| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Rhomberg
 1 .. 3 4 5 6 7
20.01.10 20:10
peja 

Re: Rhomberg

ist bei uns auch so.. leisten könnten wir es uns ja, aber wir setzen die priorität einfach nicht auf die ringe.. für uns kommen keine teuren ringe in frage, wegen meinem gg (beruflich).. aber die prioritäten setzen ist eine persönliche einstellung, die ganz individuell ist..

20.01.10 20:49
Ellie 
Re: Rhomberg

@Yasi: genau!!

schliesslich hat es mit prioritäten-setzen zu tun, nicht mit der budgetfrage (man kann das gleiche budget so oder so verwenden...)

gerade bei diamanten und edelsteinen würde ich unbedingt auf die herkunft achten, aber auch beim rohmaterial!

ein blutiger ehering ist kein schönes symbol.. meine meinung!

überhaupt kann ich mit dem billigzeugs wenig anfangen, lieber ganz bleiben lassen oder einen einfachen, schlichten silber oder goldring kaufen. sieht nämlich auch super und klassisch aus!

aber jeder das ihre...

20.01.10 21:03
Stern 
Re: Rhomberg

Ich möchte hinzufügen, dass man auch bei Zett Meyer und co. "günstige" Ringe bekommt! Man kann sich die Ringe auch selber zusammenstellen und ist preislich flexiebel. Wir haben ein Ausstellungsmodell bekommen und dafür einiges weniger bezahlt, als wenn wir die gleichen Ringe neu bestellt hätten. Die Beratung und der Service ist top und auch ein niedriges Budget wird respektiert! Ok, so 200.-/300.- Ringe wie von Rohmberg und co. bekommt man vielleicht schon nicht, aber dafür hat man Qualität am Finger zu einem vernünftigen Preis



Wir haben am 10. Juli 2009 geheiratet!

Zuletzt bearbeitet am 20.01.2010

20.01.10 21:07
silver83 

Re: Rhomberg

ich findä au, mä sött me schiizer unternehmä und produkt unterschützä. aber rhomberg isch jo es schwiizerunternehmä und es isch doch rächt mühesam, wen mä immer und überall so extrem druf lueget wos hergstellt würd und wie diä bedingigä sind.
in dem schmuckgschäft wo ich mol gschafet han, hens schmuck im priisniveau vum rhomberg ka, und denä ihri ehering sind in frankrich gmacht wordä. also müens nid unbedingt us asiä cho. und hen ihr den au gfoget wie und wo der stoff vu eurnä chleider gmacht wordä isch, wie guet dnäherinä vu denä übertürtä chleider zahlt werden und unter wellnä umständ si läbä und schaffe müen? das isch jo nur der afang... wers nid besser, wen mä es chleid bi ner schwiizernäherin machä lest, den der klimawandel isch jo au no in betracht z züche, wen so es chleid vu ferost igflogä würd...

ich denkä mol di meistä vu üs sind eifach mol noch em gschack em priss und no meh "oberflächlichä" pünkt go postä. ich hans emol so gmacht, und mier ischs echt egal vu wo mis material ect herstammt, wens nu gfallt und passt.

chli oberflächlich ich weiss, aber dwält werd i mit minem hochziit nid änderä chönä. au nid es bitz so sehr mier üs das au wünsten.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

20.01.10 21:21
chena2 
Re: Rhomberg

Silver dein letzter Abschnitt macht mich rasend...

Gegen die Überromantisierung der Institution Ehe...

20.01.10 21:44
silver83 

Re: Rhomberg

mit dem han i grächnet
aber isch doch wohr, mier müen wen scho den scho au im gsammtä alltag luegä. mier hen üsers huus nur mit schwiizerunternehmä bauä hen nur budä us der region gno, obwohl mier gad an der grenzä wohnen und für üs östriicher produkt viel günstiger worde werden. bim postä chauf i nur schwiizerfleisch und freiland eier ect. es isch klar agschibä und mier chön üs meistens druf verloh

aber welli verchäuferin weiss wo gnau wellä stei und welles metall wo her chund und wies abbaut wordä isch, und chan üs das den au no belegä. ich findä das chli schwirig und au fast nid zum usführä. ich bin au gägä chiderarbet ect aber mier chöns würkli nid immer usschlüssä (der film kenn i nid, luegä lieber dokus als actionfilm über so themenä. und drum weiss ni nid um was es gnau got bi blood diamond).

wen mä mol lueget was so ä goldminä oder au edelstei minä mit der landschaft macht, den sötten mier doch ganz druf verzichtä. also chli weniger öko im hz forum und chli meh romantisch.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

20.01.10 21:48
silver83 

Re: Rhomberg

http://australienblogger.files.wordpress.../06/mg_0288.jpg

isch so nä goldminä nid öpis schöns?!? also echt. vu wo chund den zgold vu dä prisslich höherä ringabüter? öpä us erä schöni berlandschaft mit naturschutzgebiet? nei genau au us sonem loch

das macht mich rasend

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

20.01.10 22:09
Carmile 

Re: Rhomberg

wow, wenn i gwüsst het was min hint mit em blood diamond uslöst, hettis gschider blibe loh.

isch au es schwierigs thema, de trade-off zwüschet kostegünstiger produktion us abütersicht - de günstige prise wo me als konsument will und de ökologische und soziale nachhaltigkeit.

