| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Suche & Anprobe Brautkleid
 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 29
07.07.11 19:43
livipivi

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

hi hi ihr seid ja alle so süss- es scheint als ob eher mehr als weniger die selben Probleme mit ihren Waden haben. Ist doch schön, dies zu wissen und macht es gleich weniger schlimm

Schmatz an all die Exbräute und Zukunftsbräute

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

07.07.11 20:01
nimbini 

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

hey livipivi, also das muss jetzt echt mal raus, ich find dich mega sympathisch

07.07.11 20:03
livipivi

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

ganzrotwird!!! jööö danke- gliieechfalls

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

07.07.11 20:08
nimbini 

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

nei echt, ich liese dini kommentär amigs total gern, die sind immer eso ehrlich und erfrischend, find ich cool! du machsch uf mich de idruck vome mega läbensfrohe mänsch.... jö danke dir..

07.07.11 20:19
livipivi

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

ääähhh ja mer seit mir au nache das ich s muul nie chan hebe und zu direkt seig Aber es isch halt ned immer jede gliech, ich red eifach so wies muul gwachse isch und wenns amel öper ned mag ha- ooops- denn isch es halt eso Aber ich meine, du isch ja au öper wo seit was er meint- das magi ebe genau so gern au a andere, ich verträg drum au wenn mir mal öper wüescht seit. (sägi ja mengisch au)

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

07.07.11 20:28
nimbini 

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

das findi super, mir gseht meh au am grind a, ob ich öpper mag oder nöd! und dass ehrlichkeit nöd immer guet achunnt, hani au scho müesse merke, aber lieber so als andersch und wem's nöd passt, de söll's sii lah....

08.07.11 14:25
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

ouuu denn chani mich euem club aschlüsse. ich bin au direkt (zu sehr mängisch) und han au scho müesse erfahre, dass ehrlichkeit nöd immer guet achunt. aber ich bin bis jetzt trotzdem immer guet gfahre, wenn ich ehrlich gsi bin. drum bliebi dem au treu.

und wie bi dir nimbini...mir gsieht me au grad a, wenn ich öppert mag oder nöd. au ob mich öppis stört oder nöd. ich chan mich halt eifach nöd verstelle und so tue als ob.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

08.07.11 14:45
dia

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid


@livipivi und nimbini
Eure Avatars so untereinander sehen toll aus wenn man die Seite so schnell runter skrollt! Der Kopf von livipivi und das Kleid von nimbini... Hhihiihï
Sorry, ist mir gerade so aufgefallen... Soviel zum Thema Ehrlichkeit!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

08.07.11 15:45
livipivi

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

Kei Wunder verstönd mir üs so bombig Findi super

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011

10.07.11 16:58
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Suche & Anprobe Brautkleid

@livipivi: Find ich auch super!

@all: Ich hab mich eigentlich so gut wie entschieden
Werde mein langes Kleid anziehen....meine Beine kann er das ganze Jahr durch sehen . Aber mein Kleid, das kann ich nicht oft anziehen. Und es hängt im Moment ganz alleine im Keller...das ist doch auch kein Zustand für dieses Kleid, oder?



Werde dann wohl ein wenig zu overdressed sein...aber egal. Man steht ja sonst nie im Mittelpunkt

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Zuletzt bearbeitet am 10.07.2011

Datei-Anhänge
Rosa Kleid.JPG Rosa Kleid.JPG (2x)

Mime-Type: image/pjpeg, 27 kB

 1 .. 9 .. 15 16 17 18 19 .. 29
Prinzessin   Schleier   nochmals   gefunden   eigentlich   wirklich   schauen   gefallen   Brautkleid   Oktober   PrinzessinN   Forever   einfach   Kleider   heeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssseeeeeeeeee   gekauft   Reifrock   Anprobe   Tomorrow   Vielleicht