Sticky Straps |
|
1 2 3
|
09.07.10 16:07
Tropicana
|
Sticky Straps
Hallo Zäme, hed öper vo euch scho mol Erfahrigä mit Sticky Straps, kei Ahnig wie die soscht no heissed, gemacht? Das sind so Chläbstreifä, mit denä cha mer Stoff uf Stoff oder au Stoff uf Huut chläbe. Ech han drom settigi kauft för de Notfall, falls doch öpis setti verrotschä... Nor wenn ich mer das jetzt so öberleggä frog ich mech, ob das öberhaupt öpis nötzt, ob das hebed... Also falls öper vo eu scho mol settigi agwändet hed, wör mi wondernäh ob die Dinger öpis tauged...
Liebi Grüessli, Tropicana
|
|
|
|
|
|
12.07.10 15:51
Carmile
|
Re: Sticky Straps
hi zusammen
ich kenne die dinger um den stoff so am ausschnitt festzukleben, dass es toll aussieht und nichts verrutscht die halten auch sehr gut (doppelseitige kleber genau für den zweck), ob sie aber auch einen solch schweren stoff wie von einem brautkleid halten? puh, wohl eher weniger. also sicher helfen sie, dass nichts verrutscht, aber wenn ihr bedenken habt, dass das kleid nach unten rutscht, dann würde ich es um die taille enger einnähen lassen.
meines war recht eng geschnitten, hatte überhaupt keine probleme beim tanzen oder herumlaufen, hat alles gepasst..nur konnte ich fast nix essen, es ging einfach nicht, das kleid war um den bauch herum zu eng. und dann noch die ganze wärme. aber dafür hatten wir ja das testessen.
das wäre jetzt der vorteil von einer schnürung gewesen!
grüesslis
|
|
|
12.07.10 15:52
Tropicana
|
Hi Dorina,
de bin ech mol gspannt, wör mi notürli freue en Rückmäldig zbecho, wie sich die Sticky Straps bewährt händ. ;-)
|
|
|
|
|
12.07.10 15:59
Tropicana
|
Dorina, dMarkä vo minä Straps esch Poirier.
|
|
|
|
|
|
1 2 3
|