| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ringe Tätowieren lassen
 1 2
18.11.12 10:42
happy83 
Ringe Tätowieren lassen

Hoi zämä

Jetzt chum ich mal mit eme Thema wo mir scho länger im Chopf ume gaht und ich eigentlich scho weiss, dass mer mit dem sehr a egge cha...
Klar bini mir bewusst, dass es eifach für mich und min GG stimme mues...drum werde mir dass au niemertem im Umchreis verzelle, bis mers gmacht hend(wenn mers denn machet...)
Es isch eso...
De GG het nid bsunders gern Ring a und ich bin gaaaanz schlimm im verlegge und denn gfindi die Ring ammel plötzich nümm und bim schaffe chani de ring nid alegge....
Eines Tages isch min GG cho und het gmeint, mir chönd de Ring ja tätowiere lah....
Also nid als Runde Ring um de Finger sondern meh mitere schnörkel schrift irgendwas um de finger schriebe....
Mir händ beidi kei Tätowierige. Aber gäbig wär das tatsächlich für mich....denn hetti de "ring" zum schaffe glich a und verlegge chammer de au nid....
i probier mal no es Foto hochzlade...was mir üs öpe vorstellet...
Jetzt nimmts mi wunder uf was für Widerständ mer da so ir Gsellschaft trifft
liebe gruess
happy83

18.11.12 10:46
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

das sind mal so bispiel

Datei-Anhänge
ringe.png ringe.png (81x)

Mime-Type: image/png, 277 kB

ring.jpg ring.jpg (71x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

18.11.12 11:20
elea 

Re: Ringe Tätowieren lassen

aso mer hend eus au scho soöpis überleit. eifach ned am fenger. aber i fendes e tolli alternative zomene ehereng. wel das esch jo de wörkli för emmer. e reng chasch eifach abzieh.entätowierig ned. i wörd eifach secher öpis mache wod au no met 80i schön fendsch. guet das seit me jo bi jeem tattoo ebe aber es muessjo au ned zwengend am fenger si. mer hend eus scho öberleit ob mer echt wend d koordinate (het au no bez met eusem bruef ztue) vo eusem verlobigsort selle lo tättowiere... (aber da wer de nütför de fenger).
und du log ganz ehrlich mengisch hend d lütso hässlichi ehereng, do wördi mer vrhr öpis ofd stirn lo tätowiere bevor i so eine wörd alegge, aso esch sones chlisses tattoo am fenger doch gar ned überl

18.11.12 11:29
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

hihi ja das stimmt mit de hässliche ehering
oh ja d`koordinate isch au no e gueti idee...aber ebe nid für de Finger...
Ich hans nur einere Kollegin gseit und sie hets mega schlimm gfunde...so vowege...mer weiss ja nie wie lang das es hebt....
naja ich hürate eigentli willi mir sicher bin und will dass es für immer hebt und d`idee vom gg hani drum no romantisch gfunde...ebe grad, will mer sich ja sicher isch.....

18.11.12 12:08
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

das gfindi au no speziell

Datei-Anhänge
Unknown.jpg Unknown.jpg (66x)

Mime-Type: image/jpeg, 7 kB

18.11.12 12:38
lolo 

Re: Ringe Tätowieren lassen

hallo happy83

auf pinterest gibts auch ne menge beispiele:

http://pinterest.com/search/?q=wedding+ring+tattoos

ich würde mich ja wenn überhaupt nur mit weisser farbe tätowieren lassen

Zuletzt bearbeitet am 18.11.12 12:39

18.11.12 12:52
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

Hi lolo
wow han gar no nie gseh, dass mer es tatoo au in wiis cha mache....(aber irgendwie logisch, wemmer ja au farbig chan)
danke für de link...het cooli Idee

18.11.12 13:04
elea 

Re: Ringe Tätowieren lassen

jo aso da vo wge "da chosch jo gar ned weg ne falls er euch trennet" fendi so domm... wend so denksch de muesch jo gar ned hürote. dorom eschs fasch schöner as e reng. e reng nemsch eifach ab und fertig, es tattoo ned... aber weiss jez ned obi mer en reng wörd lotättowiere wels of dene belder zom teil recht hert usgseht. aber da met de wiise farb fendi no cool!

18.11.12 13:17
angiyves 

Re: Ringe Tätowieren lassen

Huhu

Da ich mi glaub als zimli tättowiert bezeichne ka, getrau ich mi do mitzrede Mi Maa het au nümm viel freii Stelle und au z.T d Finger tättowiert. Au ich ha es Tattoo am Finger und ka nur eins sage: pass uf! E befründets Paar het sich au Ring tättowiere lo und es passt gar nit zu ihne und isch mega verschwumme. Es isch mega wichtig, dassd e guete Tättowierer verwütschisch, da de Finger nur sehr schlächt Farb animmt und denn hänn viel d Tendänz z tief zstäche!

18.11.12 13:20
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

elea:
jo aso da vo wge "da chosch jo gar ned weg ne falls er euch trennet" fendi so domm... wend so denksch de muesch jo gar ned hürote. dorom eschs fasch schöner as e reng. e reng nemsch eifach ab und fertig, es tattoo ned... aber weiss jez ned obi mer en reng wörd lotättowiere wels of dene belder zom teil recht hert usgseht. aber da met de wiise farb fendi no cool!


hi elea
Mir gfallet die Ring (um de Finger ume tätowiert) au nid so...wills fascht usgseht wie de Finger abtrennt wär drumm simmer eher wegere Schrift am luege oder en Buechstabe, wo halt nid eifach en balke um de Finger isch....

 1 2
Gsellschaft   entschieden   Fingertattoo   d`koordinate   tättowiert   entätowierig   Finger-Tattoo   lotättowiere   verwütschisch   ungleichmässig   alternative   verlobigsort   unterschiedlich   Tätowieren   tättowiere   verschwumme   befründets   Tättowierer   Nachstechen   schlussendlich