| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???
 1
24.09.08 19:00
tatjenna2 
Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

Hi Mädels!
Mein Freund und ich haben uns endlich entschlossen den Bund fürs Leben einzugehen! Jetzt bin ich natürlich auf der Suche nach einem tollen Brautkleid und hab schon ein passendes gefunden. Bin mir aber noch unsicher, denn es hat keine Träger und ist sehr schlicht. Und da wollte ich mal Eure Meinung dazu hören, denn wer kennt sich besser aus als Ihr!
Ich hab das mal in der erdbeerlounge hochgeladen. Würde mich über Kommentare von euch freuen! Hier der Link:
http://www.erdbeerlounge.de/mode-trends/styles/2480/site0

Vielen lieben Dank!

Liebste Grüße Tatjenna!

24.09.08 19:57
bienemaya

nicht registriert

Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

ciiao

Erstens e mol fendi s kleid muess dech voll öberzüge ond de strahlsch du das au us! drum los uf dis buchgfüehl. Ech bes go aluege, es esch wonderschön! (För mech persönlech chont eifach eis ohni Träger net in Frog, mer gfalt s eifach besser met, esch för mech wie net fertig. Doch esch das Gschmacksach lo di net lo verunsechere.Zodem hani chli Angst, dassi emer am umezöpfle wär, weli s Gfühl hät es hebi net) Aber wie gseit s Kleid esch meeega!!!

Vel Erfolg bim Entscheide ond keep smile bienemaya


Mer hürotet am 13.06.09 :-))))

24.09.08 22:37
surri 

Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

Sali Tatjenna2

I find s' Chleid mega schön, aber ebe wie d' Bienemaya gseit het du muesch es für di entscheide. I ha au es Chleid ohni Träger, ha au echli bedenke gha, di het mir's Brutlade gschaäft gnoh und gseit sie nähe, e Neckolderband dra wo i cha a und abneh. so hanni mi nit grad muesse entscheide. Ich miete mis Chleid und das isch sogar gange ohni Problem. Also loos uf di Buuch!

Guet Nacht
Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

25.09.08 07:32
fonzi 
Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

Ich finde das Kleid sehr schön.
Ich habe nur diesen Sommer bei zwei Bräuten mit schulterfreien Kleidern gesehen, dass wenn
Sie ausatmen das Bustier oben wie leer war. Sieht dann irgendwie komisch aus. Weiss aber nicht ob das immer so sein muss.
Was hast denn Du für ein Kleidergrösse? Schulterfrei finde ich bei grossen Grössen nicht so glücklich.

25.09.08 08:07
maju 

Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

ouso i finges mega schön, i ha ganz äs ändlichs o ganz eifach u Schulterfrei, ha eifach no rächt ä längi Schleppe! I ha eigetlich o nie Schulterfrei wöue, wüu i mi so nackt ha gfühlt, und o bi Brüt scho gseh ha, dases obe bi de Brüst nid sitzt!
ja mini Verkäuferin het mir jeglichi bedänke gno, ouso mir sitzt Schulterfrei wäsentlich besser (ha ouso äs paar mal vergliche) mis Gsicht chunnt eifach besser zur gältig u das wägem Bustier wo när leer isch u so, da het sie mir eifach gseit, i müessi haut immer grad stah u mi nid la igheie.... wüsst dir was i meine? u weme äs Kleid het mit nume dünne Trägerli cha das eim o passiere! i due eifach für i Kirche ä Schleier alege (hätt i mir o nie chönne vorstelle..... aber zumene so eifach Kleid gsehts super us) das i mi nid so nackt füehle.
ouso äbe du muesch eifach uf dis buchgfühl lose, i dänke wes z richtige Kleid isch da merksches, u süsch lueg doch eifach no chli witer, wenn hüratet dir?

mir hürate am 02.05.2009

25.09.08 12:23
meitli 

Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

hi tatjenna

i finde das kleid o sehr schön, aber wenn i di wär, würd i würklech mau go probiere, wenn me es kleid sälber aleit, gsehts gliich wider anders us als am fotomodell... usserdäm isches doch ds aaprobiere, wo spass macht

viu fröid bim witterplane und liebi grüessli,
meitli

25.09.08 12:40
fonzi 
Re: Soll ich mir das Hochzeitskleid kaufen???

oh, ja probieren ist superwichtig.

 1
Verkäuferin   Entscheide   bienemaya   wäsentlich   einzugehen   Hochzeitskleid   witterplane   hochgeladen   fotomodell   erdbeerlounge   wonderschön   mode-trends   schulterfreien   Kleidergrösse   Gschmacksach   Neckolderband   superwichtig   entschlossen   Schulterfrei   verunsechere