bim brutkleid hani ehrlichgseit nöd überleit woher es chunt und vo wem es gmacht wird, wohrshinlich hets dverkäuferin nöd mol gnau gwüsst wenn sie gfrogt het. bide ring bini meh druff cho, will mer eifach de eine film in erinnerig blibe isch. schwierige isch nur usezfinde woher diemante gnau sind und drum hanis diesbezüglich ufgeh. jo jetzt chönt natürlich en kommentar vo eu cho, dass me das nöd sött. ganz ehrlich, däfür bini eifach zverwöhnt, es goht mer zguet. es goht üs allne so guet, dass mer üs gedanke machet über dlängi vode mäschli für as hochzitsauto und welli farbkombi schön isch, wenn i dzitig öffne und derdbebeopfer mer entgegelueget, denn wird mer fast schlecht ab dem kontrast.

und wäg därä ganze gschicht vo wägä tüüre und günstigere ring und prioritäte. es isch en ewige krieg. will mer zb. höherprisigi ring gfallet und üs dring wichtiger sind wie andres, da mes nochher no lang hät, hani do im forum sgfühl i mues mi scho fast schäme zum däzue was zschribe (au wenn i bisher nie direkt agriffe worde bin). me chönt als oberflächlich igstuft werde, es chönt arrogant wirke, me chönt dämit wölle zum usdruck bringe dass me geld bis zum abwinke hät, me wöll dämit anderi agriffe etc. etc. und die wo weniger geld für ring usgend schribet wiederum dass anderi prios hebet und rechtfertiget sich vo de entgegegsetzte perspektive.

chönd mer nöd mit em ganze höre? sorry, aber es bringt doch nünt. jedem gfallt anders, jede vo üs isch inere andere lebenslag, jede hät es anders budget. so what, hät sicher bi jedem vor- und nochteil. es trübt dstimmig im forum scho recht.

Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

20.01.10 22:44
silver83 

Re: Rhomberg

also, das isch nid wägä dier gsi, ich han das scho mol gläsä und mich drübert gnärvt

solang du üs, also diä wo chli meh müen / wönn sparrä und günstigi ring chaufen ect au üsers ding losch machä und evt sogar no tipps uf lager häsch isch mier das total egal und wen ihr für 80 000.- würen hürotä. wen das eurä wunsch isch, den perfekt! ich bin grundsätzlich sehr tolerant solang mä mier au toleranz entgägäbringt. also muesch di sicher nid erklärä warum ihr meh usgen, isch eure wunsch und das sich guet so

aber ufhörä tüen mier menschä niä dermit üs gägäsitig fertig zmachä. wart nur bis mami bisch, chasch es der umgäbig niä rächt machä. irgendwer würd immer öpert geh wo mit dinerä entscheidig nid iverstandä isch und das au gern kund tuet. isch leider so, intoleranz isch ganz in

also ich han dich gern und freu mich immer wen wieder öpis gschibä häsch. also nur witer tiffany planä, freu mi den uf es paar fotis

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

20.01.10 23:30
Carmile 

Re: Rhomberg

hey silver

danke für din bitrag. hät mi gad gfreut. i han mi au nöd persönlich agriffe gfühlt, han min name au jewils nöd gfunde ide kommentär. zudem, i leb immerno me ide reale welt wie im forum es isch me so gsi dass i is forum bin, de thread agluegt han und mi gfrogt han was do abgoht. es wär eigentlich sones schöns thema und denn gits lüt wod würsch denke sie suechet nur argument vo andere zum eigni aggressione loswerde. wie am fussballmatch

i hoff i han all dene wo es kliners budget hend/wönd nöd sgfühl vermittlet i fänd das schlecht. wär au komisch, mer ghöret schliesslich au nöd zude guet betuchte, obwohl mer doch rechti hochztisusgabe hend wenn i jetzt verglich. also nünt isch mit richem daddy und mer fuuli studente

bi üs goht das au nur will mer momentan jede franke sparet und üs ein abschaffet mit versch. jobs näbt em studium (mit usnahm vode letschte drü wuche wo i hüffiger im forum gsi bin, das hangt mit de liebe selbstdisziplin bzgl. lerne zeme :-)). und wenn i nöd wüsst dass abem summer einiges me id kasse chunt, würds au kein tiffanys geh. und es wär au ok.

by the way, mer machet denn do kei branding wells immer ums tiffanys goht. :-) für üs isch es eifach was speziells wäg das mit erinnerige mit üsne usa ferie und de verlobig zemehangt und nöd will mer marke-geil sind. und dfarbe tiffanys blue hend sich so ergeh, will mer beidi türkis gern hend.


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

 1 .. 3 4 5 6 7
schwiizerunternehmä   kundenfreundlichkeit   naturzerstörenden   dwohrschinlichkeit   artikel=531024&parent=8970   Verlobigsring   Überromantisierung   wahrscheinlichkeit   kaufentscheidungen   Rhomberg   Ehering   standesamtlich   artikel=529091&parent=8953   solitär-verlobigsring   artikel=537251&parent=9016   Ausstellungsmodell   verhürotet   prioritäten-setzen   artikel=534490&parent=10216   kostenführerschaft