Dieses Elfenmetal,sagt mir was... Ist es nicht so, dass irgendwelche Sachen vom Brautpaar,wie Haare oder so, in den Ring eingeschmolzen werden? ist es das was ich denke?
Chibi:Bin schon etwas neidisch auf euch alle... Wir sind uns eigentlich schon sehr sicher was es für Ringe sein sollen, bzw es gibt 2 "arten" die uns sehr gut gefallen
Als erstes wären da die Elfenmetall Ringe und als zweites Mokumegane Ringe. mal sehen was es sein wird. ;)
Wow, schöni Ring händ ihr alli!Mir lönd üseri zItaliä machä...Und ich hoffä si wärdet so wiä gwünscht...Bi schu biz nervös...Chänds erst Ende Juli go holä. Dörfi fragä was ihr so budgetiärt händ für dRing? Mir wärdet beidi Gälbgold-Ring ha,minä mit 11 Brillis
Hallo Belle85! Ich habe eine Frage. Tragt ihr die Ringe an der rechten Hand?Sind übrigens seehr schön!! Wie fühlt es sich an sie zu tragen? Verliebt 16.09.1999... Verlobt 02.12.2010... Verheiratet 11.+13.08.2011
@livipivi Das verstani total!300.- machet schlussendlich für ä Ring wo mä (hoffentlich) zLäbä lang treit au nümmä us!Diä Ring wo üs da gfallä hettet sind alli über üserem Budget vu 2500.- gsi. Mir zahlet etz für beidi Ring zämä 1050€. Hooooofffffentlich wärdets so wiä gwünscht!!!