| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt
 1 .. 5 6 7 8 9
03.05.10 09:58
Gloeggli 
Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

Ich habe mir überlegt einen Lederschuh zu nehmen, werden diesen eher wieder zu Jeans anziehen, weder Stoffschuhe.
Habe in einem Brautmodegeschäft einen Schuh gesehen, Leder, mit einem feinen Riemchen um den Rist, Absatz so 4.5cm, sehr bequem. Ich denke, werde mir die holen. Er heisst "White lady" habe aber keine Ahnung welche Marke.

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

03.05.10 10:13
Soefeli82

nicht registriert

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

Hey Tink - ig dänkä o, das mir mit em Harriet ä super Entscheidig troffe hei. Är isch würklech mega bequem u gseht gar nid so schlächt us. Also mir gfallt är guet. Äs isch halt äbä glich wichtig, das me ä bequeme Schuäh anne het, nid das mir uf ds mal id Adilette müässä wächslä

Grüässli Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

03.05.10 10:24
tinkerbell

nicht registriert

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt


jo adilette wäre werklech no speziell so onderem chleid ;-)

aso ech weiss etzt scho das mer denn dfüess so oder so wärde weh tue... ha en bürojob ond be mer öberhoupt ned gwöhnt lang zstoh...

***3. Juli 2010***

03.05.10 13:50
bettinli 

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

ghörä au zu dä Hariette-Gruppe. Han mi aber scho lang defür entschidä. Für mich isch einä mitämä hochä absatz nöd in frog cho.


********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

03.05.10 13:55
nimbini 

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

also ich han s'glück, dass mir im winter hüratet und so sind de tag dur sowieso warmi schueh agseit, so cooli wissi stiefel mit fell oder so :o)! so chan ich dänn am abig getroscht die schöne, wisse schueh mit eme höchere absatz fürenäh

04.05.10 07:45
Soefeli82

nicht registriert

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

@ tink - ig ha probiert d adilette bir trouzügin düre ds bringe. aber da kassiere ig nume bösi blickä ja nu, lege ig halt ä aständige schuäh a

ig bi o ä bürogummi und ds längä stah absolut nüm gwahnet. mir wärdä d bei, d füäss u der rügge de sicher chli weh tuä am "tag danach". aber mi früschbachnig ehemaa cha de so grad zeige waser druffe het und de chli massiere

hei - häb ä wunderschöne tag morn, trotz dene wättervorhärsage! mir dänkä de fescht a di

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

04.05.10 08:33
tinkerbell

nicht registriert

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

Hei danke soefeli! Morn esch gloub werklech ned schön wätter, aber solang mer denn am 3. juli schön hend esch mer das zemli glich ;-)

grüessli tink


***3. Juli 2010***

14.05.10 22:57
Gloeggli 
Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

Han höt mini Schueh kauft. Leider fend ich ofem Netz e keis Föteli, duen eis vomene ähnliche Schueh druf. Sie send vo Julia S. White Lady (weni no s rechtige setti fende, denn zeig ichs euch). Min Schueh het eifach vorne ned so en Masche droffe, sondern esch ganz schlecht. Ond hende bi de Ferse sends ohni das zuesätzliche "Längsbändeli". Send super bequem, ond ich werde die secher nachher au no alegge.

Jetzt chani am 31.5 mis Chleid go abstecke. Es send emmer chli meh Sache erledigt, jetzt chan denn dä 3. Juli cho
Usgrägnet hets bes denn secher au, ond denn schient nor no d Sonne

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

14.05.10 23:00
Gloeggli 
Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

...super, jetzt hani genau d Foti vergässe ahänke, sorry.


....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

Datei-Anhänge
235 Julia S.L.jpg 235 Julia S.L.jpg (60x)

Mime-Type: image/jpeg, 41 kB

15.05.10 12:50
Carmile 

Re: Sammelthread - Welchen Brautschuh habt ihr ausgewählt

hey gloeggli

schöne schueh häsch. dörfi froge woher die marke häsch? han die no nie gseh.

lg carmile


 1 .. 5 6 7 8 9
zusammengebrochen   änderungswünschen   Sammelthread   probefrisurtermin   Brautschuh-Suche   standesamtchleid   Welchen   Brautschuhladen   paar-fotoshooting   granny-smith-apple-green   ausgewählt   Brautschuh   Brautschuhe   carmile   Brautmodegeschäft   eierschalenfarbenes   wättervorhärsage   Turnschuähtreger   die-hochzeits-galerie   Vorschreiberinnen