| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Strümpfe passend zur Unterwäsche?
 1 .. 3 4 5 6 7
01.04.09 15:28
Frangipani 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

Ja das stimmt scho cindy! es isch würkli e bsunderi nacht... aber mir wennd eus jetzt eifach nöd scho im vornherein verstiife druf, sondern lueged eifach wies chunt... und zur not gömmer dänn no go dusche!

01.04.09 15:28
fraztaz 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

i hoffä natürli o das i nid gad mues bei zeigä sabo! s'wird eh guet, schön u luschtig egal mit wellnä strümpf.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

01.04.09 15:31
Cindy 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

ja frangipani, mir wännd ois au nid druff verstiife.. abr ebä wänn so lang gwartet häsch, dänn wettsch eich scho, wänns mögli isch


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 15:36
sabo 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

Cindy, händ ihr Zwei dänn bis jez äs ganz seriöses Liebesläbä füährt??
Ziender nach äm Hochzig zämä?

01.04.09 15:38
Frangipani 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

ja das nimmt mi jetzt also au wunder... ..wenn du so seisch ihr heged so lang gwartet..???

01.04.09 15:41
fraztaz 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

wow, das würdi mi auso nid getrouä. aber gäu jedäm das seine.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

01.04.09 15:42
Cindy 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

ihr sind ja gwundernäslis.. hehe =)

jo mi händ es seriöses liäbesläbe gfüährt wie du so schön seisch sabo.. und ja, ich wohne na dihei bi dä eltäre und ziähne erscht nach dä hochziit zu mim schatz, mi händ nanie ä nacht zämme verbracht und drum isches umso spezieller! villicht verstöndr mi echli


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

01.04.09 15:43
Frangipani 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

Ja das verstahni uf jede Fall Cindy! dänn ischs würkli öppis bsundrigs, da häsch rächt.

01.04.09 15:45
fraztaz 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

uf jedäfau. muesch de luegä: s'fäscht geit numä öppä so bis am 10i u de faut er di gad aa

Am 05.09.09 isch es sowiet!

01.04.09 15:53
sabo 

Re: Strümpfe passend zur Unterwäsche?

sägs nöd fraztaz, d'cindy und ihre schatz werdet wahrschindli uf eimal nüm aa ihrem eigne fäscht aazträffä si....

cindy, au ich verstahn dich ganz guät........hui, ich hets nöd usghalte so lang d'finger vo mim schatz z'lah.....respäkt!!

 1 .. 3 4 5 6 7
Unterwäsche   ersatzstrümpf   Strümpfe   Höhepunkt   zivilen   strumpfversand   krankenschwester   Deutsch-Schweizer   brutkleidergschäft   ergeben   brutkleidergschäfter   strümpf   hochziitsnacht   Unterwäscheproblem   champagnerfarbene   erreicht   passend   Onderwösch-Outfit   kirchlichen   lieblingsbechleidig