| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Strümpfe passend zur Unterwäsche?
 1 2 3 4 5 6 7
01.04.09 14:45
Inessa

nicht registriert

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

@fraztaz - keine ahnung wie das funktioniert. aber wenn du sie kalt anziehst sind sie ruckizucki warm vion deiner körperwärme - wahrscheinlich biste eh am schwitzen vor aufregung da kommt das doch gut

Ich hab abneigung gegen weisse strümpfe .. weiss auch nicht. aber das mit dem globus ist ein guter tipp, da schaue ich ev. auch mal !

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

01.04.09 14:49
Cindy 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

@ frangipani

neinei, er zieht mer s'strumpfband nid vor allne ab, das würi ihm nid erlaube =) hihi, sooo schöni bei hani nämmli nid.. und ich chauf mr na hutfarbigi, wil diä chani wüki au suscht mal aazieh..

@ sabo

jooo häsch scho rächt, abr glich..

wobii mini kollegin hätt mr letschti verzellt, dass sie nachhr i dä hochziitsnacht ja au das schönä züüg agha hätt und ihre maa hätts übrhaupt nid wahrgnoh und erscht letschti hätts sies wiedr mal aagha und er: wow so schön, dänn seit sie so, ja das heg sie au scho a dä hochziitsnacht agha.. er hätts wüki nid checket


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 14:50
Frangipani 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

uii nei, soo geil! männer...!
aber ebe, ich glaub irgendwie au dass me ide hochziitsnacht allgemein so gschafft und überwältiget isch vom ganze tag, dass da so "details" eifach gar nüme uffalled?

01.04.09 14:54
Inessa

nicht registriert

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

Ich höre sehr oft das "die hochzeitsnacht" gar nicht stattfindet! einfach weil beide kaput sind von der aufregung der tage vor und vom grossen tag, all die eindrücke und dann auch meist der alkohol ich glaube das auch! wir haben vor es nicht soweit kommen zu lassen aber es ist sicher sehr realistisch dass das passiert!
unsere freunde haben uns deshalb geraten die nacht davor als hochzeitsnacht zu sehen aber da wird meiner werter verlobter nicht bei mir weilen schade!

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

01.04.09 15:07
fraztaz 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

@sabo: sicher isch's so, dass mi schatz mi eh sexy wird findä mit oder ohni strümpf u egal weli, aber mir geiz o drum, das i mi wohl fühlä. wenn i nid findä s'xet guet us, fühl i mi drum o nid wohl. i cha mir drum o sogar no vorstellä das er de s'drum u dra nid gross xet, sondern mee das wa drinnä isch. aber s'isch o vorallem für mi.

bim letschtä hochziit woni xi bi hät dä maa mit verbundnä augä bi mehrerä frauä müessä ad bei langä u usäfindä, weles sini frou isch. de xet me d'strümpf o bi so spiili...

uii das mit em gfrühri inessa muesi glaub vorher mau usprobierä. nid das i de en schock han

Am 05.09.09 isch es sowiet!

01.04.09 15:08
Cindy 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

jo mir wohned ja nid emal zämme, dänn schlafi sowieso nid bi ihm =)

abr diä kollegin hätt au verzellt, das mr nach dä hochziit sötti zämme go duschä, dänn seg mr wiedr fit und "d'hochziitsnacht" chöngi au stattfinde


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 15:10
fraztaz 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

da isch na ä schöni idee cindy. u duschä macht aubes amig scho wieder chlei fit!

Am 05.09.09 isch es sowiet!

01.04.09 15:12
Frangipani 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

@ cindy
ja das isch no en guete tipp.. wenn möglich no chalt go dusche dass me dänn würkli wieder "da" isch!
also ich gsehs au nöd so ganz mit de hochziitsnacht, ich merke eifach dass ich älter worde bin... und würkli amigs todmüed bin.. und ebe, dä alkohol macht sicher au öppis us.. und druf verzichte wotti ja sicher nöd, usgrechnet am eigete hochziit!

01.04.09 15:14
sabo 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

@fraztaz - logo, ich wott mich au wohlfühle, aber ich dänke a däm Tag häsch no so viel anders im Chopf, das äs viellicht doch wie bitz under gaht. Ich hoffs ämel bi mir

@Cindy - das isch würkli ä guäti Idee

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!

01.04.09 15:21
Cindy 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

hehe isch gerngscheh, hoffe es hilft oi was.. aso irgendwie chan ich mir bi ois nid vorstellä, dases i dä hochziitsnacht nix git.. es isch ebä fü ois was ganz speziells!!
abr wänn mr au z'müäd wäred (wasi wüki nid aanimm) dänn gömmr halt au go dusche, hilft sichr was


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1 2 3 4 5 6 7
Unterwäscheproblem   strümpf   champagnerfarbene   kirchlichen   erreicht   hochziitsnacht   Unterwäsche   Höhepunkt   brutkleidergschäft   passend   strumpfversand   zivilen   Onderwösch-Outfit   ergeben   krankenschwester   Strümpfe   ersatzstrümpf   lieblingsbechleidig   Deutsch-Schweizer   brutkleidergschäfter