| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sammelthread mit Foto: Eheringe
 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51
22.11.12 09:32
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

@Nemo: Wunderschöne Ringe...vor allem deiner gefällt mir sehr gut

22.11.12 15:22
sternenglanz 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Nemo, die sind megaaaaaaaaaaa schön!!!

22.11.12 15:31
jusi 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

ach ja, unsere ringe kann ich auch noch zeigen

Datei-Anhänge
ringe.jpg ringe.jpg (165x)

Mime-Type: image/jpeg, 76 kB

11.03.13 22:29
chickpea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Nun habe ich endlich ein Foto von unseren Ringen:

Datei-Anhänge
Alle Bilder - 0041 (4).jpg Alle Bilder - 0041 (4).jpg (120x)

Mime-Type: image/pjpeg, 10 kB

12.03.13 18:59
morelia 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

chickpea: wunderschön eure ringe. wir stellen uns auch genau solche vor. darf ich fragen woher ihr die habt und wie viel ihr bezahlt habt?

13.03.13 21:34
chickpea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

@ Morelia, die Ringe sind aus Rotgold gegossen, die Struktur kann etwas beeinfluss werden, d.h ob es gröber oder feiner wird. Die Ringform, flach oder oval hat da auch einen Einfluss. Wir konnten verschidene Formen, Breiten etc. ausprobieren in Silber.

Wir haben die Ringe aus einer kleinen Boutique in Basel. Sie gehört einem Ehepaar, sie ist Schneiderin er Goldschmied.
Der Laden heisst Silberfisch und hat eine Webseite unter anderem mit vielen Ringen. www.silberfisch.li
Bezahlt haben wir 2300.- Die Offerte war etwas höher, aber bei mir brauchts nicht viel Material weil ich sehr schmale Finger habe.

Ich hoffe die Info hilft dir.

Zuletzt bearbeitet am 13.03.13 21:37

13.03.13 23:12
morelia 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

merci viu mau. bi scho gad uf d hp ga schnöigä

14.03.13 14:44
chickpea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Jä die gfallt mer au. Toll isch, dass me sich der Stei au grad noch chan ussueche, mine isch hellblau, das sticht no guet ab vom Rosegold. Wiss wär unuffälliger, hellgrüen wär au sehr schön gsi, sehr edel, aber s hellblau isch sehr früsch und passt besser zu mir und zu miner Garderobe.

14.03.13 15:09
schmetterling84 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

@chickpea
mega speziell und schön euchi Ring. Ig ha bim Sascha au scho en Ring loh mache loh resp. ha bi ihm en Gorlschmiedkurs gamcht und ha en gosse und er het denn dr Stei igsetzt.
ha grad miesse schmunzle wo ig dr link gseh ha
Au d Idee mit em blaue Stei isch mega, mol öbis anders as immer nur die wiesse!

14.03.13 15:26
chickpea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Wow, han gar nid gwüsst das er so Kürs macht! Hätt ich öbbe au gern gmacht. Aber jetzt hemr so schnell ghürote, dass es nümm glängt hätt. Mir hän scho vor vier Johr döt Ehering agluegt, dorum heimr schnell gwüsst, wo mir si wend mache.

D' Steifarb gfallt mer öbbe au, je nach Liecht wirkts gar nid so stark blau, das findi no guet.

Demfall bisch du vo dr Region? Hesch du scho ghürote oder darfsch no?

 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51
Oktober   verliebt   heiraten   Tomorrow   Traumtag   bearbeitet   wunderschön   Forever   Sammelthread   Weissgold   Eheringe   gelbgold   brauchen   verlobt   Zuletzt   einfach   wirklich   gefällt   gefallen   Ehering