| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sammelthread mit Foto: Eheringe
 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51
14.03.13 15:59
schmetterling84 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

jo er bietet resp. het das emel gmacht vor2 Johr, Goldschmied kürs über d Volkshochschuel!
Ha scholang en hellblaue stei gah wo ig ha welle fasse. Ha mir denn d Vorlag a dem Kurs gmacht s Muster und Giessvorlag udn denn gosse, fertig het er en aber gmacht.
wenn dus nid gseit hetsch het ig gar nid gmerkt as er blau isch.. aber in natura isch er sicher no überweltigender.

Mir hürote am 29.06. jo, bi us em Laufetal du?
Mir hei eusi Ehering au loh mache loh,aber bimene Goldschmied us Stuttgart.. Hei Mokume GAne Ring. Hoff mir dörfe se bald goh abhole, denn cha ig au es Föteli poste!

14.03.13 16:58
chickpea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

@ Schmetterling84 PN

15.03.13 13:48
MsJenaya 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Das sind unsere Ringe. Ich trage ihn noch am falschen Finger, da es das Probepaar war aus dem Laden und dieser mir viel zu gross war. Unsere passen aber jetzt perfekt.

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (8x)

Mime-Type: image/pjpeg, 107 kB

15.03.13 13:52
elea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

haha han grad wele sege, a was för emne fenger hesch du denn de ring a

15.03.13 14:04
toluwu

nicht registriert

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Schöne Ringe!!

15.03.13 14:16
BirthdayBride 
Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Wir haben unsere Ringe von Mojo Design, waren sicher min. 4h dort bis wir den für uns perfekten Ring kreiert haben.
Sie sind aus Carbon und Rotgold, meiner hat rundherum Diamäntchen welche einen Farbverlauf von "normalen" bis hin zu einem dunkel champagner oder crème was auch immer haben.
Muss sagen bin froh dass ich ihn mit dem Farbverlauf gewählt habe, so kann ich ihn immer so tragen wie es am besten zu den Kleidern passt
Übrigens Mojo Design kann ich euch wirklich weiterempfehlen sie sind einfach wirklich super und unkompliziert.

18.03.13 07:46
Bow 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Das si euseri:
cha nüm warte bis i min endlich dörf alegge

Datei-Anhänge
ring.jpg ring.jpg (54x)

Mime-Type: image/jpeg, 3 kB

18.03.13 08:14
MsJenaya 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

elea:
haha han grad wele sege, a was för emne fenger hesch du denn de ring a

ja, die Proberinge sind mir leider immer viel zu gross. Die nette Dame bei Kurz musste erst noch abklären ob der Ring in meiner Grösse überhaupt lieferbar ist, da ich eine Sondergrösse habe Da haben wir ganz schön gebibbert weil wir die Ringe unbedingt wollten. Aber es hat ja alles geklappt.

18.03.13 08:38
elea 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

secher? was hesch denn för en renggrössi? i ha au glöggli gha, has 47 und das esch di chlinsch grössi gis

18.03.13 15:34
MsJenaya 

Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe

Bi Kurz hani gloub 7 gha und bi Rhomberg hani immer 47. Das isch bi Rhomberg Standard aber wenn süsch geisch ga luege findsch fasch nur Ringe ab Grössi 8/48. Mir hei üsi erste Fründschaftsringe ned chönne näh, will se se ned i mire Grössi gäh het und die Dame bi Kurz het mi äbe ou mit grosse Ouge agluegt wo sies usgmässe het

 1 .. 25 .. 47 48 49 50 51
Eheringe   Forever   gefallen   einfach   Sammelthread   wirklich   verlobt   Zuletzt   wunderschön   Ehering   Weissgold   gelbgold   bearbeitet   Traumtag   verliebt   Tomorrow   gefällt   Oktober   heiraten   brauchen