| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ringe Tätowieren lassen
 1 2
18.11.12 13:22
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

angiyves:
Huhu

Da ich mi glaub als zimli tättowiert bezeichne ka, getrau ich mi do mitzrede Mi Maa het au nümm viel freii Stelle und au z.T d Finger tättowiert. Au ich ha es Tattoo am Finger und ka nur eins sage: pass uf! E befründets Paar het sich au Ring tättowiere lo und es passt gar nit zu ihne und isch mega verschwumme. Es isch mega wichtig, dassd e guete Tättowierer verwütschisch, da de Finger nur sehr schlächt Farb animmt und denn hänn viel d Tendänz z tief zstäche!

hey angiyves
danke für dis Feedback... Dis tatoo am finger isch denn guet cho? und stimmt das, dass es am Finger wemmer zum Bispiel sehr viel d`Händ muen wäsche(vom schaffe her) schneller verblasst?
liebe gruess

18.11.12 13:49
angiyves 

Re: Ringe Tätowieren lassen

happy83:
hey angiyves
danke für dis Feedback... Dis tatoo am finger isch denn guet cho? und stimmt das, dass es am Finger wemmer zum Bispiel sehr viel d`Händ muen wäsche(vom schaffe her) schneller verblasst?
liebe gruess

Huhu

Jo, für es Finger-Tattoo isches guet cho. Hänn eifach sehr oft miesse nochstäche. aber chli verschwumme isches am Finger immer. Mir hänn uns no gegesitig e Härzli uf dr Innesite vom Ringfinger tättowiert. Und jä, es nutzt sich schneller ab.

LG

18.11.12 16:13
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

okay...danke für d`Info....mal luege wiemmer üs entscheidet

18.11.12 17:31
angiyves 

Re: Ringe Tätowieren lassen

Ich weiss, jede seit, oh nei, machets nit. Ich würd mi am Finger nümm tättowiere lo- es verleidet eim. Und irgendwenn wött me sich vilicht mol e neue Ring kaufe. Es söll eifach guet überlegt si! Isch au Euer erschts Tattoo. Ich find e ächte Ring macht eifach mehr här. Aber ebe, d Mensche sinn eifach unterschiedlich

18.11.12 18:37
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

ja ich gfinds spannend jetzt chli zläsä was d`lüüt so säget....aber schlussendlich muess es ja für üs denn passe....gfänds halt scho no cool

19.11.12 08:35
toluwu

nicht registriert

Re: Ringe Tätowieren lassen

Hallo zusammen

ich mag auch noch meinen Senf dazu geben.

Habe erst vor ein paar Wochen mit "meinem" Tätowierer darüber gesprochen (da ich auch gerne ein Fingertattoo hätte). Er meinte, er habe schon einige Tattoos am Finger gestochen und es sei bei ihm noch nie verlaufen. Aber die Gefahr, dass es verläuft ist sehr gross! Ebenfalls, dass man einige Male zum Nachstechen muss. Zu dem ist es fast immer so, dass ein Fingertattoo ungleichmässig verblast. Man muss also im Laufe der Jahre regelmässig zum nachstechen gehen. Und die Gefahr, dass es ausläuft, hat man bei jedem Nachstechen!

Ich habe mich Schlussendlich dagegen entschieden, da es mich sehr stören würde wenn ein Tattoo am Finger nicht mehr sauber aussieht.

19.11.12 16:06
happy83 
Re: Ringe Tätowieren lassen

hmmm ich muss schon sagen, dass man es doch noch häufig hört, mit diesem verlaufen....Das würde dann wirklich nicht sauber aussehen...würde mich glaub schon stressen, wenns nicht perfekt käme....
hmmmm... wir müssen einfach nochmal ein paar mal drüber schlafen....
Danke für deinen "Senf"

 1 2
tättowiert   Tättowierer   Nachstechen   Finger-Tattoo   lotättowiere   schlussendlich   tättowiere   entschieden   verschwumme   verwütschisch   Fingertattoo   ungleichmässig   entätowierig   Tätowieren   verlobigsort   unterschiedlich   d`koordinate   befründets   Gsellschaft   alternative