| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
solarium?
 1 2 3
26.04.10 14:46
tinkerbell

nicht registriert

solarium?


Hallo ladies

Ech ha mer grad so öberleit öbs ächt sinnvoll wär weni nochli wörd is solarium go. Be eher en blasse typ ond wett scho ned grad so chäsig öberecho. Wie möchid ehr das, gönder ou is solarium? Ond wär hett erfahrig demet? Ech be no nie imene studio gseh ond froge mech wie oft ech öppe sett go ond wie lang....

Grüessli tink


***3. Juli 2010***

26.04.10 14:52
Saffira 
Re: solarium?

Hi Tinkerbell

Es bizeli brun si uf de fötelis isch sicher mega schön aber bis vorsichtig :-) !!! ich würd s erste mal würklich nur gaaaaaanz churz go ev. chönd 5minute scho gnueg sie am beste gosch i es bedients studio wo dich chasch berate la und am beste probiersch es i de nöschte paar wuche mal us zum luege wiäs wirkt .... e kollegin vo mir het mal 10minute solarium gmach, das isch ihres erste mol gsie und diä het nacher am ganze körper en brutale sunnebrand gha und isch fasch zämäklappt will ihre chreislauf das nöd mitgmacht het si isch au sehr än helle hut typ mit blonde haar

glg saffira

26.04.10 14:53
Carmile 

Re: solarium?

hey tink

also i kenn mi us mit solarium und selbstbrüner etc. :-) aber ebe, han immer es schlechts gwüsse, will solarium fürd huut würkli nöd guet isch bzw. au me flecke kriegsch etc. wenn en helle typ isch würdi langsam afange und kurz go, also z.B. mol 4min, denn es paar tag spöter wieder sgliche. ich bin vom hutton her durchschnittlich, weder bsundrig hell no dunkel. wenn i 8min gang und scho lang nümm ar sunne gsi bin, denn verbrennts mi. eifach e augebrile kaufe, die häts amigs im studio. sus verbrennsch dr dlider, das isch unagnehm, zudem sötsch jo nöd mit offne auge dem liecht usgsetzt si und mit de brille chasch doch no sgrät bediene. i tue mer amgis zudem dlippe ischmiere, damit ichs nöd verbrenn. ansonste crem mi däno i, will i denn immer e ustrockneti huut han.

also ich werde die wuchene dävor sicher immer 2 mol pro wuche go und luege dass i no chli ad sunne chum, i mags ebe gar nöd wenn i so bleich bin :-) das gseht bi mir denn aber au nöd kitschig noch solarium brüni us, das wär denn sander extrem.

zudem gits no dspray methode, aber noch de calla ihrem bricht bini wäg cho vo dere variante.

grüessli


26.04.10 15:22
peja 

Re: solarium?

i wird dä au is solarium gah, eifach mässig..
ha au zerscht welle i sones brünigs-spray-studio, aber nach em bricht vo dä calla, nei danke.. :-)

äs git übrigens scho ne thema, irrgendwie so heissts; was machet ihr für die gliichmässig brüni.. villiecht häts det no dä eint oder anderi tipp

26.04.10 16:03
sheilyn 

Re: solarium?

hed mer grad eini verzellt wo vor 1 johr ghürote hed, sie seg vorhär chli is solarium (wel sie auch scho im april ghürote hed) ond hed mer das au empfohle.

i wett aber möglechscht bleich sie ah mim hochzit ;)
mer gfallt das eifach.
ech ben au söscht es chäsli met schwarze hoor, i wett ned brun si, gfallt mer ah mer ned, drom luegi dassi möglechscht wiss blibe ;) ond jo ned ah t sonne! söscht hani dänk no komischi t-shirt abdröck, da wotti denn ned :/ han t sonne eh ned gärn!

aber i glaube jedem anderem wördi för s hochzit au empfähle is solarium goh :) de hed mer was mer wott... = mer esch keis chäsli. ;)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

26.04.10 17:10
seeletaenzli 

Re: solarium?

hoi tink

also ech gange sed 1.5 mönet regelmässig is solarium, damet ech bes am hochziit e schöni brüüni ha. du könnsch mi jo... glaube ned, dass es so extrem uffallt, oder?
ben eifach söscht wörkli wiss, wiiss... wiiiss (sogar die hellschte make-up send mer oft z'donkel)...

ech han agfange met jede 2ti tag 6 minute ond etz wo ech e gwössi brüüni ha gang ech eifach 2-3 mol i de woche för 12 minute... fend d'brüüni total schön so...
fends äbe au grad ideal chli azbrüüne well mer jo nochäne diräkt id maledive gönd... so verbrenn ech mech den ned eso schnell.

e brelle wör ech uf kei fall alegge... wär zwör gsönder... aber ech ha eifach emmer d'auge zue... bi de brelle gsehsch schnell mol de abdrock ond das gsehd zemli doof us.


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

Zuletzt bearbeitet am 26.04.2010

26.04.10 17:48
sommerbrise 

Re: solarium?

Ich werde ein Kleid haben mit einem tiefen Rückenausschnitt. Um möglichst gleichmässig braun zu werden werde ich auch ca. 1.5 Monate vor dem Termin ins Solarium gehen. So ungesund sind Solarien auch nicht mehr vor allem wenn man es nicht übertreibt und langsam beginnt.

Etwas bräune finde ich schön.

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***

26.04.10 17:51
seeletaenzli 

Re: solarium?

@sommerbrise
ben absolut dinere meinig.

vorallem fend i au wechtig, dass mer früeh gnueg afohd, wem mer wörkli au chli bruun möcht wärde. so 2-3 mol is solarium vor em hochziit länget ned gross.
wäg dem han ech au so früeh agfange demet.


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

26.04.10 17:54
bettinli 

Re: solarium?

da thema isch bi üs grad au aktuell. mir sind gescht s'erschte mol gsi. ich bin 8min und er 6 min gsi. mir hend denkt mir gönd 1-2 mol i dä wuchä (ich nime d'farb sehr schnell a).
d'sunnä duä ich momentan chli miidä. wott jo am hochziit nöd komischi streifä ha. bi mim schatz isch äs vorallen dä grund, dass er uh schnell än sunnäbrand überchunnt und mir jo nochem hochziit grad id flitties gönd und drum sini huut chli chan ad sunnä gwönä.

also i dem selbstbediänigssolariam stoht das typ 1 (blond, helli huut) nöd sötti is solarium go...

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

26.04.10 17:59
seeletaenzli 

Re: solarium?

@bettinli

min schatz hed etz au agfange go... äbe au wäg de flittis.
er nemmt d'farb au sehr schnell a.

das stohd i de SB emmer. ech wör luut dem SB i gar kes kriterium ine passe vom typ här. ech glaub es esch kes problem, wem mer trotzdem god. wechtig esch eifach, wie d'carmile scho gseid hed, dass mer am afang ned z'lang god.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 2 3
brünigs-spray-studio   Rückenausschnitt   erwachsenseins   Hautkrebsfällen   selbstbediänigssolariam   Solariumbesuch   Sonnenstrahlung   wahrscheinlich   Gesundheitsrisiko   abstecktermin   selbstverstaendlich   Hochzeitsbraun   durchschnittlich   Donnerstag-Abend   solarium   Solariumgegner   Nebenwirkungen   Sommersprossen   Hochzeitsfest   veröffentlichte