| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
13.10.09 08:11
suesue 
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

@beauty:
Ich ha mis Kleid au bi Mindermode kauft und mir gohts genau so wie dir. Ich kumm us Basel-Stadt. Und plan jetzt scho mol im Dez wider uf Huttu z'fahre uns nomoll go usprobiere.
S Bolleröli hol ich glaub bim Domino in Lörrach, die hän e besseri Uswahl, als d Mindermode.

Ich ha bi Mindermode eingetlich au nur welle go probiere, ha denn aber s Kleid au grad kauft!
Was hesch du für es Kleid? Hesch es im Internet scho gfunde?
Ich ha mir s Kleid Festin vo La Sposa kauft. Jetzt lueg ichs fast täglich im Netz nomolle a...
Was me nit so alles mach als zuekünfitig Brut. :-)

@sybs: Au öper us dr Region super! :-)

13.10.09 11:01
Boo_1982 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

@suesue
ig ha mis chleid o bi minder mode ds huttwil kouft.
ha ou äs la sposa chleid u lueges o die ganz zyt im netz a... wemes so früeh het, de chames umso länger gniesse u astuune ;-)

*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*

13.10.09 11:56
beauty 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

@suesue
isch jo toll, nomol öpper us dr Region! :-)
Das hani mir au scho überleggt... bisch du denn schomol im Domino gsi?? Hei die e grossi Uswahl an Bolero's? Denn gangi nämlich dört mol go luege... möcht eigentlich scho gärn eins...

Nei, ha mis Chleid im Netz nid gfunde... aber s'nöchscht Mol wenn i zum Minder gang, nimm i d'Digicam mit :-)
wie mach'sch es du mitem Reifrock? Chaufsch dä grad bim Minder oder neume anders? i möcht ebe gärn eine mit 3 Reife, bim Minder hei sie aber nur mit 2... hmm!

säg nüt, mir Brütlis sind glaub alli glich

14.10.09 09:19
suesue 
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Ich bi das Johr bi minere Beste Fründin Trauzügin gsi und ha im Domino mis Trauzügekleid kauft. Sie sin mega lieb und berote sehr guet. Mir het ebbe d Bolero uswahl bim Minder nit gfalle (Ich ha eins uf dr Rächnig, aber es überzügt mi nit 100%).
Ich wird jetzt bim Domino go luege.
Dr Reifrock han ich grad bi Minder drzue gno. Ich will eh nur ein mit 2 Reife.
Bi 3 bekunnsch problem mit sitze, oder nit? Ka mir das gar nit vorstelle!

Und Bildli im Netz sin toll! :-)

Ich fang mol e neus Thema a. Dos nit ganz zum Titel passt...



15.10.09 14:05
schneewittchen 
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

hed öpper sus no gueti tipps womer chönt es bruutchleid nach sine eigene wönsch afertige lah? ech han u vell chleider gse womer abr emmer nur öppis dra gfalle hed...e wörd gern vo öberall öppis i eis chleid verwandle...dänkid ehr das gat? het öpper en tipp womer das chönt mache lo?
ben fro um jede tipp oder aregig :-D

15.10.09 14:38
Sposina 
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Hoi schneewittchen

I dänke das chasch nor binere Schnideri so mache. Aber ev. gfallt der au es Chleid, wo no chlini Änderige chasch dra mache loh.. woni be go probiere imene normale Brutchleiderlade händ sie gseit, mer cha vell ändere loh, zb. e andere Rock, e andere Usschnett (vo Grad zo Härzform).. i dänke so cha mer au no vell mache. I weiss halt ned wie vell dases wörd choste binere Schnidere.. hoffe du fendsch s Richtige!

09.11.09 21:19
Lola

nicht registriert

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

hi ladys..

also ich bin hüt i dä nöchi vo winthi gsi, und han dänkt dän chani gad mal bi sunsing verbi luägä...1 kleid hät mer sehr guät gfallä im internet...und DAS ISCHÄS! ICH BIN HIN UND WÄG..eigentlich hani im nächschtä herbscht welä in merys usverkauf etc. aber ich han def. mis traumkleid scho gfundä. und dä schatz findets eifacht nur traumhaft :-)

han än schiess freud. ich wird also def. mis kleid det bstellä. sie isch mega nett.

mer döff nöd z viel erwartä. äs isch eifacht äs chlisäs zimmerli mit ä paar kleider drin inärä wohnig aber wäns eis hät wo eim gfallt dän stimmts mega :-)

stoff etc. isch perfekt!

grüässli vo dä überglücklichä lola

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

13.11.09 19:45
suesue 
Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

Gratulier Lola

Es isch so toll, wenn me weis, wie me vor dr Altar tritt!

Gniess es!



30.11.09 09:10
Lola

nicht registriert

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert


hi sternschnuppe also ich ging wegen ,,meinem,, kleid zu sunsing. und ich hab sofort gemerkt, dass ist es!

bei diesem kleid war die stoffqualität klasse. ich habe kein weiteres kleid angeschaut. aber ich denke die sind alle sehr gut. ich würde einfach mal vorbeischauen und dir ein bild machen! es lohnt sich

grüsschen lola

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

30.11.09 15:20
sternschnuppe 

Re: Sun Sing Hochzeitskleid massgeschneidert

okay, merci...

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 19
Trauzeugin   Erfahrungswert-Online-China-Kleider   kollektion   wirklich   ein-frau-unternehmen   eigentlich   sunsing   einfach   preis-leistungsverhältnis   Grüessli   verliebt   Original-Marke-Chleider   verlobt   kleider   massgeschneidert   showroom   Hochzeitskleid   verheiratet   Franziska   verhürotet