| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwanger..was anziehen unter dem Brautkleid
 1
08.03.12 16:51
ziemeli 
Schwanger..was anziehen unter dem Brautkleid

Hallo zusammen,
ich bruch mal wieder eui Hilf. Ich wird im Juni hürate und bi aber jetzt scho schwanger :) I freu mi natürli druf, doch stellt sich jetzt für mich d Frag, wie das mit em Brutkleid gaht und was söll ich drunter alegge?! Ich denk s Brutkleid, cha mer ja denn au na churzfristig fertig apasse.. aber schwanger e Corsage anziehen?! Gits öper wo da Erfahrig oder e Idee hät?!
Wär eui mega dankbra.
Liebs Grüessli ziemeli

08.03.12 21:33
Leanda 

Re: Schwanger..was anziehen unter dem Brautkleid

Hallo Ziemeli

Also ich ha kei Corsage drunter a ka sondern eifach en BH und en String. Isch tiptop gsi so S Kleid woni a ka ha bin ich am Vortag no go a passe und has den am gliche Tag zobe könne go abhole

*** 30.06.2012 ***

Zuletzt bearbeitet am 08.03.12 21:34

08.03.12 21:53
saerli 

Re: Schwanger..was anziehen unter dem Brautkleid

Mer händ euse schwangere Brüt dKleider emmer sehr kurzfristig apasst. Die meiste händ en sexy trägerlose BH agleit. Je nach Buch sett mer jo eh kei Corsage alege und i glaube bes den esch es der vellecht au wohler wend um de Buch so "frei" wie möglich besch. Aber das esch bestimmt en Empfindigssach wo bi jedere Frau anders esch. Da du sowieso churzfristig sKleid apasse lohsch, chasch ja spontan nach Unterwösch go luege.

Grüessli

°°°22. September 2012°°°

09.03.12 07:38
ziemeli 
Re: Schwanger..was anziehen unter dem Brautkleid

Danke für Eui Info. Die vom Brutkleidergschäft händ mir ebe gseit, dass ich 2 Mönät!!! vor en Hochziit muen go s Kleid anprobiere... Aber demfall muen i mi da namal gnauer erkundige.
@Leanda: Häsch den du Strümpf treit? Wie wiet bisch denn gsi a Euiem Hochziit?!
Liebs Grüssli
ziemeli

 1
churzfristig   kurzfristig   trägerlose   Empfindigssach   Grüessli   Unterwösch   Brautkleid   September   bestimmt   Schwanger   Hochziit   Brutkleid   erkundige   ziemeli   anziehen   Corsage   anprobiere   bearbeitet   schwangere   Brutkleidergschäft