Ringe aus Titan? |
|
1 2
|
04.08.09 19:50
Zorrolinonicht registriert
|
Ringe aus Titan?
Hallo zäme
han da mal e Frag. Bi grad mit mim Schatz echli am stöbere i dä Katalög mit Hochziitsring und bi scho chli verschrocke, was die so choschtet. Jetzt hämmer wunderschöni Titanring entdeckt und Titan isch ja priislich würkli au vill billiger. Weiss öpper vo eu wie d'Qualität vo Titanring isch und warum die sooooo vill billiger sind. Chume da ebä würkli nöd drus...
Gruess Zorrolino
Unser Liebesglück wird am 04. September 2010 gekrönt...
|
|
|
|
|
04.08.09 21:40
|
Re: Ringe aus Titan?
Es gnaus Budget hämmer eus ebä nonig gsetzt. Ich bi eifach verschrocke, was z.B. Wiisgold choschtet. Ich dänke me als 1500.- wämmer ebä scho nöd unbedingt usgeh.
Mir händ ebä ehner dänkt, dass mir eus dän i zäh Jahr oder so widär neui Ring lönd la mache.
|
|
|
04.08.09 21:43
silver83
|
ja, calla hät scho alles gseid, mit nachbearbeiten meint sie, nümmä grösser oder chliner machä. gravierä isch problemlos möglich
mier hen au titanring, ich lieb ihn er isch viel lichter als gold aber er kriegt au chräzer. aber mä söll jo gsie, dass mä dä ring immer a hät
übrigens färbt er ab, wenn ihn über dini badzimmerbrünneli chrazisch, zb, wenn es hoor wägwüschisch. aber got mit poloierstei wieder guet wäg
ich wür wieder einä neh, han mier gad hüt denkt wie schön er isch, ä fründin hät fast der glich in wiisgold und hät 1000.- meh zahlt mit chlinärä diamantä...
Lg
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag
|
|
|
05.08.09 09:45
|
Merci Silver83 für dini Antwort. Bi jetzt scho chli meh überzügt, en Titanring z'näh. Wird aber sicher nachli umeluege. Bi mir isch ebä sowiso so, dass ich dä Ring währed em Schaffe nöd därf azieh und en drum amigs amene Chetteli träge, somit chaner gar nöd so verchratze...
Liebi Grüess Zorrolino
|
|
|
|
05.08.09 11:22
|
Hallo Piglet
Palladium habe ich auch schon angeschaut, gefällt uns auch recht gut. Lässt du eure Ringe von einem Goldschmied machen oder kauft ihr sie bei einem gängigen Geschäft wie Kurz, Meister etc. Habe eben das Gefühl, dass Goldschmiede auch noch ein bisschen billiger sind. Weiss da aber noch zu wenig Bescheid.
Gruss Zorrolino
|
|
|
25.08.09 07:18
suesue
|
Zorrolino: wo hast du günstige Titan Ringe gefunden?
Wir sind eigentlich auf der Suche nach einem Ring der härter ist als Gold. Da mein zukünfiter Gärtner ist, muss der Ring einiges aushalten können. Im Moment gefallen mir die Ringe von happiness (glaub Meister) am besten, aber die sind eben aus Gold.
Gruss
|
|
|
|
|
|
1 2
|