. ha nach luzern tel. u gfraget, will sie eus au chli zschmal sind..

19.01.10 22:20
Carmile 

Re: Rhomberg

peja, das lit sicher dra dass rhomberg günstiger isch wie meister, furrer etc.

Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

20.01.10 07:41
Inessa

nicht registriert

Re: Rhomberg

da stimm ich dir zu, peja, der service ist wirklich nicht das gelbe vom ei. aber wir haben uns damit arrangiert und fanden für einen ringkauf, welcher für uns nicht oberste priorität hat, nehmen wir das in kauf. immerhin haben wir rhomberg sei dank kein vermögen ausgegeben

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

20.01.10 08:40
peja 

Re: Rhomberg

das geht uns genau so.. wir möchten einen schönen ring, aber dafür nicht 3000 und mehr ausgeben.. mein gg kann aus beruflichen gründen keinen xx teuren ring tragen, von daher ist rhomberg super praktisch.. wie geschrieben, die preis-leistung sind okay.. nur merkt man, so finde ich, das sie in diesem preissegment keine konkurrenz haben..

 1 2 3 4 5 6 7
Ehering   kundenfreundlichkeit   verhürotet   Verlobigsring   artikel=534490&parent=10216   artikel=529091&parent=8953   wahrscheinlichkeit   prioritäten-setzen   Ausstellungsmodell   artikel=531024&parent=8970   kaufentscheidungen   dwohrschinlichkeit   Rhomberg   Überromantisierung   standesamtlich   kostenführerschaft   solitär-verlobigsring   artikel=537251&parent=9016   naturzerstörenden   schwiizerunternehmä