solarium? |
|
1 2 3
|
26.04.10 14:46
tinkerbellnicht registriert
|
solarium?
Hallo ladies
Ech ha mer grad so öberleit öbs ächt sinnvoll wär weni nochli wörd is solarium go. Be eher en blasse typ ond wett scho ned grad so chäsig öberecho. Wie möchid ehr das, gönder ou is solarium? Ond wär hett erfahrig demet? Ech be no nie imene studio gseh ond froge mech wie oft ech öppe sett go ond wie lang....
Grüessli tink
***3. Juli 2010***
|
|
|
|
26.04.10 14:52
Saffira
|
Re: solarium?
Hi Tinkerbell
Es bizeli brun si uf de fötelis isch sicher mega schön aber bis vorsichtig :-) !!! ich würd s erste mal würklich nur gaaaaaanz churz go ev. chönd 5minute scho gnueg sie am beste gosch i es bedients studio wo dich chasch berate la und am beste probiersch es i de nöschte paar wuche mal us zum luege wiäs wirkt .... e kollegin vo mir het mal 10minute solarium gmach, das isch ihres erste mol gsie und diä het nacher am ganze körper en brutale sunnebrand gha und isch fasch zämäklappt will ihre chreislauf das nöd mitgmacht het si isch au sehr än helle hut typ mit blonde haar
glg saffira
|
|
|
26.04.10 14:53
Carmile
|
hey tink
also i kenn mi us mit solarium und selbstbrüner etc. :-) aber ebe, han immer es schlechts gwüsse, will solarium fürd huut würkli nöd guet isch bzw. au me flecke kriegsch etc. wenn en helle typ isch würdi langsam afange und kurz go, also z.B. mol 4min, denn es paar tag spöter wieder sgliche. ich bin vom hutton her durchschnittlich, weder bsundrig hell no dunkel. wenn i 8min gang und scho lang nümm ar sunne gsi bin, denn verbrennts mi. eifach e augebrile kaufe, die häts amigs im studio. sus verbrennsch dr dlider, das isch unagnehm, zudem sötsch jo nöd mit offne auge dem liecht usgsetzt si und mit de brille chasch doch no sgrät bediene. i tue mer amgis zudem dlippe ischmiere, damit ichs nöd verbrenn. ansonste crem mi däno i, will i denn immer e ustrockneti huut han.
also ich werde die wuchene dävor sicher immer 2 mol pro wuche go und luege dass i no chli ad sunne chum, i mags ebe gar nöd wenn i so bleich bin :-) das gseht bi mir denn aber au nöd kitschig noch solarium brüni us, das wär denn sander extrem.
zudem gits no dspray methode, aber noch de calla ihrem bricht bini wäg cho vo dere variante.
grüessli
|
|
|
|
|
26.04.10 17:10
seeletaenzli
|
hoi tink
also ech gange sed 1.5 mönet regelmässig is solarium, damet ech bes am hochziit e schöni brüüni ha. du könnsch mi jo... glaube ned, dass es so extrem uffallt, oder? ben eifach söscht wörkli wiss, wiiss... wiiiss (sogar die hellschte make-up send mer oft z'donkel)...
ech han agfange met jede 2ti tag 6 minute ond etz wo ech e gwössi brüüni ha gang ech eifach 2-3 mol i de woche för 12 minute... fend d'brüüni total schön so... fends äbe au grad ideal chli azbrüüne well mer jo nochäne diräkt id maledive gönd... so verbrenn ech mech den ned eso schnell.
e brelle wör ech uf kei fall alegge... wär zwör gsönder... aber ech ha eifach emmer d'auge zue... bi de brelle gsehsch schnell mol de abdrock ond das gsehd zemli doof us.
-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --
Zuletzt bearbeitet am 26.04.2010
|
|
|
26.04.10 17:48
sommerbrise
|
Ich werde ein Kleid haben mit einem tiefen Rückenausschnitt. Um möglichst gleichmässig braun zu werden werde ich auch ca. 1.5 Monate vor dem Termin ins Solarium gehen. So ungesund sind Solarien auch nicht mehr vor allem wenn man es nicht übertreibt und langsam beginnt.
Etwas bräune finde ich schön.
*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***
|
|
|
|
26.04.10 17:54
bettinli
|
da thema isch bi üs grad au aktuell. mir sind gescht s'erschte mol gsi. ich bin 8min und er 6 min gsi. mir hend denkt mir gönd 1-2 mol i dä wuchä (ich nime d'farb sehr schnell a). d'sunnä duä ich momentan chli miidä. wott jo am hochziit nöd komischi streifä ha. bi mim schatz isch äs vorallen dä grund, dass er uh schnell än sunnäbrand überchunnt und mir jo nochem hochziit grad id flitties gönd und drum sini huut chli chan ad sunnä gwönä.
also i dem selbstbediänigssolariam stoht das typ 1 (blond, helli huut) nöd sötti is solarium go...
********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der ********** Ostschweiz statt
|
|
|
|
|
1 2 3
|