| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schuhe Light in the Box
 1
23.07.12 16:29
schmetterling84 

Schuhe Light in the Box

Hallo zämmä

Het öbber vo euch schomol Schuh gchauft bi LitB? Ig ha wunderschöni gseh wo ig gärn für am zivile wett alege. Aber bi mir unsicher mit dr Grössi.... Normal ha ig 39 aber in High Heels mängmol 38 will ig "fürerütsch" ig wett nid, dass mir d Schuh z gross si.. es bitz cha mäh jo mit Söhlelis schaffe aber wenn si gar z'gross si?

Het öbber scho erfahrige mit dä Grösse dört? Sie si eher gross oder chli gschaffe?

Merci schomol für d'Antworte.

23.07.12 16:50
cutebride1 

Re: Schuhe Light in the Box

Ich ha vo LitB letschti höchi Schueh kauft. Han normalerwiis es 38/39 da ide schwiz. Uf dä site hets so grössetabelle und ich ha eifach min fuess usgmesse und det isch s'resultat 38 gsi als empfehlig. Hans i dere grössi bstellt und s'passt perfekt und sind uh bequem.

Weles modell gfallt dir den?

23.07.12 17:04
schmetterling84 

Re: Schuhe Light in the Box

@ cutebride1

Merci für d Antwort glaub mach das au so... Si ebe nid so günstig, süscht wär ig uf risiko gange...

Hmm, wie fieg ig do es Bild i?? Schnall das nid!

Liebs Griessli

24.07.12 16:55
cutebride1 

Re: Schuhe Light in the Box

Ich hoff du verwütschisch au di richtig grössi

Entweder chasch uf dä "bild button" klicke und dä link derzue ifüege oder nur dä link. den chani selber luege weles model du wetsch bstelle

mängisch findsch ide kommentärfelder au infos obs chliner oder "true size" usfallt findi no hilfrich wenns überhaupt scho kommentär het.

25.07.12 07:48
schmetterling84 

Re: Schuhe Light in the Box

Gute Morge cutebride

ig versuchs mol.... Ig ha leider kei Ahnig wie mä Föteli ufeladet.. FIna au nienä ä Alteig und bi eigentlich nid so es ungschickts.... Hmmm...Hoff es klappt..

Jo sie sie ebe nid die günstigschte aber ha mi voll i die schueh verliebt...

25.07.12 07:49
schmetterling84 

Re: Schuhe Light in the Box

Has gschafft.. Merci viel mol für d Erklährig... Wennigstens cha igs jetzt mol us em Internet ifiegä!!!

25.07.12 09:41
cutebride1 

Re: Schuhe Light in the Box

guete morge schmetterling! gseht würkli super us!!!

25.07.12 10:15
schmetterling84 

Re: Schuhe Light in the Box

@cutebride Merci.. Sie halt speziel und wird sä vermuetlich au nur einmol trage aber mein wenn nid a dr Hochzyt wenn denn und will ig am Zivilie ä kurze Rock wett alege in wiss findi würd no passe!

Am liebschte würd ig denn no id Hoor so öbis mache, aber weiss nid öbs nid too much isch... Was meined dir...??? uii mi het richtig s fieber packt

25.07.12 10:17
schmetterling84 

Re: Schuhe Light in the Box

25.07.12 14:21
cutebride1 

Re: Schuhe Light in the Box

schmetterling84:
@cutebride Merci.. Sie halt speziel und wird sä vermuetlich au nur einmol trage aber mein wenn nid a dr Hochzyt wenn denn und will ig am Zivilie ä kurze Rock wett alege in wiss findi würd no passe!

Am liebschte würd ig denn no id Hoor so öbis mache, aber weiss nid öbs nid too much isch... Was meined dir...??? uii mi het richtig s fieber packt



dä haarschmuck gfallt mer mega aber wenn es langs chleid a hesch wo d'schueh gar nöd so viel füreblitzet hesch vilicht dä "zämme-pass" effekt nöd so vo dem her wärs sicher nöd zviel.

 1
fürerütsch   kommentärfelder   eigentlich   füreblitzet   wunderschöni   cutebride   kommentär   schmetterling84   ungschickts   vermuetlich   Wennigstens   normalerwiis   günstigschte   schmetterling   liebschte   verwütschisch   grössetabelle   haarschmuck   zämme-pass   cutebride1